home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM18 Deal/No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: FM18 Deal/No Deal  (Læst 47298 gange)
Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #60: 21 Apr 2018, 16:13 »

I et forsøg på at skabe en komplet start 11 med udelukkende engelske spillere, overvejer jeg at signe Harry Maguire til Manchester United. Kan nogen fortælle om det er go eller no go?

Til startopstillingen må da der være bedre engelske spiller du kan hente? Tror kun han bliver en rigtig god reserve. Du skal måske have fat i Dier, der kan spille cm og cb.

Generelt kig på Tottenham Opstemt
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #61: 21 Apr 2018, 16:39 »

Personligt ville jeg hellere bruge pengene på Lascelles fra Newcastle. Dier er dyr, men selvfølgelig også en god spiller. Det kommer an på hvad du vil spendere på spillere. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #62: 21 Apr 2018, 22:18 »

Hej jeg er Bremen i Januar 2022. Har 500 mio budgettet og får yderligere 435 mio fra et salg af Poulsen og 375 fra et salg af Sisto (måske). Så har potentielt 1,3 milliarder, til indkøb.

Som erstatning for dem har jeg givet Real Madrid et bud på en 21-årig (snart 22) Moise Kean, som er rotations spiller i Real madrid.
Buddet er 730 mio kr.
Mit dyreste køb er ellers 265 mio kr.
Deal no Deal for et kæmpe talent der allerede vil være verdensklasse for mit hold?

Poulsen gad ikke skifte for rekordbeløbet, så det bliver 1:1 erstatning for sisto
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #63: 07 Maj 2018, 01:22 »

sælger: Bremen (mig)
Køber: Inter
Spiller: Emil Audero
alder: 25
Pris: 117 mio kr.
Sæson: 22/23



Sælger: Juve
Køber: Bremen (mig)
Spiller: Szezesny
Alder: 32


Pris: 80 mio kr

Er Szezsny bed end Audero?
« Seneste Redigering: 07 Maj 2018, 01:24 af Sutharam » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #64: 07 Maj 2018, 07:29 »

Der er vel mere fremtid i Audero - så ham havde jeg beholdt. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #65: 08 Maj 2018, 22:11 »

Der er vel mere fremtid i Audero - så ham havde jeg beholdt. Smiley


Tænker på om Szczesny er bedre her og nu? Hans egenskaber er lillesmule bedre. Og har længe tænkt på at finde et bedre talent end Audero, da han ikke udviklede som jeg håbede på.

Det skal siges at Audero kun har 1 år tilbage af kontrakten. Økonomisk går det op 1:1, det er mere om jeg kvaliteten på banen bliver bedre, den kommende sæson.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #66: 09 Maj 2018, 07:34 »

Det vil han formentlig være idet målmænd typisk topper i alderen 30-33. Hans værdi falder dog kun og du må forvente en stigning for Audero såfremt du bruger ham. Alternativt skal du jo kigge dig om efter en ny målmand. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #67: 21 Maj 2018, 23:31 »

Er Bremen i sommeren 2023.
Har lige vundet mesterskabet for 2. år i træk.
Har 2 milliarder på istebunden og har ikke tænkt mig at forstærke medmindre jeg sælger.

Har et fået et bud på 425 mio kr. på Benjamin Henrichs på  26år.

Skal han sælges videre? Har ikke brug for pengene, men buddet er bare for godt til at sige nej?
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #68: 22 Maj 2018, 10:39 »

Hvis spilleren ikke vil væk, og man ikke lige har en afløser på plads, så havde jeg beholdt ham! Hvis man er en storklub, og ønsker at vinde CL, så sælger man ikke sine bedste spillere medmindre de vil væk, eller man af andre grunde er træt af dem Smiley
Det er min mening!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #69: 28 Maj 2018, 11:28 »

Det er ikke så tit, at jeg spiller med de store hold i FM, men Inter har alligevel min kærlighed.. Nu står jeg imidlertidig overfor et bud, jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal gøre med.

Vi er i sommeren 2018 - Jeg har meget overraskende vundet Serie A, især takket være Icardi's 27 sæsonmål (20 i anden halvdel af sæsonen). Det betyder, at ikke nok med jeg skal ud og forsvare min sejr, så skal jeg også tilbage i Champions League, hvor jeg som udgangspunkt har som mål blot at komme videre fra gruppespillet. Til det er Icardi jo næsten påkrævet, da han også var Europas 3. farligste angriber sidste sæson. Jeg har ikke erstatningen klar i klubben. Pinamonti er ikke klar som førstevalg endnu og mit youthgen Marco Caglioni som går en stor fremtid i møde er stadig kun 16 år. Derfor skal en eventuel erstatning findes udefra. Men 1,2 milliarder kroner er bare rigtig mange penge..

Det er specielt penge, jeg godt kunne bruge, da transfervinduet gik lidt skævt til at starte med. Jeg investerede de 260 millioner i Cancelo kontrakten tilbød og West Ham bød 240 for Joao Mario som hans kontrakt tilbød - Det ville i min verden gå lige op, og sikre mig et fornuftigt økonomisk udgangspunkt. Desværre ville Mario ikke blive i West Ham trods flere forsøg, så nu står jeg med et kæmpe lønbudget (Både Kondogbia, Mario og Nagatomo kom hjem, samt alle de hundredevis af ungdomsspillere de italienske klubber har), og en konto der ikke ser vildt stærk ud (Kun +58,7 millioner - Står dog til at overholde FFP). Jeg arbejder dog på at skippe en masse spillere afsted - Heriblandt Eder, Ranocchia, Nagatomo og alle de unge som ikke har en fremtid på holdet.. Men spørgsmålet er om det giver nok luft i lønbudgettet (Minus 36,3 millioner) og holdet økonomien stram. Sidste år genererede vi et knebent overskud på 70 millioner kroner, men da vi startede på -300, så skal der arbejdes for at de kinesiske ejere ikke går i gæld. Der kommer dog også en god sum penge fra Champions League til at styrke økonomien..

Det var lige de tanker jeg havde, men for at spørge kort: Er Mauro Icardi 1,2 milliarder kroner værd?
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #70: 28 Maj 2018, 12:02 »

Det er ikke så tit, at jeg spiller med de store hold i FM, men Inter har alligevel min kærlighed.. Nu står jeg imidlertidig overfor et bud, jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal gøre med.

Vi er i sommeren 2018 - Jeg har meget overraskende vundet Serie A, især takket være Icardi's 27 sæsonmål (20 i anden halvdel af sæsonen). Det betyder, at ikke nok med jeg skal ud og forsvare min sejr, så skal jeg også tilbage i Champions League, hvor jeg som udgangspunkt har som mål blot at komme videre fra gruppespillet. Til det er Icardi jo næsten påkrævet, da han også var Europas 3. farligste angriber sidste sæson. Jeg har ikke erstatningen klar i klubben. Pinamonti er ikke klar som førstevalg endnu og mit youthgen Marco Caglioni som går en stor fremtid i møde er stadig kun 16 år. Derfor skal en eventuel erstatning findes udefra. Men 1,2 milliarder kroner er bare rigtig mange penge..

Det er specielt penge, jeg godt kunne bruge, da transfervinduet gik lidt skævt til at starte med. Jeg investerede de 260 millioner i Cancelo kontrakten tilbød og West Ham bød 240 for Joao Mario som hans kontrakt tilbød - Det ville i min verden gå lige op, og sikre mig et fornuftigt økonomisk udgangspunkt. Desværre ville Mario ikke blive i West Ham trods flere forsøg, så nu står jeg med et kæmpe lønbudget (Både Kondogbia, Mario og Nagatomo kom hjem, samt alle de hundredevis af ungdomsspillere de italienske klubber har), og en konto der ikke ser vildt stærk ud (Kun +58,7 millioner - Står dog til at overholde FFP). Jeg arbejder dog på at skippe en masse spillere afsted - Heriblandt Eder, Ranocchia, Nagatomo og alle de unge som ikke har en fremtid på holdet.. Men spørgsmålet er om det giver nok luft i lønbudgettet (Minus 36,3 millioner) og holdet økonomien stram. Sidste år genererede vi et knebent overskud på 70 millioner kroner, men da vi startede på -300, så skal der arbejdes for at de kinesiske ejere ikke går i gæld. Der kommer dog også en god sum penge fra Champions League til at styrke økonomien..

Det var lige de tanker jeg havde, men for at spørge kort: Er Mauro Icardi 1,2 milliarder kroner værd?


Jeg havde skudt ham afsted til den pris! En mand som Belotti kunne være en fuldgod erstatning.  Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #71: 28 Maj 2018, 12:04 »

Jeg er helt enig - du kan sagtens finde alternativer til væsentligt mindre værdi - Belotti er helt sikkert et godt bud!. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #72: 28 Maj 2018, 12:47 »

Jeg har så lige glemt at tilføje, at klubben beholder 50% kan jeg se.. Så reelt set står jeg "kun" med 400-450 millioner kroner til at finde en erstatning. - Og vi snakker en erstatning der i første sæson, gerne skulle gå ind og lave de her 20+ mål..

Belotti blev kort inden buddet solgt til Chelsea, så han er ude af billede. Generelt set, er der ikke nogen direkte arvetager på marked, som jeg uden uro i maven, ville skrive kontrakt med. Udvalget hedder nogen lignende: Domenico Berardi (topscorer i Serie A som angriber selvom det ikke er hans naturlige plads med 29 mål), Michy Batshuayi, Florin Andone, Manolo Gabbiadini, André Silva, Divock Origi eller lottokuponen Mario Balotelli.. Ellers er eneste mulighed at gøre som i virkeligheden og hente Lautaro Matinez ind, men spørgsmålet er om han kan slå til fra Dag 1. Men det ville jo stadig være en besparelse på 1,12 milliarder, så måske er det dét værd??
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #73: 28 Maj 2018, 14:19 »

Jeg har så lige glemt at tilføje, at klubben beholder 50% kan jeg se.. Så reelt set står jeg "kun" med 400-450 millioner kroner til at finde en erstatning. - Og vi snakker en erstatning der i første sæson, gerne skulle gå ind og lave de her 20+ mål..

Belotti blev kort inden buddet solgt til Chelsea, så han er ude af billede. Generelt set, er der ikke nogen direkte arvetager på marked, som jeg uden uro i maven, ville skrive kontrakt med. Udvalget hedder nogen lignende: Domenico Berardi (topscorer i Serie A som angriber selvom det ikke er hans naturlige plads med 29 mål), Michy Batshuayi, Florin Andone, Manolo Gabbiadini, André Silva, Divock Origi eller lottokuponen Mario Balotelli.. Ellers er eneste mulighed at gøre som i virkeligheden og hente Lautaro Matinez ind, men spørgsmålet er om han kan slå til fra Dag 1. Men det ville jo stadig være en besparelse på 1,12 milliarder, så måske er det dét værd??

Ja okay, det begrænser selvfølgelig mulighederne. Jeg ville dog stadig sælge ham og hente Lautaro Martinez ind.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM18 Deal/No Deal
« Svar #74: 28 Maj 2018, 15:21 »

Jeg ville også sælge, men gå efter Berardi i dette tilfælde.. Lautaro er en kæmpe Lottokupon i mine øjne! Alternativet skal du håbe på Gabriel Barbosa (hvis han stadig er i klubben altså og kan komme i gang) som arvtager, uden at jeg overhovedet kender til hans evner i FM18.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010