home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 319 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #14 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: #14 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)  (Læst 22082 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#6 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #15: 06 Nov 2017, 16:05 »

1. periode 2018-2019


Spillerne har virkelig taget 1. divisionen med storm. Der har ikke været mange hold, som har kunne følge med Agger og co. og efter 11 kampe ligger HIF på en sensationel 1. plads.



Nøglespillerne har klart været Halse, som har den højeste gennemsnits rating og Agger der bare har bombet løs. Desværre var han ude et par kampe, heldigvis greb Carl Lange chancen og kvitteret med et hattrick hjemme mod Horsens.

Der var også lidt transfers, som skete i løbet af perioden. 3 talenter er blev hentet til efter scouting af 2. divisionen:

Peter Svendsen

Michael Andersen

Emil Frandsen

« Seneste Redigering: 07 Nov 2017, 13:07 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#7 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #16: 08 Nov 2017, 21:30 »

1. division - 2. periode 2018-2019


2 periode er nu gået og vi er fortsat med i toppen. Desværre er vi røget ned på en tredje plads bl.a. grundet skader og formentlig lidt mangel på taktisk snilde fra managerens side Rullende Øjne



I løbet af perioden er der kommet 2 nye spillere til truppen:

Per Holm - Endnu en ungdomsspiller er blevet tilknyttet. Denne gang en spændende keeper fra B93.

Markus Bay - Bay er hentet ind, da Nicolaj Køhlert indtil nu ikke har bevist, han kan være arvtager for Aabech. Bay har allerede spillet bedre i de 3 kampe han er kommet ind fra bænken.

Det har også været youth intake tid og igen så den ganske fornuftig ud. Der var ikke nogen som er klar til at være en del af andet ind u holdet for nu.


Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: #7 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #17: 09 Nov 2017, 12:04 »

Det har også været youth intake tid og igen så den ganske fornuftig ud. Der var ikke nogen som er klar til at være en del af andet ind u holdet for nu.

Godt at se at vi alle sammen har helt forskellige forventninger til YI. Hvis det var mig der skulle gøre status over din YI, havde jeg nok brugt andre ord, som fx noget værre lort..
Ali har dog potentiale til blive en hæderlig 1. div. spiller. Men om 3-4 år når han er klar til 1. holdet, er du jo nok i superligaen, hvor han sandsynligvis ikke har niveau til.

Når det er sagt så er det en fornøjelse at følge de røde smedes tur mod suppen...

Go go fætter AG....
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #7 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #18: 09 Nov 2017, 13:38 »

Det har også været youth intake tid og igen så den ganske fornuftig ud. Der var ikke nogen som er klar til at være en del af andet ind u holdet for nu.

Godt at se at vi alle sammen har helt forskellige forventninger til YI. Hvis det var mig der skulle gøre status over din YI, havde jeg nok brugt andre ord, som fx noget værre lort..
Ali har dog potentiale til blive en hæderlig 1. div. spiller. Men om 3-4 år når han er klar til 1. holdet, er du jo nok i superligaen, hvor han sandsynligvis ikke har niveau til.

Når det er sagt så er det en fornøjelse at følge de røde smedes tur mod suppen...

Go go fætter AG....

Det er bestemt ikke prangende, men jeg har heller ikke særligt gode faciliteter og staben omkring ungdomsholdet er mildest talt elendig. Derfor er jeg tilfreds med et par spillere der har potentiale til mit nuværende niveau - men jeg forstår bestemt din pointe  Smiley

Når der er penge til at begynde at fokusere på faciliteterne bliver forventningerne skruet godt og grundigt op og derved vil der jeg være mere kritisk overfor de intakes der kommer.

Tak for kommentaren  Thumbs Up

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#8 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #19: 09 Nov 2017, 23:48 »

1. division 3. periode 2018-2019


Det lykkedes i vores oprykningssæson at beholde tredje pladsen og derved skulle vi ud i playoff mod Helsingør.



Det var i den grad grundet Agger, der scorede hele 25 mål og fortjent blev årets spiller i 1. divisionen.

I playoff kampen havde vi desværre ikke meget at gøre og Helsingør kunne sikkert blive i Superligaen med en samlet 4-1 sejr. Det var tydeligt, at nogle spillere ikke var klar til det øget tempo og deres personlige fejl blev straffet prompte, af nogle skarpe Helsingør spillere.

Heldigvis var der også nogle gode nyheder. Både Ritter og Damgaard skifter til De Røde Smede permanent d. 1/7 2019 transferfrit. Der er også hentet 4 talenter fra 2. divisions klubber, som vil blive præsenteret hvis de bliver relevante for salg eller 1. holdet.

Klubbens awards forløb forventet:



Alt i alt kan vi se tilbage på en fremragende sæson, til trods for oprykningen glippede til sidst. Forhåbentligt kan vi med lidt snilde, rigtige signings og held være med i topstriden igen i den kommende sæson.
« Seneste Redigering: 09 Nov 2017, 23:51 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

TheBeast
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #8 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #20: 10 Nov 2017, 08:10 »

Flot arbejde og spændende læsning.. Keep it up.

I mit eget Hvidovre save har jeg lige sendt FCK ud af pokalen i 3. runde med en 1-0 sejr... Straffesparksscorin g af Aabech efter 5 minutter, derefter parkereret bussen...
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#9 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #21: 18 Nov 2017, 00:19 »

1 division 2019-2020


Det er ved at være lidt tid siden jeg har fået opdateret herinde. Normalt har der været løbende opdateringer, men må indrømme at sæsonen har været meget fangende, så inden jeg fik set mig om havde jeg spillet en sæson uden at opdatere Rullende Øjne

Der var godt gang i svingdøren i løbet af året.



Især Sterring, Oggesen, Damgaard og Ritter var jeg yderst tilfreds med at kunne signe permanent  Smiley

Den danske cup gik, som mand kunne forvente. Vi sendte holdene ud på stribe (når de var fra lavere ligaer), men lige så snart der stod en superliga klub i form af FCK og ventede, blev vi sendt ud med et 2-4 nederlag hjemme på kæmpernes arena.

I ligaen startede vi helt fantastisk og ved vinterpausen toppede vi divisionen med hele 7 point ned til Silkeborg, men spillet var ikke flydende. Vi havde bare en Agger, som gjorde hvad der passede ham. Efter pausen gik det, som i sidste sæson, ned af bakke. Agger stoppede med at score mål og den ellers trofaste 4-2-3-1 begyndte at svigte. Vi var simpelthen blevet læst af de øvrige hold i divisionen.
Det betød at der blev implementeret en ny taktik. Det tippede resultaterne vores vej hvor Agger, Sterring og Oggesen virkelig fik vist deres kvaliteter. Det endte med en fantastisk direkte oprykning.



Årets spiller blev, ikke så overraskende Fætter Agger, der generelt over hele sæsonen var enestående.

Årets youth intake bar præg af vi havde opgraderet staben en smule og der er 3-4 spillere, der muligvis kan blive superliga spillere med tiden.

« Seneste Redigering: 23 Nov 2017, 14:07 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: #9 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #22: 18 Nov 2017, 07:30 »

Se det var et YI der kunne bruges til noget Smiley

Tillykke med oprykningen.... Imponerende arbejde...

Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #9 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #23: 23 Nov 2017, 13:57 »

Se det var et YI der kunne bruges til noget Smiley

Tillykke med oprykningen.... Imponerende arbejde...



Tak  Smiley

Ja det hjalp lidt med den nye omgang. Allerede her den i nye sæson mener assistenten, at en af dem allerede skal op og snuse til førsteholds bold  Opstemt

« Seneste Redigering: 23 Nov 2017, 14:10 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#10 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #24: 23 Nov 2017, 23:04 »

Superliga - Grundspil 2020-2021


Det har været et hårdt grundspil. I sær starten af sæsonen hvor den ellers sikre 4-2-3-1 overhovedet ikke fungerede og spillerne kunne nærmest ikke producere en chance, så der blev skiftet tilbage til den smalle 4-3-3. Vi begyndte at skabe en del chancer, men forsvaret var hullet som en si. Det blev derfor besluttet at smide en ekstra mand ned i det centrale forsvar og skubbe de 2 backs op på wingback positionerne, så det endte altså ud i en 5-2-3 WB. Det gjorde tricket og vi begyndte at være mere stabile i defensivt og samtidig dødsensfarlige på kontra  Smiley



Det blev til en meget tilfredstillende 9. plads takket være den gode Agger, som fortsætter sit imponerende spil til trods for han har rundet 32 år  Smiley Grundspillet har også budt på vores første akademi spiller er udtaget til et ungdomslandshold  Opstemt

Nedrykningsspillet står for døren og det ligner unægteligt at vi overlever første sæson i suppen  Thumbs Up



Årets omgang af nye ungdomsspillere nåede ikke samme højder, som sidste år, men der er da et par spillere, som muligvis kan overraske.


Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #25: 24 Nov 2017, 08:17 »

Tillykke med oprykningen! Flot gået!

Og det er da nogle ok talenter du fik i sidste sæson, og der må snart være minimum pokalbold på menuen til dem Smiley

Håber du vinder nedrykningsspillet og vinder kampen om europa Wink
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #10 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #26: 27 Nov 2017, 14:15 »

Tillykke med oprykningen! Flot gået!

Og det er da nogle ok talenter du fik i sidste sæson, og der må snart være minimum pokalbold på menuen til dem Smiley

Håber du vinder nedrykningsspillet og vinder kampen om europa Wink

Tak Smiley

Planen er at begynde at fokusere lidt mere på talenterne nu, så der kommer min. 1 pr. sæson, som bliver en fast del af 1. holdet  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #10 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #27: 27 Nov 2017, 14:34 »

Er målet så at have 6-7 akademispillere på holdet hver sæson ?
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#11 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #28: 27 Nov 2017, 14:37 »

Nedrykningsspil 2020-2021


Nedrykningsspillet gik fantastisk og til trods for holdet havde en offday mod Helsingør (pinligt 3-0 nederlag), så kunne vi snuppe 1. pladsen fra OB og derved være klar til EL playoff spillet.



Første kamp var mod Hobro, som vi sikkert ekspederet ud med hele 6-1. Derefter ventede OB, som vi har haft rigtig godt styr på i sæsonen. Desværre havde de lært lektien og sendte os 2-0 samlet.



Det mest skuffende ved nederlaget var, at det var hjemme på kæmpernes Arena hvor OB tog sejren.

Igen I år er der hentet en del spillere, de fleste er talenter, som jeg håber kan udvikle sig i klubben. 2 spillere blev dog hentet ind til at være en del af 1. holdet:

Emil Peter Jørgensen er kommet til for at erstatte Frederik Krabbe, som ikke har niveauet længere og har derfor også mistet sit anføre bind.

Mads Roerslev blev hentet ind, da vi aktuelt kun havde Emil Damgaard til højreback/Wingback. Mads overtog pladsen som starter kort inde i sæsonen.

I løbet af sæsonen fik vi også den første samarbejdsklub i form af Avarta, som lever en tilværelse i 2. divisionen.

Årets awards løb endte med en Agger nok engang snuppede årets spiller i klubben. Han har præsteret at være åretsspiller i alle årerne jeg har været manager i klubben og har fortjent opnået legende status i klubben, som ellers kun var besat af den tidligere landsholdsspiller Allan Nielsen.



Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #10 - De Røde Smede - Rejsen mod det forjættede land (FM18)
« Svar #29: 27 Nov 2017, 14:42 »

Er målet så at have 6-7 akademispillere på holdet hver sæson ?

Ja om  nogle sæsoner ville det være fedt, men det nok nærmere 6-7 spillere, der har været tilknyttet klubben siden de var under 18  Rullende Øjne
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010