home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 136 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM18 Deal/No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: FM18 Deal/No Deal  (Læst 47256 gange)
Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #75: 28 Maj 2018, 17:46 »

Jeg takker for svarene.. Jeg endte med at sælge ham, så nu står I til ansvar Wink Erstatning(erne) blev Martinez og Balotelli (Pga egen avl samt mere rutine end Martinez og Pinamonti) ; En fortjeneste på 1 milliard samt 15 millioner mindre i løn om året. Økonomien bliver i hvert fald ikke et problem foreløbig.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #76: 03 Jun 2018, 02:17 »




Nu 1 sæson efter har jeg fået bud på 800 mio kr. for Benjamin Henrichs.

Har vundet mit 3. mesterskab og CHL er det storemål, samtidig med at jeg vinder ligaen.
Har masser af penge og dog har jeg en hodning om ikke at bruge for mange penge eller løn på en spiller og derfor vil jeg ikke finde en fuldgod erstatning. Klubben har 2 milliarder på kontoen.

Jeg har dog 3 unge backs(19, 19, 21) som alle rates som 2,5 stjerne i forhold til Henrichs 4 stjerner. Og den ene har potentiale til at blie ligeså god som Henrichs.

Har ikke brug for pengene, men virker for dumt ikke at sælge en back til 800 mio kr.?

« Seneste Redigering: 03 Jun 2018, 02:22 af Sutharam » Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #77: 03 Jun 2018, 07:55 »

Farvel til Benjamin...

Inden jeg så prisen, tænkte jeg at du nok havde fået en bud på 300 mio. Og allerede der havde jeg tænkt at det var et fint bud for en back på 27-28 år..

800 mio er en no-brainer...
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #78: 03 Jun 2018, 10:05 »

Farvel til Benjamin...

Inden jeg så prisen, tænkte jeg at du nok havde fået en bud på 300 mio. Og allerede der havde jeg tænkt at det var et fint bud for en back på 27-28 år..

800 mio er en no-brainer...

Fik bud på 425 mio for et år siden, hvor en anden anbefalede at jeg sagde nej, da man beholder sine bedste for at vinde CHL Opstemt

Jeg sælger ham nok selvom jeg slet ikke har brug for pengene.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #79: 03 Jun 2018, 10:34 »

Jamen fandt erstatningen i en transferistet 29 årig Bellerin. Tjener 300 mio kr. på alene transferen, men lønnen bliver desværre ca. 500k dyrere om ugen. Jeg har dog fundet spiller der passer bedre end til min taktik og faktisk også en lidt bedre højreback.
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #80: 15 Jul 2018, 20:44 »

Jeg er Inter i første sæson, og har fået en henvendelse fra Bayern på Milan Skriniar, som jeg har fået forhandlet til 430 mio kontant med effektivisering efter sæsonen.

Jeg insisterer på at holde ham sæsonen ud, da jeg er tyndt besat på CB-pladserne i og med jeg spiller med 3 stoppere.

Jeg kan få Mattia Caldara, som jeg vurderer til at en my dårligere, i Juve for 100 mio. Dog skal han have dobbelt så meget i løn, og Skriniar har en lang kontrakt, så jeg ville kunne holde lønomkostningerne en del nede ved at beholde ham.

Deal eller no deal?

Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #81: 15 Jul 2018, 23:01 »

dobbelte i løn hvor meget er det
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #82: 15 Jul 2018, 23:16 »

dobbelte i løn hvor meget er det

550.000 kr om ugen
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #83: 11 Sep 2018, 22:36 »

Jeg skal vælge mellem en af de to følgende angribere til mit 1860 Munchen hold. Jeg kan godt lide ved Palhinha, at han har høje egenskaber i heading, da jeg tror, at det vil gavne, når han er alene på toppen. Til gengæld har jeg set en del gange, at min nuværende angriber har misset en masse 100% chancer, hvor det har været almindelige afslutninger, hvorfor hans 13 i koldblodighed bekymrer mig. Manolo Rubio har en højere afslutningsevne og højere koldblodighed, men knap så god i heading som Palhinha. Derudover minder Manolo Rubio rigtig meget om min nuværende angriber, der kun har scoret 20 mål i hans 58 kampe for mig (i ligaen), og på den led bekymrer det mig, da jeg ønsker en angriber med et par flere mål i benene.
Hvem ville I gå efter? Prisen er lidt underordnet da jeg har 130 mio at handle for, og angrebet er den eneste tilføjelse, jeg mangler for denne sæson.

Spiller: Manolo Rubio
Sælgende klub: Sevilla
Købende klub: Mig (1860)
Pris: 50 mio nu og her, men kan ende op i 87 mio (nogle over 12 måneder, nogle efter landskampe og nogle efter antal ligakampe)
https://imgur.com/fdO1NOX

eller

Spiller: Palhinha
Sælgende klub: VDG
Købende klub: Mig (1860)
Pris: 45 mio nu og her, men kan ende op i 62,5 mio (nogle over 12 måneder, nogle efter landskampe og nogle efter antal ligakampe)
https://imgur.com/fL8BhyY

Min nuværende angriber
https://imgur.com/ep6unbj
Logged


Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #84: 13 Sep 2018, 08:37 »

Din nuværende angriber ser da god ud. At han så måske ikke scorer de antal mål du du ønsker er en anden sag..

Palhinha ser dårlig ud efter min mening. Rubio er en udemærket erstatning/supplement til din nuværende angriber.

Men ud af de 3 syns jeg din nuværende spillere ser bedst ud og Palhinha klart dårligst.
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #85: 13 Sep 2018, 17:15 »

Jeg skal vælge mellem en af de to følgende angribere til mit 1860 Munchen hold. Jeg kan godt lide ved Palhinha, at han har høje egenskaber i heading, da jeg tror, at det vil gavne, når han er alene på toppen. Til gengæld har jeg set en del gange, at min nuværende angriber har misset en masse 100% chancer, hvor det har været almindelige afslutninger, hvorfor hans 13 i koldblodighed bekymrer mig. Manolo Rubio har en højere afslutningsevne og højere koldblodighed, men knap så god i heading som Palhinha. Derudover minder Manolo Rubio rigtig meget om min nuværende angriber, der kun har scoret 20 mål i hans 58 kampe for mig (i ligaen), og på den led bekymrer det mig, da jeg ønsker en angriber med et par flere mål i benene.
Hvem ville I gå efter? Prisen er lidt underordnet da jeg har 130 mio at handle for, og angrebet er den eneste tilføjelse, jeg mangler for denne sæson.

Spiller: Manolo Rubio
Sælgende klub: Sevilla
Købende klub: Mig (1860)
Pris: 50 mio nu og her, men kan ende op i 87 mio (nogle over 12 måneder, nogle efter landskampe og nogle efter antal ligakampe)
https://imgur.com/fdO1NOX

eller

Spiller: Palhinha
Sælgende klub: VDG
Købende klub: Mig (1860)
Pris: 45 mio nu og her, men kan ende op i 62,5 mio (nogle over 12 måneder, nogle efter landskampe og nogle efter antal ligakampe)
https://imgur.com/fL8BhyY

Min nuværende angriber
https://imgur.com/ep6unbj


ville nok heller ikke købe Palhinha, han er måske god i hovedstød men hans springkraft er dårlig i forhold til, køb Rubio og behold din nuværende angriber.

Synes faktiks at din nuværende angriber er mere allround, men stadig bedre i luftspillet, Rubio er mere den hurtige angriber tror han ville være god i kampe hvor man spiller kontra bold.
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #86: 13 Sep 2018, 18:37 »

Okay tak for hjælpen.

Pt. går jeg efter at spille mere kontrollerende fodbold, og derfor er det egentlig ikke Rubios hurtighed, der har tiltrukket så meget.
I mine øjne er Palhinha en okay angriber, men hvad går I normalt efter, når I leder efter angribere? Normalt går jeg nemlig selv efter afslutninger og koldblodighed, men det er rigtig sjældent, jeg får købt angribere, der laver mere end 10 mål hver sæson Opstemt
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #87: 14 Sep 2018, 14:59 »

Okay tak for hjælpen.

Pt. går jeg efter at spille mere kontrollerende fodbold, og derfor er det egentlig ikke Rubios hurtighed, der har tiltrukket så meget.
I mine øjne er Palhinha en okay angriber, men hvad går I normalt efter, når I leder efter angribere? Normalt går jeg nemlig selv efter afslutninger og koldblodighed, men det er rigtig sjældent, jeg får købt angribere, der laver mere end 10 mål hver sæson Opstemt


går altid efter disse 4 egenskaber ved alle spiller Teamwork, målrettethed, arbejdsevne og koncentration, ser gerne at deres stats er meget høje her, det kommer selvfølgelige an på hvilket niveau spiller skal spille på, i PL, la liga og resten af de store ligaer vælger jeg gerne spiller som har 15+ i de stats.

herfra kigger jeg så på hvilken type spiller jeg søger, er det en targetman så kigger jeg på styrke, springkraft, hovedstød og forudseenhed.

som det sidste kigger jeg så på spillerens personlighed, for at finde den bedste spiller som passer bedst muligt ind i min trup.
Logged


Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #88: 16 Sep 2018, 13:01 »


går altid efter disse 4 egenskaber ved alle spiller Teamwork, målrettethed, arbejdsevne og koncentration, ser gerne at deres stats er meget høje her, det kommer selvfølgelige an på hvilket niveau spiller skal spille på, i PL, la liga og resten af de store ligaer vælger jeg gerne spiller som har 15+ i de stats.

herfra kigger jeg så på hvilken type spiller jeg søger, er det en targetman så kigger jeg på styrke, springkraft, hovedstød og forudseenhed.

som det sidste kigger jeg så på spillerens personlighed, for at finde den bedste spiller som passer bedst muligt ind i min trup.

Jeg tror koncentration er vigtigere end man tror. Målrettethed er generelt bare godt ligemeget position og niveau. Afslutningsevne og koldblodighed er ikke nødvendigt for at have en angriber der scorer masser af mål. Havde en Youssuf Poulsen i Werder Bremen der bombede løs. han har elendig egenskaber inden for afslutning og koldblodighed. tilgengæld havde han høj arbejdskraft, teamwork og målrettedhed. Skal lige siges han brændte også end del chancer, men det gør nu alle angriber i spillet.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010