home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 241 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 80097 gange)
ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #105: 08 Feb 2018, 11:44 »

Søger efter en klub der ikke har noget gæld eller banklån. Hvor kan jeg se det henne? er der en liste eller noget? i fm 17 kunne man se det da man skulle vælge hold i starten.

Hop ind i editor og vælg klubber og så i listen kan du vælge gæld - der vælger du så bare listen skal vise klubber der ikke har gæld Wink
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #106: 08 Feb 2018, 12:55 »

Jeg leder efter en klub hvor det er oplagt at spille med et tremands forsvar, altså hvor de allerede har spiller materialet til det. Umiddelbart tænker jeg Italien, men er også åben for andre lande/ligaer. Det skal ikke være en topklub, men gerne subtop eller mindre.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #107: 08 Feb 2018, 14:47 »

Jeg leder efter en klub hvor det er oplagt at spille med et tremands forsvar, altså hvor de allerede har spiller materialet til det. Umiddelbart tænker jeg Italien, men er også åben for andre lande/ligaer. Det skal ikke være en topklub, men gerne subtop eller mindre.

Jeg er selv startet med Gladbach, hvor jeg bruger et tremandsforsvar.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #108: 18 Feb 2018, 11:14 »

Jeg leder efter en ny udfordring, da jeg så småt begynder at gå lidt død i mit FCK save.
Jeg vil gerne have et hold hvor der er lidt udfordring, men ikke umuligt og noget der kræver 10 sæsoner før jeg er i nærheden af noget.
Journeyman saves er udelukket, da jeg har brug for en klub og et hold hvor jeg kan binde mig lidt til, nørde lidt i deres historie og skabe lidt relation til spillere og klub.

Kunne være sjovt med en klub der har potentiale til at vokse, måske fordi den har et stort ry i forhold til nuværende position, eller en bestyrrelsesformand som elsker klubben
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #109: 18 Feb 2018, 11:30 »

Jeg leder efter en ny udfordring, da jeg så småt begynder at gå lidt død i mit FCK save.
Jeg vil gerne have et hold hvor der er lidt udfordring, men ikke umuligt og noget der kræver 10 sæsoner før jeg er i nærheden af noget.
Journeyman saves er udelukket, da jeg har brug for en klub og et hold hvor jeg kan binde mig lidt til, nørde lidt i deres historie og skabe lidt relation til spillere og klub.

Kunne være sjovt med en klub der har potentiale til at vokse, måske fordi den har et stort ry i forhold til nuværende position, eller en bestyrrelsesformand som elsker klubben

Leeds, Mallorca, Parma, Benevento, Las Palmas, Fulham, Birmingham eller Blackburn?
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #110: 22 Feb 2018, 21:01 »

Levante !! <3
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #111: 23 Feb 2018, 09:59 »

Eibar, Palermo, Sassuolo, Catania, Lecce, FC United! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Kauling92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #112: 27 Feb 2018, 12:25 »

Nogle som har erfaringer med Leeds United?
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #113: 12 Mar 2018, 13:27 »

Nogen, som har erfaring med HSV,  AGF eller FC Midtjylland? Og som evt. kan argumentere for, hvorfor det pågældende hold er spændende at spille med?
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #114: 16 Mar 2018, 16:59 »

Nogen herinde der har erfaring med danske klubber hvor man orientere sig omkring det område klubben ligger i? For at være mere spcifik, så overvejer jeg et OB save og så have en regel omkring kun at må hente spillere fra Fyn.

Er det muligt?
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #115: 16 Mar 2018, 17:17 »

Nogen herinde der har erfaring med danske klubber hvor man orientere sig omkring det område klubben ligger i? For at være mere spcifik, så overvejer jeg et OB save og så have en regel omkring kun at må hente spillere fra Fyn.

Er det muligt?
Svært, men ikke umuligt. Du får besked hvorfra dine regens kommer, så de er ikke et problem, ligeså du under "Informationer" på spilleren kan se fødeby. Du kan også under "Advanced Search" opstille kriterier hvorfra spilleren skal være født. Her vil du så vælge "Place of Birth" og så ellers give den los med så mange fynske byer du nu kan (og er relevante). Så det vil helt sikkert være en svær udfordring, men med tålmodighed tror jeg godt det kan lade sig gøre.
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #116: 16 Mar 2018, 17:19 »

Svært, men ikke umuligt. Du får besked hvorfra dine regens kommer, så de er ikke et problem, ligeså du under "Informationer" på spilleren kan se fødeby. Du kan også under "Advanced Search" opstille kriterier hvorfra spilleren skal være født. Her vil du så vælge "Place of Birth" og så ellers give den los med så mange fynske byer du nu kan (og er relevante). Så det vil helt sikkert være en svær udfordring, men med tålmodighed tror jeg godt det kan lade sig gøre.

Tak for svaret, ved ikke rigtigt om det bare er et umuligt projekt eller ej. Men jeg ender nok med at give det et forsøg her over weekenden.
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #117: 16 Mar 2018, 23:46 »

Tak for svaret, ved ikke rigtigt om det bare er et umuligt projekt eller ej. Men jeg ender nok med at give det et forsøg her over weekenden.

Det er bestemt ikke umuligt, da du kan søge spillere baseret på deres fødeby også via dine talentspejdere..
MEN du kan ikke søge bredt op "fyn", så skal du selv sidde og kigge alle fynske byer igennem
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #118: 17 Mar 2018, 21:18 »

Tak for svarene, Nodiem og Gilly. Projektet går igang!

 
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #119: 18 Mar 2018, 07:42 »

Tak for svarene, Nodiem og Gilly. Projektet går igang!

 

udover hårfarven vil jeg sige du nailede ham
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010