home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 248 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Wolverhampton Wanderers
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Wolverhampton Wanderers  (Læst 26706 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #15: 20 Nov 2017, 12:23 »

Jeg bruger ham som Target Man - Attacking, med mine to fløje som Inside Forwards - Attacking.
Det fordeler målene mellem de tre, men Bonatini har været ret dødelig foran kassen Smiley

Fedt, det kan være jeg skal give ham chancen igen med targetman-rollen Peace
Om ikke andet så som back-up Wink
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #16: 20 Nov 2017, 12:28 »

Altså, når man spiller med en target man, må man erkende at han nok ikke scorer 40 mål pr sæson Smiley
Men for mig scorer han ganske habilt sammen med Costa (der er kommet tilbage) og Jota.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #17: 20 Nov 2017, 13:12 »

Lige præcis, det er skam heller ikke det jeg har behov for. Hellere de rigtige 20 end 40 der er sat ind til 3-0 og 4-0 Peace
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #18: 20 Nov 2017, 13:49 »

Nemmerlig Smiley
Men jeg fik ikke købt en back-up til ham, så skal ud og have en her i Januar vinduet, samt en back-up til venstre- og højrebacken.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #19: 20 Nov 2017, 14:55 »

Lyder fornuftigt. Jeg har som sagt hentet Massadio Haïdara fra Newcastle for kun 15 mio kroner til venstre back. På højre back har jeg hentet Liam Rosenior fra Brighton som backup/udfordrer til Doherty. Her lidt længere inde i sæsonen har de begge to overtager pladserne fra de oprindelige startere, så to nye start-11-backs for 23 mio samlet mener jeg egentlig er ganske pænt.

Jeg har efterfølgende fundet ud af Sagna fra Arsenal/City er free agent, ved ikke om han stadig er det i januar, men kunne da være fedt at hente ham en sæson hvis muligt tænker jeg. Jeg opdagede det først efter jeg selv havde hentet Rosenior så ikke aktuelt for mig, men måske du kan lokke ham til nu med udsigten til PRL næste sæson - hvem ved Peace 
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #20: 20 Nov 2017, 15:34 »

Jeg gav spilletid til Oscar Buur på højrebacken under en Carabao Cup kamp, hvilket sq endte med at Buur blev holdets bedste spiller, selvom vi tabte 0-2 (til Bournemouth). Så håber han er klar til førsteholdet inden for et års tid...
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #21: 20 Nov 2017, 18:01 »

Det lyder da alt for fedt. Jeg er super interesseret i at høre, hvilken taktik og opstilling du bruger? Og hvordan spiller du dine angriber(e) ? Smiley

Jeg har selv haft problemer med offensiven, men har hjulpet en del efter jeg er gået over til at spille med Costa på højre kant efter han er kommet tilbage fra skade. Det gør så at Cavalerio er blevet rykket over på højre kant (indvendig angriber) og Jota så er gået op i front som fremskudt angriber. Han har afsluttet noget bedre end Bonatini selvom jeg ellers havde store forventninger til ham efter at have set et kamp eller to med Wolves IRL og set hvordan han dominerer ligaen som topscorer Smiley

5-2-1-2

3 CB
2 komplette Wingbacks
1 Halfback
1 Cariello
1 Skyggeangriber
2 dybdeligende og skarpretter

Offensivt flydende med en lidt høj bagkæde, lidt hurtig bold omgang, kreativ frihed, overlap og dybdebolde. 
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #22: 21 Nov 2017, 10:21 »

Dejligt at hører at folk har gang i mit ynglings hold Smiley

Jeg er ikke selv gået igang med dem endnu, men har planer om at gøre det senere!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #23: 21 Nov 2017, 15:29 »

Halvvejs gennem sæsonen, og jeg deler førstepladsen med Middlesbrough som jeg skal møde i næste runde. Der er 8 point ned til nummer 3, så det ser fornuftigt ud... Wolves skal tilbage i Premier League!
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #24: 21 Nov 2017, 15:49 »

Efter 25 kampe - dvs. 1. januar - ligger jeg også nummer 1 med 47 point. Derby og Sheff Wed. ligger på en delt andenplads med hver 44 point. Jeg har efter en lang stime uden nederlag netop tabt til Bristol, der indtager en femteplads. Jeg har 7 point ned til M'boro på 5. pladsen, så hvis bare enten Derby eller Sheff Wed falder lidt af på den ser det ganske fint ud mht oprykning til næste sæson. Så er det blot at krydse fingre for at der kommer tilpas med transferbudget til at Jota og Boly kan holdes i klubben, for de spiller ganske suverænt !
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #25: 21 Nov 2017, 15:56 »

Budgettet hvis man rykker op ligger vist omkring de £35 millioner (ifølge folk på Community Sigames' forum). Heldigvis har Jota jo en frikøbsklausul på £10 mio i hans Atl Madrid kontrakt, så man sparer lidt hvis man ikke bruger den klausul i Wolves kontrakten på £15 mio Tunge
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #26: 21 Nov 2017, 16:07 »

I mit spil er hans frikøbsklausul i Atl. Madrid på 455 mio. kroner, mens den hedder 125 for Wolves Wink
Det havde ellers været smart hvis man lige kunne skære en tredjedel af prisen af Smiley
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #27: 21 Nov 2017, 16:17 »

Hmm... Måske den er random for Atl Madrid? Ellers forstår jeg det ikke helt...
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #28: 21 Nov 2017, 17:15 »

Han er nok blevet forlænget i bøvles spil
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #29: 21 Nov 2017, 17:31 »

Ikke jf. spillet, der står han til at have skrevet under på den nuværende kontrakt inden spillets start Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010