home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 246 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 150421 gange)
DinnZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #330: 08 Jan 2018, 17:17 »

Hvilken formation spiller du, og ændrer du denne når du "pakker dig" ?

Jeg trækker som ofte en angriber ud og erstatter med en defensiv midtbanespiller, men spørgsmålet er, om det er for defensivt.

Spiller ofte en 4-4-2 eller 4-4-1-1.
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #331: 08 Jan 2018, 21:34 »

Jeg har haft downloadet et skin, som jeg ikke var tilfreds med, hvorfor jeg derfor slettede dette igen. Siden da har bolden i mine kampe været fuldstændig sort. Nogen der ved, hvordan jeg får bolden til at være de normale farver igen? Smiley
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #332: 09 Jan 2018, 10:59 »

Jeg har haft downloadet et skin, som jeg ikke var tilfreds med, hvorfor jeg derfor slettede dette igen. Siden da har bolden i mine kampe været fuldstændig sort. Nogen der ved, hvordan jeg får bolden til at være de normale farver igen? Smiley

Mener vist du kan finde det i indstillinger, noget med farve på kampbold Smiley
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #333: 09 Jan 2018, 11:43 »

Mener vist du kan finde det i indstillinger, noget med farve på kampbold Smiley

Tak, har fundet det nu, men når jeg ændrer farven på bolden, registrerer den det ikke i kampene. Skuffet
Logged

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #334: 09 Jan 2018, 16:58 »

Jeg har spillet FM i cirka 8-9 år nu. Jeg har gjort det godt i dem alle synes jeg, men i 2018 fejler jeg hver evig eneste sæson. Bliver fyret første sæson eller starten af d. 2 fordi jeg får chancer.

Min statistik ser ofte sådan ud: WWWWWWWLLLLLLWWWWWW LLLLLLLWWWWWW.
Nogle gange ser den sådan ud: WDLWDLWLDWDL

Med brøndby har jeg ikke kunne vinde mesterskabet endnu og har også prøvet med midtjylland hvor jeg nupper en 5. plads.

De typiske nyheder er således: FCM slår rekord for ubesejret kampe i træk. BIF slår rekord for sejre i træk.
EN HALV SÆSON EFTER: ''Kriseramte Brøndby'' og ''FCM manager under pres''.

Jeg laver typsik 3 taktikker. En til EL, en til POKAL og en til SUPERLIGA.

Kan nogen fortælle mig de vigtige elementer for at holde på sin succes?
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #335: 09 Jan 2018, 17:48 »

Vil næsten sige, hold dig til én taktik.
Det er self vigtigt at have holdet trænet i mere end én, men lad være med at skifte taktik bare fordi det er en anden turnering. Hold dig til den samme, når det er muligt. Det gør jeg, og jeg oplever slet ikke de problemer du gør. (Siger self ikke at det er derfor, men det er bare et foreslag).
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #336: 09 Jan 2018, 18:21 »

Vil næsten sige, hold dig til én taktik.
Det er self vigtigt at have holdet trænet i mere end én, men lad være med at skifte taktik bare fordi det er en anden turnering. Hold dig til den samme, når det er muligt. Det gør jeg, og jeg oplever slet ikke de problemer du gør. (Siger self ikke at det er derfor, men det er bare et foreslag).
Jeg vil givet det et forsøg.

EDIT: Men kan taktik være årsagen nu hvor det eksempelvis kun er i ligaen at stimen er så mærkværdig?
« Seneste Redigering: 09 Jan 2018, 18:24 af DIYAR2660 » Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #337: 09 Jan 2018, 18:37 »

Jeg vil givet det et forsøg.

EDIT: Men kan taktik være årsagen nu hvor det eksempelvis kun er i ligaen at stimen er så mærkværdig?

Jeg oplever det også. I mine saves har jeg perioder, hvor jeg kører alt og alle over, og pludselig går det den anden vej. Tror at AI'en stille og roligt "counter" dine taktikker. Derfor har jeg haft succes med at skifte taktik, når jeg føler det går skævt. I mit Chelsea save er det den eneste gang, jeg har kunnet fortsætte med samme taktik.

Metaen i FM18 virker til at være 3 mandsbagkæde og wingbacks, det fungerede to hele sæsoner i Chelsea for mig. Det kan dog også være pga det er et tophold. Smiley

Håber du kan bruge svaret.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #338: 09 Jan 2018, 18:41 »

Jeg spiller aldrig med wingbacks, og altid med en firemands kæde nede bagi.
Det har jeg haft succes med i både Dortmund, Marseille (ja, topklubber) samt Rangers FC, Blackburn og Torino FC
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #339: 12 Jan 2018, 22:56 »

Det giver ingen mening at man i deltidsprof. klubber ikke kan give længere kontrakter end 1 år. Jeg har spillere som vil have kontrakter der skal løbe 3 år, men jeg har kun mulighed for at tilbyde dem 1 år. Jeg mener at det må være en fejl i spillet, for det kan da ikke være rigtigt, at man pga. mister sine spillere...
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #340: 12 Jan 2018, 23:38 »

Det giver ingen mening at man i deltidsprof. klubber ikke kan give længere kontrakter end 1 år. Jeg har spillere som vil have kontrakter der skal løbe 3 år, men jeg har kun mulighed for at tilbyde dem 1 år. Jeg mener at det må være en fejl i spillet, for det kan da ikke være rigtigt, at man pga. mister sine spillere...

Det er fucking latterligt. Jeg var heldig at producere nogle fine spillere med B93 via med youth intake. Dem snubbede PRL-klubberne da bare på fri transfer, da jeg ikke lige kunne tegne en 3-årig deltidskontrakt!
Logged

Thaurat al Shabab

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #341: 13 Jan 2018, 22:50 »

Kan nogen forklare mig hvorfor jeg ikke kan registrere min nye brasilianske stjerne.??
Er med på han er non-EU men jeg har kun Kessie i truppen som er non-EU og så vidt jeg ved må jeg have 3 som er non-EU.



takker.
Logged

Love the Blues

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #342: 14 Jan 2018, 09:53 »

Kan nogen forklare mig hvorfor jeg ikke kan registrere min nye brasilianske stjerne.??
Er med på han er non-EU men jeg har kun Kessie i truppen som er non-EU og så vidt jeg ved må jeg have 3 som er non-EU.



takker.
I Italien må man som hold kun registrere én eller to non-eu spillere pr. sæson, kan ikke lige huske regler til punkt og prkke, men der er noget i den retning og jeg tænker det er der du er blevet fanget.
Det er nemlig ikke mange non-eu, og jeg er selv fanget i det flere gange
Logged

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #343: 14 Jan 2018, 10:43 »

Hej. Jeg ville gerne spille i de lavere rækker i Frankrig men jeg syntes ik jeg kan finde et sted og downloade det til fm18. Nogle der har haft held til at finde Det?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #344: 14 Jan 2018, 10:51 »

Hej. Jeg ville gerne spille i de lavere rækker i Frankrig men jeg syntes ik jeg kan finde et sted og downloade det til fm18. Nogle der har haft held til at finde Det?


Prøv på Steam - der ligger rigtig meget blandet, og formentlig også en franskmands forsøg på en database - NB: der er ingen garanti for at en eventuel database ikke fejler (det gælder selvfølgelig uanset hvor du finder den henne).. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010