home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 365 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Københaven
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: FC Københaven  (Læst 48885 gange)
milo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
FC Københaven
« : 05 Nov 2017, 17:57 »

så vil jeg prøve FCK
nu må vi se hvordan det går spille 4-4-2  Cool
Logged

milo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #1: 08 Nov 2017, 20:47 »

spillet 5 kamp en uafgjort 4 vundet
vandt den først kamp i superliga 5-1 over aab
har ikke købt det stort men fuck man får mange skader  ticked off
Logged

skipper92
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #2: 14 Nov 2017, 10:29 »

Jeg har nu spillet 3,5 sæson.
Jeg er ubesejret i ligaen og har gået videre fra gruppen i CHL hvert år.
Jeg har lige solgt Maximiliano Romero til Ath. Madrid for 75 mio og 50 % af næste salg.
Logged

DanGeorg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #3: 14 Nov 2017, 18:27 »

@Skippper92

Kan du dele din taktik? og måske også transfer historikken for at se idéerne bag og hvordan du er nået til hvor du er 3,5 år senere Smiley
Logged

skipper92
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #4: 14 Nov 2017, 19:19 »

Her er hvad jeg har lavet indtil nu

* fck taktik.PNG (744,15 KB - hentet 768 gange.)
* Transfer 1. sæson.PNG (232,5 KB - hentet 770 gange.)
* Transfer 2 Sæson.PNG (313,21 KB - hentet 683 gange.)
* Transfer 3. sæson.PNG (322,25 KB - hentet 649 gange.)
* Transfer 4 sæson.PNG (317,75 KB - hentet 643 gange.)
Logged

tyfon
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #5: 15 Nov 2017, 13:14 »

Der er ikke meget dansk over det hold længere ;-)
Men inponerende transfers.

Her er hvad jeg har lavet indtil nu
Logged

skipper92
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #6: 15 Nov 2017, 13:46 »

Nej det er der ikke Smiley

Mit mål er også at kunne spille med i toppen af europa.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #7: 16 Nov 2017, 02:51 »

FC KØBENHAVN | 1. FEBRUAR 2018


Så er jeg nået halvvejs i min første sæson i FCK, så jeg tænkte at jeg lige ville smide en kort update og fortælle hvad der er sket! Opstemt

Jeg har valgt at starte mit første rigtige save i FM18 med yndlingsholdet FCK, og efter et par års pause i FM har det været godt at mærke alle de nye features! Jeg er stor fan af Barcelonas måde at spille fodbold på fra et par år siden, så jeg har implementeret min egen Tiki Taka taktik som rent faktisk virker, på trods af at jeg er en elendig taktisk kreatør. Jeg spiller med følgende opstilling pr. 1. februar 2017:



Sæsonen startede ganske imponerende hvor vi gik hele 18 kampe (inklusiv 4 venskabskampe) uden nederlag i Superligaen samt Champions League-kvalifikationen, indtil vi mødte Real Madrid. Det blev efterfølgende til en sejr og uafgjort mod både Napoli & FC Basel i gruppespillet hvilket gav os en flot 2. plads og videreavancement til playoff hvor vi skal møde RP Leipzig (som gør det vanvittigt i år).
I Superligaen blev det til 3 nederlag samt 2 uafgjorte og resten vundet, hvorfor vi kunne gå på vinterpause med en sollid føring i ligaen.

I transfervinduet blev der mest bare ryddet op i de spillere som alligevel ikke havde udsigt til spilletid, mens det eneste køb var Robert Skov (allerede i første transfervindue), mens D. Amartey blev lejet for at sikre stabiliteten på midtbanen - en meget billig løsning. Det er blevet et overraskende farvel til Rasmus Falk, som bare har været dårligere end Kusk, og så har hverken Nikolai Thomsen eller Andrija Pavlovic været i nærheden af startopstilling. Det er også blevet et farvel til Y. Toutouh som blev solgt for 6 mio. da han alligevel ikke ville underskrive en ny kontrakt. Jeg tænkte at jeg godt lige kunne undvære ham resten af halvåret selvom han har været stabil, og så kunne jeg få smidt en 30% videresalgsklausul på ham Opstemt



Den første halvsæson har klart været præget af et par af spillerne som virkelig har steppet op og spillet fænomenalt. En af dem er Gregus, som jeg virkelig ikke kan lide IRL, men han har simpelthen haft det bedste halvår jeg nogensinde har set! Derudover har de andre på holdet også set godt ud og det eneste sted jeg har været skuffet har været angrebet, eftersom ingen af spillerne i FCK har den rette rolle af hvad jeg ønsker at spille med (komplet angriber/falsk 9er). Santander har derfor været lidt sløj, men trodsalt haft lidt succes som den komplette angriber. Jeg glæder mig dog virkelig til at få Carlo Holse tilbage fra Horsens som ser ud til at være virkelig god allerede nu, og jeg overvejer faktisk om jeg allerede skal lade ham spille fast fra 2. sæson! Opstemt I får lige et par billeder af nøglespillerne indtil videre:

Jan Gregus



Denis Vavro



Benjamin Verbic



Carlo Holse




Hvis der er nogle ønsker af screenshots eller andet, så sig endelig til! Opstemt



Logged

JaWocKa

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #8: 16 Nov 2017, 15:32 »

Synes virkelig du har lavet en fejl ved at lade Niklas Vesterlund gå på fri, han har gjort det helt fint for mig de få gange jeg har givet ham chancen (lidt pokalkampe og hvis der har været for mange skader/karantæner)
Logged

Tidligere: Baloo38

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #9: 16 Nov 2017, 16:01 »

Han så ikke videre spændende ud i mit save. Jeg havde nok beholdt ham hvis han ikke var blevet kontaktet før efter sæsonen sluttede, men ellers klarer jeg mig Peace
Logged

JaWocKa

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #10: 16 Nov 2017, 16:05 »

Han så ikke videre spændende ud i mit save. Jeg havde nok beholdt ham hvis han ikke var blevet kontaktet før efter sæsonen sluttede, men ellers klarer jeg mig Peace

Det kan der være noget op, jeg er 1/4 del gennem 2. sæson og har lige rykket ham fast op i førsteholdstruppen, regner med at jeg kommer med en lidt større update om hvordan det hele går når jeg rammer 1. Januar
Logged

Tidligere: Baloo38

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #11: 16 Nov 2017, 16:28 »

Det kan der være noget op, jeg er 1/4 del gennem 2. sæson og har lige rykket ham fast op i førsteholdstruppen, regner med at jeg kommer med en lidt større update om hvordan det hele går når jeg rammer 1. Januar

Nice! Jeg må dog sige at jeg holder mig til Racic, Roerslev & Holse af ungdomsspillerne her til anden sæson Opstemt Og så ved jeg virkelig ikke om jeg skal satse på Monty eller Djukic...
Logged

JaWocKa

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #12: 16 Nov 2017, 16:35 »

Nice! Jeg må dog sige at jeg holder mig til Racic, Roerslev & Holse af ungdomsspillerne her til anden sæson Opstemt Og så ved jeg virkelig ikke om jeg skal satse på Monty eller Djukic...

jeg har pt. Racic, Vesterlund og Monty i 1. holdstruppen hvor Monty er 2. målmand, derudover kommer jeg nok også til at satse på Wind, Holse, Daghim og Kirkeby
Logged

Tidligere: Baloo38

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #13: 16 Nov 2017, 16:47 »

jeg har pt. Racic, Vesterlund og Monty i 1. holdstruppen hvor Monty er 2. målmand, derudover kommer jeg nok også til at satse på Wind, Holse, Daghim og Kirkeby

Yeah, jeg vil så også sige, efter at have kigget på Djukic igen efter sidste kommentar, så bliver det selvfølgelig Monty jeg kommer til at satse på. Han har også været min reserve og har spillet pokalkampene da hans potentiale ser stort ud, mens Djukic har været udlejet.

Håber virkelig jeg kan få implementeret Holse i startopstillingen 2. sæson Opstemt

Racic har fået meget spilletid også og har været min foretrukne reserve i forsvaret, mens også Roerslev nærmest har været starter. Både Racic og Roerslev har fået stilletid i Superligaen samt Champions League.

EDIT:
Hvordan ser Mads Bistrup ud for dig?
« Seneste Redigering: 16 Nov 2017, 16:49 af JaWocKa » Logged

JaWocKa

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #14: 16 Nov 2017, 16:50 »

Yeah, jeg vil så også sige, efter at have kigget på Djukic igen efter sidste kommentar, så bliver det selvfølgelig Monty jeg kommer til at satse på. Han har også været min reserve og har spillet pokalkampene da hans potentiale ser stort ud, mens Djukic har været udlejet.

Håber virkelig jeg kan få implementeret Holse i startopstillingen 2. sæson Opstemt

Racic har fået meget spilletid også og har været min foretrukne reserve i forsvaret, mens også Roerslev nærmest har været starter. Både Racic og Roerslev har fået stilletid i Superligaen samt Champions League.

Roerslev kom jeg til at leje ud som den torsk jeg nu er så lige nu har jeg kun Ankersen der kan spille højreback Peace
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010