home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 340 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 80131 gange)
ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #120: 01 Apr 2018, 21:03 »

Nogen herinde der har erfaring med danske klubber hvor man orientere sig omkring det område klubben ligger i? For at være mere spcifik, så overvejer jeg et OB save og så have en regel omkring kun at må hente spillere fra Fyn.

Er det muligt?

Ja det er muligt. Havde et lignende med AaB sidste år men kræver en del men er sjovt spil på den måde
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #121: 05 Apr 2018, 18:29 »

Salford all the way Smiley

Har en tråd hvor jeg fik dem i Pro, det er super sjovt
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #122: 07 Apr 2018, 16:16 »

Efter længere tids fravær vil jeg meget gerne tilbage til FM. Jeg vil gerne have et langt save igang. Jeg tænker umiddelbart Danmark, hvor jeg vil satse på ungdommen og være en "springbrætsklub til de større ligaer.
Jeg tænker ikke, at jeg vil være de typiske FCM, FCN der vælter i talent. Men overvejer derimod min fødeby Kolding (IF) men er åben for alternativer. Også evt. andre ligaer og lande.

Hit me!

Vh.
En desperat "manager"
Logged

Arsenal <3

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #123: 07 Apr 2018, 16:57 »

Hvad med klubber som Viborg eller Vejle, som historisk set har fostret et par gode spillere. Det er ligeledes klubber med fornuftige setups, og Vejle har en stærk investor bag sig, så der er måske mulighed for en god sum penge.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #124: 07 Apr 2018, 17:57 »

Gode bud. Det blev dog Kolding IF. Lidt en udfordring, så nu må vi se, hvordan det går Opstemt Forhåbentlig bliver jeg større end "lokal" rivalerne Vejle snarest. Dem kan jeg ikke lide :-D
Logged

Arsenal <3

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #125: 03 Maj 2018, 11:29 »

For første gang i mange år overvejer jeg at starte et LLM-spil. Mine overvejelser går på enten at starte i England, som jo er klassisk. Altarnativt vil jeg starte et skandinavisk spil, inspireret efter Grey Hair Gaming - se evt. hans youtube-kanal.

I Skandinavien vil jeg tilføje ligaerne i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Island og Færøerne.

Hvad tænker I? Fordele/ulemper? Gode råd?
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #126: 03 Maj 2018, 15:31 »

For første gang i mange år overvejer jeg at starte et LLM-spil. Mine overvejelser går på enten at starte i England, som jo er klassisk. Altarnativt vil jeg starte et skandinavisk spil, inspireret efter Grey Hair Gaming - se evt. hans youtube-kanal.

I Skandinavien vil jeg tilføje ligaerne i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Island og Færøerne.

Hvad tænker I? Fordele/ulemper? Gode råd?

Jeg tænker ikke andet, end at jeg ser frem til at følge dig i det, hvis du vil delagtiggøre os andre i det.

Men husk nu på at vælge en spændende klub fra start, ellers kan det blive et trist projekt. Var det mig, havde jeg landet på Salford City eller FC United of Manchester (formentlig sidstnævnte).
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #127: 03 Maj 2018, 15:53 »

Jeg tænker ikke andet, end at jeg ser frem til at følge dig i det, hvis du vil delagtiggøre os andre i det.

Men husk nu på at vælge en spændende klub fra start, ellers kan det blive et trist projekt. Var det mig, havde jeg landet på Salford City eller FC United of Manchester (formentlig sidstnævnte).
Et rigtigt LLM, er det ikke at man ikke har noget job når man starter?

Eller er det mig der har misforstået det?
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #128: 03 Maj 2018, 16:08 »

Jeg tænker ikke andet, end at jeg ser frem til at følge dig i det, hvis du vil delagtiggøre os andre i det.

Men husk nu på at vælge en spændende klub fra start, ellers kan det blive et trist projekt. Var det mig, havde jeg landet på Salford City eller FC United of Manchester (formentlig sidstnævnte).

Tak for rådet.

Jeg skal lige reseache lidt mere, før jeg tager en beslutning. Men du har nok ret i,at man bør vælge en klub/by, som har en historie at fortælle - hvad enten den er af fodboldmæssig eller "almindelig" karakter.

Hvis det skal foregå på de britiske øer, så har jeg allerede en klub i tankerne - og ikke en af dem, som du har nævnt.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #129: 04 Maj 2018, 12:23 »

Jeg er selv startet med stockport united fra 6. bedste række i England for at lærer spillet efter mange års fravær. Seedet 12. fra starten men med den rette taktik og held på fri spiller markedet( hvor det er dine scouts der finder evt nye spillere) så kan man godt ende i top 7, hvor 1. rykker direkte op og resten skal i knockout kampe. De største konkurrenter jeg stødte på i 1. sæson var Kidderminster, Alfreton og Blyth Spartans. Giv det et skud evt.
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #130: 19 Maj 2018, 12:32 »

Marseille eller Fulham.

Hvem skal jeg være?
Logged

Arsenal <3

Svartov
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #131: 19 Maj 2018, 14:21 »

Jeg synes Fulham ville være et spændende valg. Masser af talent og grobund for at producere og udvikle britiske spillere hvis Brexit skulle ramme hårdt.
Logged

Chel11
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #132: 06 Jun 2018, 14:21 »

Har brug for inspiration til et nyt save og håber i kan komme med nogle forslag.

Det eneste krav som sådan er, at det skal være en europæisk klub.

Derudover foretrækker jeg, at det er en lidt mindre klub og derfor en større udfordring.

Foretrækker Skandinavien, men er åben for alt i Europa.

Tak!
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #133: 07 Jun 2018, 15:19 »

Har brug for inspiration til et nyt save og håber i kan komme med nogle forslag.

Det eneste krav som sådan er, at det skal være en europæisk klub.

Derudover foretrækker jeg, at det er en lidt mindre klub og derfor en større udfordring.

Foretrækker Skandinavien, men er åben for alt i Europa.

Tak!

Der er rigtig mange muligheder, og jeg leder faktisk selv efter en til at have kørende ved siden af min blog sammen med Broen.

Evt. inspiration til en udfordring kunne være: https://fmfreaks.dk/index.php?topic=41116.0 - min blog omkring Benevento i Italien. De har andre spillere nu end da jeg startede, men spillet er skide sjovt og et jeg kraftigt overvejer at game lidt på igen.

Alternativt, har jeg altid haft et succesfuld save i at starte med SønderjyskE og så tage videre derfra. Der har man et underdog hold, uden det store budget, men med den rigtig taktik og lidt held kan man komme langt, også kan du bygge holdet helt op, inklusiv faciliteter - nøjagtig som Benevento.

andre mulugheder, så er AJ Auxerre i frankrig et godt bud. Spiller i anden bedste række, men har et rigtig ungt hold og rigtig godt talentarbejde, så potentialet til en talentfabrik er der helt sikker. Lidt længere oppe i systemet er en anden mulighed i Saint Etienne - det mest vindende hold i frankrigs historie. De er en trup lige udenfor top 6 i min optik, og har også et fint ungdomssytem. Kan man så vippe PSG af pinden?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Chel11
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #134: 08 Jun 2018, 13:54 »

Der er rigtig mange muligheder, og jeg leder faktisk selv efter en til at have kørende ved siden af min blog sammen med Broen.

Evt. inspiration til en udfordring kunne være: https://fmfreaks.dk/index.php?topic=41116.0 - min blog omkring Benevento i Italien. De har andre spillere nu end da jeg startede, men spillet er skide sjovt og et jeg kraftigt overvejer at game lidt på igen.

Alternativt, har jeg altid haft et succesfuld save i at starte med SønderjyskE og så tage videre derfra. Der har man et underdog hold, uden det store budget, men med den rigtig taktik og lidt held kan man komme langt, også kan du bygge holdet helt op, inklusiv faciliteter - nøjagtig som Benevento.

andre mulugheder, så er AJ Auxerre i frankrig et godt bud. Spiller i anden bedste række, men har et rigtig ungt hold og rigtig godt talentarbejde, så potentialet til en talentfabrik er der helt sikker. Lidt længere oppe i systemet er en anden mulighed i Saint Etienne - det mest vindende hold i frankrigs historie. De er en trup lige udenfor top 6 i min optik, og har også et fint ungdomssytem. Kan man så vippe PSG af pinden?


 Tak ! Massere af gode bud, prøver en eller flere af dem og så kan det være jeg poster efter 1. sæson Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010