home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 367 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Søger spiller-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller-tråden  (Læst 66380 gange)
The freak
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #60: 29 Dec 2017, 11:23 »

Klub: FC Nordsjælland
Vindue: Januar 2018
Position: Erstatning for Emiliano Marcondes på den offensive centrale midt. Han bliver svær at erstatte, da han har scoret 8 mål og lavet 13 assists.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #61: 29 Dec 2017, 21:55 »

Ærgerligt.. I forhold til Milinkovic-Savic minder han lidt om Fellaini med hensyn  til højde og fysiske egenskaber. Samtidig med han er ung og kan spille nærmest alt centralt Smiley

Nå, Kakafreaken...

Jeg må sige, at jeg er mega godt tilfreds med Milinkovic Savic. Han er et decideret bæst på midtbanen, men hvad der gør ham helt fantastisk er, at han er rigtig god til at føre bolden fremad og når han så har fået den fordelt på den sidste tredjedel af banen, så løber han selv ind i feltet, hvor han ofte modtager bolden og scorer. Ellers assisterer han også ofte. Han er solid på både offensive og defensive standardsituationer og så er han en topmotiveret fighter. En sand Fellaini. Håber faktisk lidt på, at de henter ham IRL,  hvis Fellaini skulle smutte.

Tak for tippet  Opstemt
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #62: 29 Dec 2017, 22:45 »

Nå, Kakafreaken...

Jeg må sige, at jeg er mega godt tilfreds med Milinkovic Savic. Han er et decideret bæst på midtbanen, men hvad der gør ham helt fantastisk er, at han er rigtig god til at føre bolden fremad og når han så har fået den fordelt på den sidste tredjedel af banen, så løber han selv ind i feltet, hvor han ofte modtager bolden og scorer. Ellers assisterer han også ofte. Han er solid på både offensive og defensive standardsituationer og så er han en topmotiveret fighter. En sand Fellaini. Håber faktisk lidt på, at de henter ham IRL,  hvis Fellaini skulle smutte.

Tak for tippet  Opstemt

Dejligt at jeg kunne hjælpe!  Cool
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #63: 07 Jan 2018, 11:20 »

Hejsa freaks.
Jeg er lige startet op med Blackburn (igen), og denne gang skal det være mit langtidssave. Er i starten af første sæson, skal til at spille første venskabskamp, så er cirka tre uger inde. Søger en box-til-box midtbane spiller og en venstre fløj der kan spille inside forward. Jeg har £1 million i transfers og £45,000 i ledige lønninger. Spilleren må være både transfer, gratis eller lån. Alt er velkommen. Men tænker han skal være god nok til Championship også... Al hjælp er velkommen Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #64: 07 Jan 2018, 16:21 »

Hejsa freaks.
Jeg er lige startet op med Blackburn (igen), og denne gang skal det være mit langtidssave. Er i starten af første sæson, skal til at spille første venskabskamp, så er cirka tre uger inde. Søger en box-til-box midtbane spiller og en venstre fløj der kan spille inside forward. Jeg har £1 million i transfers og £45,000 i ledige lønninger. Spilleren må være både transfer, gratis eller lån. Alt er velkommen. Men tænker han skal være god nok til Championship også... Al hjælp er velkommen Smiley

Er selv igang med Blackburn. Det er godt nok ikke de spillere du søger, men kan anbefale Tue og Andreas Poulsen fra FCM Thumbs Up Jeg er pt. igang med forberedelserne til Championship.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #65: 07 Jan 2018, 17:11 »

Alle man spørger herinde forslår danske spillere Tunge Kom nu ud af jeres rød-hvide hat, haha...
Anyways, så hentede jeg Connor Ronan i Wolves på en et-årig lejeaftale til venstrekanten. To kasser i debuten. Men det er deesværre en kortvaring løsning.
Så mangler stadig de to jeg spurgte efter...
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #66: 07 Jan 2018, 18:42 »

Alle man spørger herinde forslår danske spillere Tunge Kom nu ud af jeres rød-hvide hat, haha...
Anyways, så hentede jeg Connor Ronan i Wolves på en et-årig lejeaftale til venstrekanten. To kasser i debuten. Men det er deesværre en kortvaring løsning.
Så mangler stadig de to jeg spurgte efter...

Når du spiller i League One er det ganske udemærket af hente Tue og Poulsen.. Det var 2 af mine bedste spillere og Poulsen er førstevalg frem mod den nye sæson i Championship
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #67: 07 Jan 2018, 18:45 »

Muligvis, men kan de hentes for sammenlagt £1 million?
Tænker bare der er bedre muligheder...
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #68: 07 Jan 2018, 19:29 »

Muligvis, men kan de hentes for sammenlagt £1 million?
Tænker bare der er bedre muligheder...

Det er ikke meget galt.. Ikke for 1mio
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #69: 07 Jan 2018, 20:24 »

Jamen hvis der er andre der kan komme med et par bud, vil det være mere end velkomment...
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #70: 17 Jan 2018, 18:28 »

Klub: Wolverhampton
Vindue: Anden sommer
Budget: 140 mio
Position: Angriber

Spiller med Wolwes og er lige rykket op i PRL.
Spiller med et tremands angreb som lige nu består af Diogo Jota, Leo Bonatini og Ivan Cavaleiro, men syntes ikke rigtigt at det har PRL klasse udover Jota. Så søger en angriber til at spille i midten i tremandsangrebet + en til at spille på en af siderne ved siden af ham. Cavaleiro er pt. utilfreds så hvis jeg sælger ham kan jeg nok få flere penge at bruge af.
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #71: 17 Jan 2018, 18:54 »

Klub: Wolverhampton
Vindue: Anden sommer
Budget: 140 mio
Position: Angriber

Spiller med Wolwes og er lige rykket op i PRL.
Spiller med et tremands angreb som lige nu består af Diogo Jota, Leo Bonatini og Ivan Cavaleiro, men syntes ikke rigtigt at det har PRL klasse udover Jota. Så søger en angriber til at spille i midten i tremandsangrebet + en til at spille på en af siderne ved siden af ham. Cavaleiro er pt. utilfreds så hvis jeg sælger ham kan jeg nok få flere penge at bruge af.

Kean eller Pinamonti.
Logged

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #72: 18 Jan 2018, 22:43 »

Andre?
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #73: 19 Jan 2018, 06:47 »

Andre?

Geubbels - han er et af de største talenter overhovedet sammen med Moise Kean.
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #74: 19 Jan 2018, 17:03 »

Klub: Wolverhampton
Vindue: Anden sommer
Budget: 140 mio
Position: Angriber

Spiller med Wolwes og er lige rykket op i PRL.
Spiller med et tremands angreb som lige nu består af Diogo Jota, Leo Bonatini og Ivan Cavaleiro, men syntes ikke rigtigt at det har PRL klasse udover Jota. Så søger en angriber til at spille i midten i tremandsangrebet + en til at spille på en af siderne ved siden af ham. Cavaleiro er pt. utilfreds så hvis jeg sælger ham kan jeg nok få flere penge at bruge af.

Nicolas Blandi for en billig løsning. Bedre end de fleste talenter er på nuværende tidspunkt og kan holde i et par sæsoner indtil alle PL-pengene er kommet ind i klubben og du kan købe virkelig top klasse.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010