home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 326 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Hjælp... Frustreret!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp... Frustreret!  (Læst 2386 gange)
Magnusmoeslund
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Hjælp... Frustreret!
« : 09 Nov 2017, 22:29 »

Hej Gutter.
Jeg har nu spillet det nye spil et par uger, og spiller med Sampdoria. Jeg er efterhånden meget frustreret over min taktik, som simpelthen ikke fungerer. Jeg prøver at ændre lidt på den, hver gang, alt efter hvilken modstander jeg spiller mod, og hvad de er gode til.
Jeg vil gerne spille en boldbessidende form for fodbold, med meget bevægelse blandt mine forreste spillere.
Jeg bliver gang på gang ramt af kontraangreb, og taber meget til de mindre hold på dette, hold som jeg burde slå.
Jeg har prøvet at ændre lidt på både hold- og spillerinstrukser hen af vejen, uden succes.
Jeg håber meget i kan hjælpe mig, og forklare hvad jeg gør forkert, og komme med nogle gode argumenter til dette, og ikke mindst hvordan jeg kan ændre det!
På forhånd tak for hjælpen!

* Skærmbillede 2017-11-09 kl. 22.21.43.png (162,79 KB - hentet 158 gange.)
* Skærmbillede 2017-11-09 kl. 22.21.35.png (426,39 KB - hentet 161 gange.)
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hjælp... Frustreret!
« Svar #1: 09 Nov 2017, 22:47 »

Altså jeg bider mærke i at du gerne vil spille med meget frihed med dine forreste spillere, men når jeg ser på dine spillere er jeg ikke overbevist om at det er noget de kan. Man kan ikke forcere en spillestil ned over spillere der ikke passer ind ind. personligt syntes jeg også der er noget akavet ved at ville spille med små vævre spillere med korte pasninger, spil ud af forsvaret og så en Target Man, som spillerne sparker langt efter.

Prøv en anden angriber type og så giv spillerne lidt mindre frihed. Det er ikke alle spillere der kan spille med en fri rolle. Så jeg ville fjerne den og måske gøre angriberen til en Fremskudt Angriber, Dybdeliggende eller skarpretter.
Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hjælp... Frustreret!
« Svar #2: 11 Nov 2017, 13:49 »

Du har for meget fokus på frihed er min tanke og så spiller det hele heller ikke sammen. Targetmanden bliver i mine øjne lidt ubrugelig i og med at han ikke har nogen at samarbejde med. Det havde været lidt noget andet, hvis du spiller med indvendig, men stadigvæk ville jeg vælge en komplet angriber løsning.



Positionsbestemmels er:

Backs - spil bredere, Løb ud på kanten med bolden, skyd mindre, slå indlæg mod (Central), Læg ofte bolden indover
CF - Færre risikable afleveringer
Boldspillende CF - Færre driblinger
Carrilero - Skyd mindre, Færre risikable afleveringer
Fremskud Play (SP) - ingen ændringer (Kan lade sig gøre med behold bolden, men er lidt ligegyldigt i mine øjne)
Indvendig angriber (SP) - Skyd mere
Komplet angriber - Ingen ændringer

Den komplette angriber forlader sin position rimelig tit og roamer, så de indvendige angribere kan komme til mens Playmakeren udelukkende skal sørge for at fodre de offensive kræfter inklusiv backs der kun skal have fokus på et indlæg, hvor de indvendige helst bare skal skære ind og enten skyde eller lave en kort aflevering til en anden spiller.

Problemet her er at Sampdoria mangler dygtige kanter, så det skal tilkøbes, men alt det andet har de sådan set fint med og begge de angribere der starter kan nemt spillet komplet angriber.



Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010