home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 370 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 80113 gange)
szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #15: 14 Nov 2017, 12:46 »

er der slet ikke nogen som har et save med AC Milan ?? de har jo købt godt ind men det kører jo ikke for godt for dem.
Logged


DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #16: 14 Nov 2017, 12:57 »

er der slet ikke nogen som har et save med AC Milan ?? de har jo købt godt ind men det kører jo ikke for godt for dem.

Det er pudsigt, at du nævner det! Jeg er netop lige startet med Milan Grin
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #17: 14 Nov 2017, 13:12 »

Det er pudsigt, at du nævner det! Jeg er netop lige startet med Milan Grin

Fedt håber du vil fortælle lidt hvordan det går engang i mellem, tænker selv jeg starter et spil op med dem, når mit HSV save er done :-)
Logged


DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #18: 14 Nov 2017, 13:17 »

Fedt håber du vil fortælle lidt hvordan det går engang i mellem, tænker selv jeg starter et spil op med dem, når mit HSV save er done :-)

Selvfølgelig! Er ikke så god til at lave et fedt layout, men skal nok opdatere lidt engang imellem Thumbs Up
Logged

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #19: 14 Nov 2017, 17:41 »

Hey guys! kigger lidt efter en udfordring i England som kunne være spændene, er åben for det meste, så længe det ikke er lavere end league 1 :-)
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #20: 14 Nov 2017, 18:23 »

Hey guys! kigger lidt efter en udfordring i England som kunne være spændene, er åben for det meste, så længe det ikke er lavere end league 1 :-)

Blackburn Rovers!
De har holdet til at tage retur til Championship i første forsøg, og de skal selvfølgelig tilbage i Europa! Udfordringen bliver den emsige bestyrelse der ikke har styr på ret meget Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #21: 30 Nov 2017, 17:04 »

Hey fellow managers! Jeg er lige kommet fra et laaaangt save med Blackburn. Blev lidt træt af at priserne er så kæmpe store på spillere til højeste hylle.. så leder efter en klub, som ikke nødvendigvis ligger i de aller største ligaer, men må dog gerne. Som har nogle i forvejen rigtig spændene spillere, men også je nogle rigtig gode faciliteter til at udvikle unge spillere 😁👍🏼
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #22: 30 Nov 2017, 17:17 »

Jeg er ved at gå død i fm18..  Ubeslutsom Har spillet med United, hvor jeg vandt ligaen suverænt i første sæson.. har spillet 2 sæsoner med Milan, hvor jeg vandt ligaen suverænt, og har nu gang i et save med Fiorentina, hvor jeg ligger nr. 3 i første sæson og er tættere på guldet end på Europa League-pladserne.. Søger et hold i den bedste række i enten England, Spanien, Italien eller Frankrig, hvor der er mulighed for at holde motivationen og få et langt save.

Har overvejet et nyt save med Milan.. ellers Everton eller Lyon.. nogle idéer?
« Seneste Redigering: 30 Nov 2017, 17:21 af DANzin22 » Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #23: 30 Nov 2017, 17:20 »

Jeg er ved at gå død i fm18..  Ubeslutsom Har spillet med United, hvor jeg vandt ligaen suverænt i første sæson.. har spillet 2 sæsoner med Milan, hvor jeg vandt ligaen suverænt, og har nu gang i et save med Fiorentina, hvor jeg ligger nr. 3 i første sæson og er tættere på guldet end på Europa League-pladserne.. Søger et hold i den bedste række i enten England, Spanien, Italien eller Frankrig, hvor der er mulighed for at holde motivationen og få et langt save.

Everton.
En klub i "krise" irl. Truppen er god, en god blanding af rutinerede spillere og unge stjerneskud. En god portion penge og EL deltagelse i 1. sæson.

Jeg nyder mit save so far. Er ikke i nærheden af mesterskabet i December, men kæmper i en tæt liga med om EL pladserne, som også er mit mål.
Tjek Everton tråden, hvor jeg har skrevet lidt om mit save.
Logged

Arsenal <3

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #24: 30 Nov 2017, 17:22 »

Everton.
En klub i "krise" irl. Truppen er god, en god blanding af rutinerede spillere og unge stjerneskud. En god portion penge og EL deltagelse i 1. sæson.

Jeg nyder mit save so far. Er ikke i nærheden af mesterskabet i December, men kæmper i en tæt liga med om EL pladserne, som også er mit mål.
Tjek Everton tråden, hvor jeg har skrevet lidt om mit save.

Tak for hurtigt svar! Har læst din oplæg, men er bare bange for, at jeg ikke kan holde motivationen. Tror umiddelbart, at jeg vil vinde mesterskabet inden for de første to sæsoner, maks tre. Men det er en fed klub, så det er selvfølgelig værd at overveje. Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #25: 30 Nov 2017, 18:09 »

Hey fellow managers! Jeg er lige kommet fra et laaaangt save med Blackburn. Blev lidt træt af at priserne er så kæmpe store på spillere til højeste hylle.. så leder efter en klub, som ikke nødvendigvis ligger i de aller største ligaer, men må dog gerne. Som har nogle i forvejen rigtig spændene spillere, men også je nogle rigtig gode faciliteter til at udvikle unge spillere &#128513;&#128077;&#127996;

Hvis du kan lide lidt LLM så ville jeg tilføje http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1214543034 til spillet og så tage NK Zagreb i Kroatien - de har muligheden for at på sigt dominere Kroatien og derfra erobre Europa

Talenterne strømmer ud af Kroatien og med gode muligheder for at låne i Balkan regionen, men også Sydeuropæiske klubber bruger Kroatien som talentcenter.

Faciliteterne kort:

8.850 pladser på stadion hvor 3.850 er siddepladser
Sublime træningsfaciliteter
Fremragende ungdomsfaciliteter 

Økonomien er usikker, så du skal benytte al din kunnen til at hente billigt og sælge dyrt eller skabe de talenter der er bud efter!
Underskuddet fra start er ca. 7 millioner, og arbejder sig mod 11 over sæsonen. Truppen er dog meget talentfuld
Holdet er pt. i 3. division med har siden 1903 tilhørt sub-toppen i Kroatien.

« Seneste Redigering: 30 Nov 2017, 18:11 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #26: 30 Nov 2017, 18:11 »

Jeg er ved at gå død i fm18..  Ubeslutsom Har spillet med United, hvor jeg vandt ligaen suverænt i første sæson.. har spillet 2 sæsoner med Milan, hvor jeg vandt ligaen suverænt, og har nu gang i et save med Fiorentina, hvor jeg ligger nr. 3 i første sæson og er tættere på guldet end på Europa League-pladserne.. Søger et hold i den bedste række i enten England, Spanien, Italien eller Frankrig, hvor der er mulighed for at holde motivationen og få et langt save.

Har overvejet et nyt save med Milan.. ellers Everton eller Lyon.. nogle idéer?

Du kan vælge Lyon om du kan gentage deres imponerende bedrift med 7 mesterskaber i træk evt med en anden klub end Lyon Wink Findes også mange fede klubber i næstbedste række men kræver jo man har tålmodighed til at bygge holdet op Wink
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #27: 30 Nov 2017, 19:28 »

Du kan vælge Lyon om du kan gentage deres imponerende bedrift med 7 mesterskaber i træk evt med en anden klub end Lyon Wink Findes også mange fede klubber i næstbedste række men kræver jo man har tålmodighed til at bygge holdet op Wink

Tror lige du har givet mig motivationen til et nyt save! Overvejer stærkt at starte et save med Lyon, hvor der hver sæson vil være stor konkurrence om guldet pga. de store transferbudgetter, som PSG og Monaco har. Thumbs Up
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #28: 03 Dec 2017, 22:26 »

Nogle der har erfaring med Dortmund i dette års version? De er et hold som jeg stort altid har et save med hvert år, men ville lige høre hvad folks erfaringer (hvis nogle) er med dem i år Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Heraklit
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #29: 05 Dec 2017, 10:13 »

Hey Freaks,

Efter nogle sæsoner i det engelske, vil jeg begynde at forbedre min viden over spillerne og ligaerne i Europa. Jeg stiller derfor to spørgsmål i samme indlæg:

1) Jeg vil gerne starte et spil, hvor jeg starter som manager i DK og så rykker videre til en bedre liga. Derfor leder jeg efter et spændende dansk hold, som ikke behøver starte i europa men som man gerne kan få i Europa efter første sæson.

2) Når jeg har spillet mit dansker spil, vil jeg prøve at spille i Tyskland, Frankrig og Italien. Jeg har en kærlighed for Berlin i Tyskalnd, men hvem anbefaler i at spille med i Frankrig og Italien?

Mange tak på forhånd Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010