home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 469 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  1. Royal Antwerp F.C
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: 1. Royal Antwerp F.C  (Læst 3609 gange)
Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
1. Royal Antwerp F.C
« : 11 Nov 2017, 20:43 »



1. Royal Antwerp F.C plejer at være et af de hold jeg bare skal styrer. Efter oprykningen til den bedste belgiske række, følte jeg også det var muligt at få succes med dem fra starten af spillet.

Det er den ældste klub i Belgien og kan vel bedst beskrives som en sleeping giant. De har et ikonisk stadion og fremragende fanbase til trods for flere års skuffende resultater.

Jeg vil derfor forsøge at fører dem tilbage til deres storhedstid, og vil hører om der er andre der spiller med denne stolte klub?

Man har et relativt højt transfer og lønbudget at rode rundt med, samt en bred trup!
Logged

Traditionsklub siden 1924

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 1. Royal Antwerp F.C
« Svar #1: 11 Nov 2017, 21:35 »

Har de stadig samarbejde med Man Utd og Sao Paolo, som gør det muligt at låne spillere derfra?
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 1. Royal Antwerp F.C
« Svar #2: 11 Nov 2017, 21:47 »

Har de stadig samarbejde med Man Utd og Sao Paolo, som gør det muligt at låne spillere derfra?

Nej ikke længere.
De har dog fået PSG, FC Porto og Shanggang som samarbejdsklubber i stedet for. Dog begrænset hvor meget man få ud af lejespillerne i Jupiler Pro League. Det var noget andet da de lagde i anden bedste række  Smiley
Logged

Traditionsklub siden 1924

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 1. Royal Antwerp F.C
« Svar #3: 12 Nov 2017, 11:55 »

Okay det her er vildt.

Efter en katastrofal sæsonstart hvor jeg vævede rundt mellem taktikker, så formåede jeg at vinde ligaen første sæson!
Var ellers ramt af mange skader i slutspillet, men det var de andre hold heldigvis også. Specielt Anderlecht og Standard Liege var skrald denne sæson, så det var egentlig Royal Mourscron-Peruwelz jeg kæmpede med første pladsen hovedparten af tiden.

Af vellykkede transfers kan følgende nævnes:
Chuma - Fri transfer - Virker igen i år som et stort talent. Fik pga skader de sidste 3 kampe i sæsonen hvor han også scorede 3 mål.
Eric Nkulukuta - 750 t.dkk. - En fin højrer back, der dog er ved at være op i alderen. Slutter med en gns.vurdering på 7,16.
Armando Wila - Fri transfer -  Fuldstændig vanvittig komplet angriber på fri transfer. Blev topscorer i ligaen med 17 mål i 32 kampe.
Dider Zakora - Fri transfer - Stabil defensiv midt der dog er oppe i alderen. Slutter med en gns vurderung på 7,16.
Jonas Knudsen - 13 mio.dkk - Klart det dyreste køb, men også et køb med fremtid i. Har gjort det godtog slutter med gns vurdering på 7,15.
Krystian Bielik - Leje - Sindsyg forsvarspiller som Arsenal ikke kræver nogle penge for at leje. i en alder af 20 år fik han også debut for polen.

Her i opstarten af anden sæson ligner det en utrolig svær sæson for mig. Flere af mine bærende spillere er enten på leje eller tudse gammel. Trods en kvalifikation til CL, så er transferbudgettet latterligt lavt, så der skal virkelig findes hidden gems på fri transfer eller på leje aftaler, hvis der skal spilles med i øverste halvdel.
Logged

Traditionsklub siden 1924

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 1. Royal Antwerp F.C
« Svar #4: 17 Nov 2017, 19:41 »

Har til 2. sæson gjort brug af Yatabaré's købsklausul på 3,75 mio.DKK, da han var en af mine bærende kræfter på midtbanen.
Derudover bev Youssef Toutouth og Santiago Garcia hentet på fritransfer.
For at skabe bredde specielt på midten af banen har jeg lejet Erik Palmer-Brown, Allan, Pedro Chirivella, Rolando Mandragora & Dodi Lukebakio.

Jeg vandt supercuppen 1-0 over Brugge efter et sent mål af Houron. Derudover er der spillet to kampe i ligaen som jeg også har vundet. Dog sejler økonomien, trods overskud i transferbudgettet. Håber de kommende penge fra Champions League kan gører situationen mere stabil.
Logged

Traditionsklub siden 1924

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 1. Royal Antwerp F.C
« Svar #5: 25 Nov 2017, 17:24 »

Så er 2. sæson færdigspillet.

Jeg kom i en svær CL pulje med CSKA, Liverpool og Sevilla. Jeg nåede noget overraskkende at sikrer 3. pladsen i puljen, og dermed komme med i EL. Der trak jeg dog Dortmund, og trods 2-2 og 1-1 mod dem, så røg jeg ud pga udebane mål.

Jeg fik i november hentet Fellaini ind på en fri transfer, da han havde gået uden klub siden i sommers. Det tog dog cirka et halvt år at få kørt ham ordentlig ind på holdet.

Ligaen vandt jeg med 2 runder igen, så alt i alt en god sæson.

Sidste års topscorer Wila faldt igennem i år, men heldigvis tog Santiago Garcia over og blev ligaens topscorer.

Klubbens økonomi er fremragende efter CL pengene. Vi er blevet gældsfrie og har ti 3. sæson fået et foreløbigt budget på 143 mio og 5,24 mio til lønninger!

Mit mål er på sigt at kunne spille med i en finale i CL eller EL!

Spændende klub med en god historie som jeg synes i burde give et skud!
Logged

Traditionsklub siden 1924

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010