home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 406 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 150527 gange)
Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #240: 14 Dec 2017, 20:50 »

Der er intet at gøre. Sådan er det bare. Når England træder ud af EU, så gælder de samme betingelser for EU borgere som ikke-EU borgere. Så ukendte spillere der ikke er faste på landsholdet eller et stort talent, vil få meget svært ved at få tilladelse Smiley

Jeg har selv fjernet Brexit i editoren fordi jeg simpelthen ikke kan eller gider håndtere det. Så må folk kalde det snyd hvis de vil Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #241: 14 Dec 2017, 20:58 »

Tænker bare en spiller som Lasse Vibe burde kunne få en tilladelse.. så må jeg hente gratis engelske spillere.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #242: 14 Dec 2017, 21:01 »

Ikke hvis han ikke har spillet nok landskampe... Sådan er det bare efter Brexit.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #243: 14 Dec 2017, 22:04 »

Hejsa

Jeg oplever i mit spil med Wycombe, at danskerne har meget svær ved at få opholdstilladelse når England træder ud af EU - andre der oplever det og er der et trick eller andet man kan gøre..?

Spiller arbejder med 3 varianter af Brexit hhv. Soft Brexit, Medium Brexit samt Hard Brexit.
Soft Brexit betyder at EU og Cotonou-spillere beholder deres status og derfor rammes spillet ikke ret hårdt.

Medium Brexit gør at de spillere som ER i England eller har spillet der tidligere vil kunne gøre dette uden problemer, alle andre skal opfylde regler som normalt for ikke EU eller Cotonou-spillere. Det med %-vis spillede landskampe på 2 år

Hard Brexit gør at ALLE skal søge om arbejdstilladelse igen, både EU og Cotonou-spillere.


De tre udfald er tilfældigt og kan ikke præges i spillet - det er RNG bestemt Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #244: 15 Dec 2017, 07:42 »

Jeg har tidligere nævnt at jeg er blevet ramt hårdt af brexit i mit Blackburn-spil, men tror faktisk ikke det er tilfældet...

Jeg må kun registrere 13 udenlandske spillere ud af de 25 i ligaer, meeeen jeg kan så derimod købe alle dem jeg har lyst til... Alle får arbejdstilladelse.. Der skal altid søges om arbejdstilladelse, men spillerne får den altid.. Det er sq da meget rart..

Og med hensyn til de max 13 udlændinge, så får man engelsk statsborgerskab efter 5 år, så det er heller ikke noget problem mere..

Jeg ved ikke hvilken version af brexit det er, men jeg syns den fungerer fint for mig...
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #245: 15 Dec 2017, 15:43 »

Jeg har tidligere nævnt at jeg er blevet ramt hårdt af brexit i mit Blackburn-spil, men tror faktisk ikke det er tilfældet...

Jeg må kun registrere 13 udenlandske spillere ud af de 25 i ligaer, meeeen jeg kan så derimod købe alle dem jeg har lyst til... Alle får arbejdstilladelse.. Der skal altid søges om arbejdstilladelse, men spillerne får den altid.. Det er sq da meget rart..

Og med hensyn til de max 13 udlændinge, så får man engelsk statsborgerskab efter 5 år, så det er heller ikke noget problem mere..

Jeg ved ikke hvilken version af brexit det er, men jeg syns den fungerer fint for mig...

Jeg må registrere 17 udenlandske spillere i Chelsea, men det bliver aldrig nogensinde et problem. Derimod er det straks lidt sværere for mig at få arbejdstilladelser. Ikke umuligt, bare sværere, men det er nu cool nok. Realisme frem for alt.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #246: 15 Dec 2017, 18:58 »

er jeg den eneste der oplever absurd mange skader - og hele tiden.?
ikke vanvittigt langvarige skader, men dog skader konstant...
jeg har hele tiden 4-7 skader i min Milan trup....

Spillet burde omdøbes til Læge Manager 2018
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #247: 15 Dec 2017, 20:49 »

Er der nogle der har et bud på hvorfor spillet hakker sådan når det loader mellem kampene? hvilken årsag kan det være? sådan generelt ikke fm 18 kører ligeså godt som fm 17
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #248: 16 Dec 2017, 12:08 »

Nogen der har oplevet, at spillet giver crash dump ved akkurat samme sted i ens save hver gang?

Jeg har nu loadet 4 gange hen mod en kamp mod Leicester i Premier League, og dagen før kampen crasher spillet hver gang. Er jeg nødt til at starte nyt save?
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #249: 16 Dec 2017, 14:39 »

Nogen der har oplevet, at spillet giver crash dump ved akkurat samme sted i ens save hver gang?

Jeg har nu loadet 4 gange hen mod en kamp mod Leicester i Premier League, og dagen før kampen crasher spillet hver gang. Er jeg nødt til at starte nyt save?

Jeg har prøvet noget lignende for et par spil siden, prøv at tage på ferie bare en enkelt dag elle to, så tror jeg du kan komme udenom det Smiley
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #250: 16 Dec 2017, 16:23 »

Jeg har prøvet noget lignende for et par spil siden, prøv at tage på ferie bare en enkelt dag elle to, så tror jeg du kan komme udenom det Smiley

Det er forsøgt, men uden held. Har også forsøgt at verify game cache, som heller ikke virkede Skuffet
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #251: 16 Dec 2017, 20:02 »

Er der nogle der har et bud på hvorfor spillet hakker sådan når det loader mellem kampene? hvilken årsag kan det være? sådan generelt ikke fm 18 kører ligeså godt som fm 17

Før den sidste opdatering havde jeg ikke det problem - men nu er der latenstid og "hakken" mellem kampene pænt irriterende.
Generelt oplever jeg at FM altid kører skidt i de første 2-3 måneder efter release... plejer at spille det gamle spil indtil børnesygdommene er overstået.
Logged

YNWA

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #252: 16 Dec 2017, 20:24 »

Andre der oplever et overtal af mål scoret i overtiden efter patchen?
Eller sindsyge resultater? Kampe i ligaen ender 5-4, 6-3, 4-4 osv... Fx tabte Juventus med 4-5 til Benevento!
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #253: 17 Dec 2017, 18:43 »

Er det en fejl at spillerne mister kendskabet til ens taktikker hen over sommeren?
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #254: 17 Dec 2017, 19:35 »

Før den sidste opdatering havde jeg ikke det problem - men nu er der latenstid og "hakken" mellem kampene pænt irriterende.
Generelt oplever jeg at FM altid kører skidt i de første 2-3 måneder efter release... plejer at spille det gamle spil indtil børnesygdommene er overstået.


Så du mener i takt med der kommer opdateringer, at spillet så med tiden vil kører bedre?
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010