home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 250 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Arrr tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Arrr tråden  (Læst 26933 gange)
asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Arrr tråden
« : 15 Nov 2017, 14:11 »

Hahah man ved bare at den nye match engine er helt fucked, når Salernitana kan føre Serie A efter 10 kampe, i min anden sæson som Roma træner!

Andre end mig der har + 15 chancer hver kamp og kun scorer 1-2 mål. Modstandernes målmænd får hver gang + 7.0 i karakter, det helt vildt. Jeg har Schick og Guidetti på toppen
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #1: 15 Nov 2017, 14:16 »

Jeg i hvert fald virkelig træt af at se mine angribere, og andre spillere, skyde på mål for 15 meters afstand og så alligevel formår at skyde de selvsamme 15 meter ved siden af! Men sådan har det været i mange år. Jeg har intet i mod at mine spillere brænder, men kan det forhelvede ikke bare være med 1 meter i stedet for at den nærmest ryger ud ved hjørneflaget Opstemt
Logged

JaWocKa

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #2: 16 Nov 2017, 04:10 »

Jeg begynder at fortryde at have brugt tæt på 300 kroner for dette spil... Ligegyldigt hvilket hold jeg starter med (og jeg har startet og slettet 5-6 spil), så starter det fint med transfers og venskabskampene, men så... så kommer skaderne, resultaterne svigter og det går bare ned ad bakke. Jeg bliver så frustreret at jeg sletter savet... Arrrgh.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #3: 16 Nov 2017, 06:35 »

Jeg begynder at fortryde at have brugt tæt på 300 kroner for dette spil... Ligegyldigt hvilket hold jeg starter med (og jeg har startet og slettet 5-6 spil), så starter det fint med transfers og venskabskampene, men så... så kommer skaderne, resultaterne svigter og det går bare ned ad bakke. Jeg bliver så frustreret at jeg sletter savet... Arrrgh.

Det samme oplever jeg, men dog kun frem til vinterpausen.. Synes det bliver bedre derfra Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #4: 16 Nov 2017, 08:31 »

Det tager tid og implementere taktikker og skabe samarbejde - skaderne synes jeg ikke er et problem da de fleste kommer pga manglende rotation:)
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #5: 16 Nov 2017, 11:20 »

Det tager tid og implementere taktikker og skabe samarbejde - skaderne synes jeg ikke er et problem da de fleste kommer pga manglende rotation:)

ENIG!! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #6: 16 Nov 2017, 14:44 »

ENIG!! Opstemt
Jeg klarede mig okay i første sæson med Roma. Blev nr. 3 og vandt pokalen, CL/EL gik dog ikke så godt  Ubeslutsom

En fed ny feature er sammenspillet imellem ens spillere, illustreret med en grøn streg imellem spillerne. Det kan være ens 3 mands midtbane, som jeg spiller med. Hold muse spidsen over stregen for at læse hvordan samspillet er. Jo mere de spiller sammen, jo bedre.

Når i starter jeres save så lav evt. 2-3 taktikker med det samme. Så skal spillerne ikke vænne sig til en ny taktik lige pludselig inde i sæsonen, hvis ens første taktik går helt galt. Det tager lidt længere tid at lære alle taktikkerne at kende men det er faktisk ikke så slemt
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #7: 16 Nov 2017, 15:49 »

Jeg klarede mig okay i første sæson med Roma. Blev nr. 3 og vandt pokalen, CL/EL gik dog ikke så godt  Ubeslutsom

En fed ny feature er sammenspillet imellem ens spillere, illustreret med en grøn streg imellem spillerne. Det kan være ens 3 mands midtbane, som jeg spiller med. Hold muse spidsen over stregen for at læse hvordan samspillet er. Jo mere de spiller sammen, jo bedre.

Når i starter jeres save så lav evt. 2-3 taktikker med det samme. Så skal spillerne ikke vænne sig til en ny taktik lige pludselig inde i sæsonen, hvis ens første taktik går helt galt. Det tager lidt længere tid at lære alle taktikkerne at kende men det er faktisk ikke så slemt

Hehe.. Det er jeg også enig i! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #8: 16 Nov 2017, 22:17 »

Når ens taktik begynder at virke og man slår schalke hjemme 6-1 i den første sæson(2019) i bundesligaen med dynamo,  kun et enkelt nederlag og en uafgjort de sidste 7 kampe. Så spiller man hjemme mod braunschweig, kommer foran 3-0  ved pause og smider det hele væk og taber 7-3 . Av  funny
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #9: 17 Nov 2017, 02:36 »

Det tager tid og implementere taktikker og skabe samarbejde - skaderne synes jeg ikke er et problem da de fleste kommer pga manglende rotation:)

Det er dog bare mærkeligt at holdet vinder alle venskabskampe mod gode modstandere og er fint spillet sammen, men lige så snart det gælder ligaen, så synes holdet de skal tabe alle kampene. Har startet 7 spil med forskellige hold, og det er sket hver gang.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #10: 17 Nov 2017, 02:39 »

Det er dog bare mærkeligt at holdet vinder alle venskabskampe mod gode modstandere og er fint spillet sammen, men lige så snart det gælder ligaen, så synes holdet de skal tabe alle kampene. Har startet 7 spil med forskellige hold, og det er sket hver gang.

Hvor lang tid har du spillet i de 7 saves? Tænker at der ikke er så meget andet at gøre end at gå amok med en masse kampe og prøve at styre holdet i den rigtige retning.

Jeg oplever selv at min taktik som er vildt effektiv mod nogle hold bare er umulig mod andre hold. Ikke nødvendigvis gode/dårlige hold, men hold som spiller på en måde som bare står bedre mod min taktik.
Logged

JaWocKa

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #11: 17 Nov 2017, 02:51 »

Problemet er, at man når ikke en masse kampe før man bliver fyret Wink
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #12: 17 Nov 2017, 03:10 »

Hahaha, det kan jeg så godt følge dig i.... Hvilke klubber er det gået skidt i?

Jeg blev selv fyret i 2 omgange i Spurs da jeg slet ikke kunne finde en måde at spille på som gav mig top 7-8 i ligaen. Der var intet at gøre xD
Logged

JaWocKa

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #13: 17 Nov 2017, 03:31 »

Lad os se... Blackburn, Wolverhampton, Marseille, Rangers FC og Valencia. Wolves og Marseille to gange.
Men det er måske også bare mig der sværger til en bestemt taktik, og ikke ændrer den alt efter hvilket hold vi møder. Har heller ikke helt vænnet mig til hvilke spiller-roller der passer til hvilke formationer.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #14: 17 Nov 2017, 03:40 »

Lad os se... Blackburn, Wolverhampton, Marseille, Rangers FC og Valencia. Wolves og Marseille to gange.
Men det er måske også bare mig der sværger til en bestemt taktik, og ikke ændrer den alt efter hvilket hold vi møder. Har heller ikke helt vænnet mig til hvilke spiller-roller der passer til hvilke formationer.

Kender det godt. Jeg er elendig til taktikker og har kun fået én til at virke i FM18, så jeg prøver at bruge den i alle klubber. Det går ikke xD
Logged

JaWocKa

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010