home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 391 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 80135 gange)
Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #165: 31 Jul 2018, 17:32 »

Hej Freaks

Jeg har snakket lidt med Broen13 om et spil i DK, og valget faldt på FCN... MEN, jeg gik død ret hurtigt Skuffet
Så derfor åbner jeg det ud til en stor diskussion, fordi jeg godt vil have rigtig mange kvalificerede input (hvilken Broens naturligvis også var) til hvilken klub man skal være i DK.

Jeg har forskellige idéer til saves, men jeg er åbent for alt, ligefra ungdom til genopbygning af klub til klar til europa udfordring (FCK, brøndby osv) agtigt.

Giv mig jeres indspark! Smiley

Boxx over and out!

Mange har det sjovest (inkl. mig) med at spille med deres ynglingshold. Jeg har haft mit bedste spil nogensinde med AaB i dette års fm, hvor jeg fokuserede på at købe unge spillere. Eneste problem var mangel på gode danske regens, så mit hold blev hurtigt præget af udlændinge. Mange af dem var dog købt som 17 årige, så de var i princippet homegrown.

Der er mange forskellige udfordringer/regler som du kan inddrage, som du også selv nævner med bl.a. ungdomsfokus. Jeg ved ikke om du helst vil kører med 18.3 patch eller en custom sommertransfer update, men du kan jo også øge udfordringen ved at tage en af 1. divisionsklubberne og først fører dem i Superligaen og etablere dig.
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #166: 31 Jul 2018, 19:23 »

Hej Freaks

Jeg har snakket lidt med Broen13 om et spil i DK, og valget faldt på FCN... MEN, jeg gik død ret hurtigt Skuffet
Så derfor åbner jeg det ud til en stor diskussion, fordi jeg godt vil have rigtig mange kvalificerede input (hvilken Broens naturligvis også var) til hvilken klub man skal være i DK.

Jeg har forskellige idéer til saves, men jeg er åbent for alt, ligefra ungdom til genopbygning af klub til klar til europa udfordring (FCK, brøndby osv) agtigt.

Giv mig jeres indspark! Smiley

Boxx over and out!

Hvis du vil fokusere på ungdommen, og FCN gik død for dig, er det jo muligt at FCM er en løsning - Økonomien er større, og der er flere "ældre" spillere som kan agere rygsøjlen i holdet.

Derudover er der jo større gamle klubber som AB, Vejle, B93 som alle har leveret store spillere, men som i dag er blot en skygge af fortiden - sidst kan du jo prøve at få et hold fra Bornholm til superligaen ?
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #167: 31 Jul 2018, 20:01 »

Tror FCN gik død fordi jeg ikke rigtig lagde særligt meget energi i det.. Jeg har hentet en ny update der ordner op og nedrykning osv, hvis det skulle give jer nogle forslag.. og nej Broen, ikke Vendsyssel Peace
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #168: 31 Jul 2018, 20:06 »

Tror FCN gik død fordi jeg ikke rigtig lagde særligt meget energi i det.. Jeg har hentet en ny update der ordner op og nedrykning osv, hvis det skulle give jer nogle forslag.. og nej Broen, ikke Vendsyssel Peace

Jeg har givet de input jeg synes, så nu er det op til andre at hjælpe dig med at tilfredsstille din FM-lyster! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #169: 31 Jul 2018, 20:37 »

Jeg har givet de input jeg synes, så nu er det op til andre at hjælpe dig med at tilfredsstille din FM-lyster! Wink

Jeg takker Smiley Valget faldt på Aab... De har tidligere været blandt de bedste i ligaen, og har et fint ry for ungdom syntes jeg,  men ingen af stederne er de på niveau med toppen. Det skal ændres!
« Seneste Redigering: 31 Jul 2018, 20:41 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #170: 31 Jul 2018, 21:14 »

Jeg takker Smiley Valget faldt på Aab... De har tidligere været blandt de bedste i ligaen, og har et fint ry for ungdom syntes jeg,  men ingen af stederne er de på niveau med toppen. Det skal ændres!

Et fornuftigt valg Thumbs Up Nu nævner du selv deres historie, og så kan jeg da varmt anbefale Markus Solbakken, der er et fornuftigt midtbane talent, og selvfølgelig søn af tidligere AaB spiller Ståle  Grin
Logged


RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #171: 17 Aug 2018, 17:19 »

Gutter, jeg har brug for hjælp. Jeg vil have et save mere, hvor jeg vil være et dansk hold helst, som kan blive en form for Ajax. Det skal ikke være FCK, da jeg har spillet med dem. Hit me, det skal ikke være alt for nemt, men ikke for svært selvfølgelig  Thumbs Up
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #172: 17 Aug 2018, 17:27 »

Gutter, jeg har brug for hjælp. Jeg vil have et save mere, hvor jeg vil være et dansk hold helst, som kan blive en form for Ajax. Det skal ikke være FCK, da jeg har spillet med dem. Hit me, det skal ikke være alt for nemt, men ikke for svært selvfølgelig  Thumbs Up

B93
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #173: 17 Aug 2018, 17:28 »

B93
Er ikke så meget til at være manager for klubber i 2 div.. plejer altid at klare det af helvede til  Skuffet
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #174: 17 Aug 2018, 19:26 »

Du kunne vælge Esbjerg eller Vejle begge klubber har potentiale. Vejle har gode faciliteter i øvrigt.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #175: 17 Aug 2018, 20:05 »

Er ikke så meget til at være manager for klubber i 2 div.. plejer altid at klare det af helvede til  Skuffet

De har ellers potentialet til at blive et top talentcenter indenfor en 5-7 sæsoner - Hvis du mangler en taktik til dem, så kan du måske låne min taktik jeg bruger i "Zagreb - se blog" den bruger jeg næsten altid til LLM, og rykker op ganske sikkert ofte Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #176: 21 Aug 2018, 19:22 »

Jeg står og overvejer mit, formentlig sidste fm18 spil. Jeg kan godt lide en udfordring i form af oprykning eller bund-midter hold, som har et spændende spiller materiale, og gerne lidt på kiste bunden, så jeg kan sætte mit eget præg.

Jeg har hentet den seneste summer transfer update.

Jeg er selv lidt lun på Mallorca eller HSV.
Kan nogle tale for/imod, eller har i andre gode ideer!?
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #177: 22 Aug 2018, 12:56 »

Jeg står og overvejer mit, formentlig sidste fm18 spil. Jeg kan godt lide en udfordring i form af oprykning eller bund-midter hold, som har et spændende spiller materiale, og gerne lidt på kiste bunden, så jeg kan sætte mit eget præg.

Jeg har hentet den seneste summer transfer update.

Jeg er selv lidt lun på Mallorca eller HSV.
Kan nogle tale for/imod, eller har i andre gode ideer!?

HSV er rigtig spændende syntes jeg. De har fine spillere der gør de kan rykke direkte op igen. De har også nogle rigtig fine talenter hist og her, og det ligner også de har fokus på at købe sådanne i fremtiden. Specielt har de en angriber jeg har den HELT store fidus til, nemlig Jean Fiete Arp (staves), som på sigt kan bombe mål ind for næsten alle hold. Fik jeg fortalt han kun er 17. Dem ville jeg vælge hvis jeg var dig!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #178: 26 Aug 2018, 22:41 »

De har ellers potentialet til at blive et top talentcenter indenfor en 5-7 sæsoner - Hvis du mangler en taktik til dem, så kan du måske låne min taktik jeg bruger i "Zagreb - se blog" den bruger jeg næsten altid til LLM, og rykker op ganske sikkert ofte Smiley
Lyder som en god idé. Jeg prøver - kan du eventuelt linke til den blog? Smiley
« Seneste Redigering: 26 Aug 2018, 22:45 af RedFan_98 » Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #179: 26 Aug 2018, 23:56 »

Lyder som en god idé. Jeg prøver - kan du eventuelt linke til den blog? Smiley

https://fmfreaks.dk/index.php?topic=41496.0

Her kan du læse hvordan jeg har taget et 3. Divisions hold op til EL slutspil
Der er også den taktik jeg ville bruge (:
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010