Jeg er så småt kommet igang med 3. sæson, er midt i efterårssæsonen.
Der er spillet 12 kampe af superligaen, og jeg ligger nummer 1 med 29 point, kun et enkelt point foran Brøndby.
Med 9 sejre, to uafgjorte og et enkelt nederlag til netop Brøndby har starten været godkendt. især da de 12 første kampe har budt på en målscore på 33-4
Verbic som jeg ville have solgt op til sæsonen er topscore, med 13 mål i 10(2) kampe.
Nyindkøbet Orsolini er bedste spiller so far, med 10 mål og 8 assist, i 12(2) kampe, 8,03gns.
I Chl blev det til en enkelt kvalrunde som bød på Slavia Prah, denne kamp blev afgjort efter en 11-2 sejr i første kamp efterfulgt af en 2-1 sejr på udebane.
Gruppespillet blev en hård en, da det blev Manchester City, Monaco og Ajax der kom op ad hatten!
Jeg har som tidligere beskrevet haft svært ved europæisk i de tidligere sæsoner, og frygtede derfor for en gruppe som denne...
Jeg startede på udebane imod Ajax og valgte at ændre fra offensivt fodbold til kontra mentalitet. BUM!
4-0 ude i Amsterdam, efterfulgt af 2-0 hjemme imod Monaco... Desværre tabte jeg 0-1 hjemme.
Tranfers til 3. sæson.
Mange unge spillere er udlejet, og jeg kan efterhånden stille et hold af egen avl med de unge prospects som er udlejet - flere bliver spændende fra næste sæson måske allerede fra nytår hvis der kommer et par salg!