home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 366 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Olympique de Marseille
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Olympique de Marseille  (Læst 4597 gange)
Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Olympique de Marseille
« : 02 Nov 2017, 23:00 »



OLYMPIQUE DE MARSEILLE


Velkommen til Marseille, det eneste franske hold der har vundet UEFA Champions League!

Hvorfor skal vi spille som Marseille?
Fordi nogle skal jo bryde PSG's stime af mesterskaber.
Fordi det er længe siden klubben har vundet noget.
Fordi det er en sovende kæmpe, med den største fanbase i Frankrig.
Fordi de spiller på Stade Velodrome, det største stadion i Ligue 1

Klubben har fint med penge, da de amerikanske ejere ikke er helt fattige. Klubbens største stjerne er nok Dimitri Payet, og selvom truppen ser ganske fin ud, er der plads til forbedringer.

Så kast jer ud i et eventyr med Marseille, og send PSG ned i tabellen!
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #1: 04 Nov 2017, 00:26 »

Er lige startet med denne dejlige klub. Måske lidt urealistiske forventninger de har, med at man skal slutte på minimum en 3.plads i ligaen, og en semi-finale i begge cup-turneringer. Men det skal nok blive sjovt... Penge mangler der ikke, så det er jo fint.

Og nå ja, hvis i vil beholde Patrice Evra, skal i nok starte op med Marseille i Beta versionen, da han højest sandsynligt er væk i den fulde version Wink
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #2: 04 Nov 2017, 01:45 »

MARSEILLE <3 <3 <3 <3


Har lige fået betaen installeret, og jeg skal satme også i gang med dem x)
Logged

JaWocKa

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #3: 14 Nov 2017, 02:52 »

Nå, efter mange mange mislykkede saves indtil videre, er jeg igen startet op med Marseille. Nu skal det sq være savet der holder...
Jeg har i pre-season hentet Predrag Rajkovic ind for £6 millioner, da der ganske enkelt mangler målmænd udover Mandanda. Jeg har også kig på Stefan Sturari som Juventus har sat til salg for £6,5 million. Problemet her er lønnen, da han i Juve får mere end hvad jeg har tilbage i løn-budgettet. Så den handel bliver nok ikke til noget lige nu. Prøver som vanvittig at komme af med Evra, men ingen vil have ham. Ikke engang gratis. Det ville ellers fri en masse luft i løn-budgettet...

Men målet er klart... Denne sæsons Europa League skal skiftes ud med Champions League, og så skal der vindes en Cup-turnering. Er ligeglad med hvilken.
Droit au but!
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #4: 15 Nov 2017, 08:05 »

Årets venskabskampe er overstået, med 4 sejre og 1 uafgjort til følge. I 3.kvalifikationsrun de til Europa League blev Videoton FC fra Ungarn slået med 3-0 ude og 3-1 hjemme. I Play-off Runden skal vi møde Rangers FC fra Skotland om at komme med i gruppespillet. Det ser okay fint ud. Sæsonen skal sparkes igang hjemme på Stade Velodrome mod Dijon, hvor jeg forventer en sejr...

Af indkøb er foretaget Pedrag Rajkovic for £6 millioner og Lucas Romero for £5 millioner.
Har stadig små £12 millioner til transfers, men kun £20k pr uge i lønbudget... Så det er ikke sikkert der kommer flere ind.

Droit au but!
« Seneste Redigering: 28 Nov 2017, 10:26 af Nephilim » Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #5: 27 Nov 2017, 17:08 »

Oktober er slut, og jeg ligger nummer 2 i ligaen med 7 sejre, 3 uafgjorte og 1 nederlag (til Monaco). Fik uafgjort hjemme mod PSG efter de udlignede to minutter før tid... typisk. Bestyrelsen forventer Champions League bold næste sæson, og det betyder at jeg skal slutte som minimum nummer 3, hvilket jeg jo håber på kan lade sig gøre. I Europa League forventer de at jeg går i 2.knockout runde, og indtil videre ser det godt ud. 4 kampe spillet i gruppespillet, 4 sejre og en målscore på 11-0. Gruppen består af mig, Fenerbache, APOEL FC og Sturm Graz. Pokalturneringerne er ikke startet endnu for mit vedkommende.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #6: 28 Nov 2017, 00:30 »

Efter at have cruiset igennem Europa League gruppespillet med 6 sejre og en målscore på 19-4, trækker vi Roma i 1.knockout runde... Bestyrelsen forventer at vi kommer som minimum i 2.knockout runde, hvilket ikke ser særlig realistisk ud nu...
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #7: 28 Nov 2017, 07:36 »

Kom du med i gruppespillet som "lucky loser" eftersom du både mødte Sturm Graz i playoff-runden og i gruppespillet Smiley
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #8: 28 Nov 2017, 10:00 »

Haha, det var en trykfejl fra min side... Sorry Smiley
Var i gruppespillet med Sturm Graz, og slog Rangers FC ud i Playoffrunden Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #9: 29 Nov 2017, 15:50 »

Så kom 2017 til sin afslutning, og 2018 er begyndt.
Jeg røg ud i Pokalturneringen i 10.runde med et nederlag på 0-1 til Lyon, da de scorede på straffespark to minutter før tid i den forlængede spilletid. I den anden pokalturneringen, Liga-Cuppen, er jeg i finalen mod MS Caen, efter jeg overraskende slog Paris SG med 2-1 på udebane. Europa League byder på to opgør mod AS Roma om et par uger i første knockoutrunde. I ligaen løb Monaco ind i et overraskende nederlag, hvilket betyder at jeg kan overtage førstepladsen med ét point ned til dem, hvis jeg slår Metz.

Én spiller er kommet til i januar vinduet, nemlig Stefan Sturari fra Juventus, så jeg har lidt dækning på den defensive midtbane.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010