home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:50:03 Broen13 Blogs Nodiem's tidsfordriv -...
I dag kl. 07:35:56 Broen13 Omklædning... Andre klubbers økonomi?
I dag kl. 01:04:58 Nodiem Fodbold Det Danske Landshold
20 Jun 2018, 16:30 Gilly Klubsøgnin... Boldklubben Marienlyst
19 Jun 2018, 20:37 Guldbrand Klubsøgnin... Odense Boldklub
19 Jun 2018, 07:37 hoffbeck Blogs FC Danmark
18 Jun 2018, 23:22 Nodiem Fodbold FMFREAK med pokalen!
Antal Registrerede Brugere: 20930
  4 Brugere, 188 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jessicanguyen9229
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 17032 gange)
Mr. V
Lilleputspiller
*

Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #135: 09 Jun 2018, 16:37 »

Tak ! Massere af gode bud, prøver en eller flere af dem og så kan det være jeg poster efter 1. sæson Opstemt

Chel11: Jeg kan varmt anbefale HIK, som starter i 2. divisionen. Gennemsnitsalderen i truppen er nogenlunde lav og spillermaterialet egner sig fra start af rigtig godt til en 4-3-1-2 formation, hvor du har næsten to spillere til hver position. Det ultimative formål skal selvfølgelig være at blive fast inventar i Superligaen – og i sidste ende formå at slå FCK af tronen. De første par sæsoner er meget lige til, da du har mulighed for at låne nogle store danske talenter, herunder bl.a. Bidstrup, Roerslev, Vinderslev m.m. Efterfølgende bliver det dog en smule mere vanskeligt, da det bliver sværere at tiltrække ønskespillere på grund af klubbens lave omdømme.

Jeg er selv i gang med et HIK save – og det har virkelig været ét af de fedeste saves længe. Jeg har lige taget hul på min 5. sæson. Første sæson blev til en 2. plads i 2. divisionen, anden sæson blev til en 2. plads i 1. division, mens jeg i tredje og fjerde sæson endte på hhv. en 8. og 10. plads i Superligaen. Jeg kan i 5. sæson fortsat ikke lokke spillere til fra f.eks Sverige og Norge. Derfor bruger jeg lige nu mange af mine indtægter på at bede bestyrelsen om at forbedre faciliteterne i klubben med håb om, at det på sigt kan være med til at lokke internationale spillere til.

Det har selvfølgelig været FCK, som har vundet Superligaen alle årene i mit save, men alt i alt en rigtig fed udfordring – og kan derfor varmt anbefale klubben! Hvis du vil have at det skal blive en smule sværere, så prøv med Østerbroklubben og lillebror til FCK B93.
« Seneste Redigering: 09 Jun 2018, 16:39 af Mr. V » Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2014, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010