home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 374 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Søger spiller-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller-tråden  (Læst 66373 gange)
Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #45: 06 Dec 2017, 06:35 »

Brad Smith er hurtigt, men ellers ikke god nok til en storklub. I hvert fald ikke i mit save, Oktober 2018.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #46: 08 Dec 2017, 11:58 »

Brad Smith er hurtigt, men ellers ikke god nok til en storklub. I hvert fald ikke i mit save, Oktober 2018.

Ben Chilwell?
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #47: 11 Dec 2017, 23:54 »

Mangler både en højre og venstre wingback i første sæson med Everton. Har kigget på Tierney til venstre men han er svinedyr pt.
Må gerne være spillere der kan bidrage med det samme som backup/rotation til Baines og Coleman. Smiley

Max pris på 150 mio pr. spiller hvor venstre er det største need pt.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #48: 12 Dec 2017, 00:01 »

Mangler både en højre og venstre wingback i første sæson med Everton. Har kigget på Tierney til venstre men han er svinedyr pt.
Må gerne være spillere der kan bidrage med det samme som backup/rotation til Baines og Coleman. Smiley

Max pris på 150 mio pr. spiller hvor venstre er det største need pt.
Ryan Fredericks til højre wingback. Fredericks er giga hurtig. Brad Smith til venstre wingback. Har selv købt begge til mit Arsenal save
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #49: 12 Dec 2017, 08:20 »

Mangler både en højre og venstre wingback i første sæson med Everton. Har kigget på Tierney til venstre men han er svinedyr pt.
Må gerne være spillere der kan bidrage med det samme som backup/rotation til Baines og Coleman. Smiley

Max pris på 150 mio pr. spiller hvor venstre er det største need pt.

Jeg tænker en Charlie Taylor fra Burnley (Tidligere Leeds) til venstre kant. Ham har jeg tidligere haft ekstremt gode erfaringer med. Hans stats er pæne, men han spiller altid på et niveau langt over hans stats. Til Højre siden vil jeg foreslå Sam Byram - han er både engelsk og så vil jeg mene han er meget lig Coleman i spillestil.

Ellers kan du jo tage et kig imod Ryan Sessengon i Fulham eller Tymon i Stoke, der er to af spillets meget store talenter. Personligt ville jeg nok foretrække de to øverste. Hvis det er ren backup er der også en Matt Doherty fra Wolves Smiley
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #50: 12 Dec 2017, 08:58 »

Jeg tænker en Charlie Taylor fra Burnley (Tidligere Leeds) til venstre kant. Ham har jeg tidligere haft ekstremt gode erfaringer med. Hans stats er pæne, men han spiller altid på et niveau langt over hans stats. Til Højre siden vil jeg foreslå Sam Byram - han er både engelsk og så vil jeg mene han er meget lig Coleman i spillestil.

Ellers kan du jo tage et kig imod Ryan Sessengon i Fulham eller Tymon i Stoke, der er to af spillets meget store talenter. Personligt ville jeg nok foretrække de to øverste. Hvis det er ren backup er der også en Matt Doherty fra Wolves Smiley

Ville nok undgå Sessengnon som back da han er elendig defensiv.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #51: 12 Dec 2017, 09:02 »

Ville nok undgå Sessengnon som back da han er elendig defensiv.

Enig - tilføjede ham også primært fordi der nu netop stod wingback Smiley
Men ville heller ikke selv hente ham som decideret back  Peace
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #52: 19 Dec 2017, 17:36 »

Wolves.
start 2. sæson.
Budget: 280mio

Er rykket op i PRL og søger nogle forstærkninger, det er klar at en enkelt ikke skal æde hel budgettet, men jeg skal forstærkes på flere positioner.
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #53: 19 Dec 2017, 18:24 »

Bare et generelt spørgsmål til tråden..

Er der ingen der bruger talentspejdere mere...?
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #54: 19 Dec 2017, 19:33 »

Jo bestemt, hvad tænker du da på? Smiley

Jeg bruger dem dog primært til at vurdere spillere jeg kunne tænke mig at se nærmere på - men jeg vælger også altid til mødet med min assistent så snart jeg tiltræder, at jeg kun vil have rapporter om spillere til salg eller fremtidstalenter. Smiley
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #55: 21 Dec 2017, 23:16 »

Jeg mangler en højrekant til mit RB Leipzig-hold, som skal kunne gå direkte ind i start-11'eren i stedet for Marcel Sabitzer/Kampl. Det skal siges jeg skal til at starte tredje sæson. Jeg overvejer både Pulisic og Breel Embolo, men har svært ved at vurdere hvem der vil være bedst.

Desuden søger jeg en midtbanespiller, som skal spille ved siden af en dybdeliggende playmaker på en 2-mandsmidtbane. Spiller lige nu med en boldvindende, og det må gerne være lignende type Smiley

Jeg har 600+ mio at handle for Wink
« Seneste Redigering: 21 Dec 2017, 23:19 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #56: 21 Dec 2017, 23:45 »

Tænker at du på ingen måde får Pulisic til 600 mio... Måske kig af andre veje Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #57: 21 Dec 2017, 23:59 »

Tænker at du på ingen måde får Pulisic til 600 mio... Måske kig af andre veje Smiley
Well.. Han har en frikøbsklausul på 570 mio. Så jo, det kan godt lade sig gøre. Wink

Embolos ligger dog på 730 mio..
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #58: 22 Dec 2017, 08:35 »

Okay, så har han skrevet under på en ny deal Smiley
Spiller selv med Dortmund, og der nægtede jeg at smide en frikøbsklausul ind, selvom han ville have en på 750 millioner Tunge
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #59: 22 Dec 2017, 10:26 »

Søger en angriber i 1. sæson i januar vinduet til Kaiserlautern i 2. Bundesliga.
Har ca. 15 mio.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010