home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 462 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 150696 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #300: 29 Dec 2017, 20:47 »

Godaften Smiley

Jeg vil gerne igang med et save i de lavere rækker i England og gerne Ebbsfleet United i Vanarama National League. De har dog intet U-23 hold, kun et U-18. Jeg kan se, at Ebbsfleet langt fra er eneste hold i de lavere rækker, som intet reservehold har. Nogle som ved, om det er muligt at få det fixet eller om det er muligt efter en sæsoner eller flere, at blive tilbudt et U-23 hold?

Jeg vil meget nødig undvære et sådan hold, da jeg altid bruger det til at holde mine reserver kampklar...

Håber i kan hjælpe. Smiley
Logged

Arsenal <3

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #301: 30 Dec 2017, 13:20 »

Er det muligt at fjerne maskering af egenskaber, når man er inde i et spil? Er lidt træt af det nu. Smiley
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #302: 30 Dec 2017, 13:26 »

Godaften Smiley

Jeg vil gerne igang med et save i de lavere rækker i England og gerne Ebbsfleet United i Vanarama National League. De har dog intet U-23 hold, kun et U-18. Jeg kan se, at Ebbsfleet langt fra er eneste hold i de lavere rækker, som intet reservehold har. Nogle som ved, om det er muligt at få det fixet eller om det er muligt efter en sæsoner eller flere, at blive tilbudt et U-23 hold?

Jeg vil meget nødig undvære et sådan hold, da jeg altid bruger det til at holde mine reserver kampklar...

Håber i kan hjælpe. Smiley

Jeg tvivler på at du får et U23 hold senere i spillet... Jeg undgår dog altid hold som mangler et reservehold, så jeg ved ikke om det kan ske 5-10 sæsoner inde i spillet...



Er det muligt at fjerne maskering af egenskaber, når man er inde i et spil? Er lidt træt af det nu. Smiley


Jeg tror ikke man kan fjerne det inde i spillet, når man har valgt det ved oprettelsen af savet..
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #303: 30 Dec 2017, 13:29 »

Jeg tvivler på at du får et U23 hold senere i spillet... Jeg undgår dog altid hold som mangler et reservehold, så jeg ved ikke om det kan ske 5-10 sæsoner inde i spillet...




Jeg tror ikke man kan fjerne det inde i spillet, når man har valgt det ved oprettelsen af savet..

Heller ikke i en editor af en eller anden slags? Smiley
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #304: 30 Dec 2017, 15:23 »

Jeg tvivler på at du får et U23 hold senere i spillet... Jeg undgår dog altid hold som mangler et reservehold, så jeg ved ikke om det kan ske 5-10 sæsoner inde i spillet...
Af ren og skær uvidenhed/nysgerrighed: Hvorfor?
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #305: 30 Dec 2017, 15:53 »

Af ren og skær uvidenhed/nysgerrighed: Hvorfor?

Jamen jeg ved det ikke... Jeg tror det bare ikke... Jeg tror bare ikke spillet kan genere et nyt reservehold bare fordi man får 2-3 oprykninger... Der er også hold i bedste række i bla. Tyskland og Spanien som mangler et reservehold, og hvorfor skulle de lige pludselig få et reservehold bare fordi der er gået 5 år.

Men der må vel være nogle brugere som kan byde ind med viden på dette emne...

EDIT: Frankfurt har eksempelvis ikke noget U23 hold i 2033 i mit spil, som alle de andre bundesligahold har...
« Seneste Redigering: 30 Dec 2017, 15:55 af Forlan » Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #306: 30 Dec 2017, 16:10 »

Jamen jeg ved det ikke... Jeg tror det bare ikke... Jeg tror bare ikke spillet kan genere et nyt reservehold bare fordi man får 2-3 oprykninger... Der er også hold i bedste række i bla. Tyskland og Spanien som mangler et reservehold, og hvorfor skulle de lige pludselig få et reservehold bare fordi der er gået 5 år.

Men der må vel være nogle brugere som kan byde ind med viden på dette emne...

EDIT: Frankfurt har eksempelvis ikke noget U23 hold i 2033 i mit spil, som alle de andre bundesligahold har...
Du misforstår Smiley Jeg spurgte ind til, hvorfor du undgår hold uden reservehold.
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #307: 30 Dec 2017, 16:18 »

Du misforstår Smiley Jeg spurgte ind til, hvorfor du undgår hold uden reservehold.

Nååh.. Jamen jeg skal da ha et reservehold... Jeg køber hundredevis af unge spillere og udlejer dem.. Dem der ikke bliver udlejet skal da ha et reservehold at spille på...
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #308: 04 Jan 2018, 08:05 »

Hej Freaks. Jeg er igang med et save med Everton og er på nuværende tidspunkt i 2. sæson. Jeg vil dog lige høre, om jeg kan se nogle steder, om Brexit er trådt i kraft i mit spil. Jeg har det lidt på fornemmelsen, da jeg skal vente på arbejdstilladelse ved samtlige spillere (indtil videre har jeg fået arbejdstilladelse på alle mine spillere) Smiley
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #309: 04 Jan 2018, 08:40 »

Ja. så er Brexit trådt i kraft.
Du får også en besked i indbakken når det gør, men den kan måske være til at overse.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #310: 04 Jan 2018, 09:09 »

Ja. så er Brexit trådt i kraft.
Du får også en besked i indbakken når det gør, men den kan måske være til at overse.

Kan du huske, hvad beskeden hedder? For så kan jeg vel bare søge på den i indbakken? Smiley
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #311: 04 Jan 2018, 09:11 »

Nej, kan ikke huske hvad den hedder.
Men først kommer der en "advarsel" cirka seks måneder før det træder i kraft, med en forklaring af reglerne. Så kommer der en besked når det er trådt i kraft. Men hvis du skal bruge arbejdstilladelser til EU spillere, så er det trådt i kraft.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #312: 04 Jan 2018, 09:31 »

Nej, kan ikke huske hvad den hedder.
Men først kommer der en "advarsel" cirka seks måneder før det træder i kraft, med en forklaring af reglerne. Så kommer der en besked når det er trådt i kraft. Men hvis du skal bruge arbejdstilladelser til EU spillere, så er det trådt i kraft.

Okay, men er lidt i tvivl om, hvilken "grad" af Breit jeg har fået. Har fået arbejdstilladelse til alle mine spillere indtil videre, men dog fik Maxmiliano Romero ikke opholdstilladelse.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #313: 04 Jan 2018, 09:35 »

Som Nodiem har skrevet tidligere i tråden, 4 sider tilbage:


Spiller arbejder med 3 varianter af Brexit hhv. Soft Brexit, Medium Brexit samt Hard Brexit.
Soft Brexit betyder at EU og Cotonou-spillere beholder deres status og derfor rammes spillet ikke ret hårdt.

Medium Brexit gør at de spillere som ER i England eller har spillet der tidligere vil kunne gøre dette uden problemer, alle andre skal opfylde regler som normalt for ikke EU eller Cotonou-spillere. Det med %-vis spillede landskampe på 2 år

Hard Brexit gør at ALLE skal søge om arbejdstilladelse igen, både EU og Cotonou-spillere.


De tre udfald er tilfældigt og kan ikke præges i spillet - det er RNG bestemt
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #314: 04 Jan 2018, 09:37 »

Som Nodiem har skrevet tidligere i tråden, 4 sider tilbage:


Spiller arbejder med 3 varianter af Brexit hhv. Soft Brexit, Medium Brexit samt Hard Brexit.
Soft Brexit betyder at EU og Cotonou-spillere beholder deres status og derfor rammes spillet ikke ret hårdt.

Medium Brexit gør at de spillere som ER i England eller har spillet der tidligere vil kunne gøre dette uden problemer, alle andre skal opfylde regler som normalt for ikke EU eller Cotonou-spillere. Det med %-vis spillede landskampe på 2 år

Hard Brexit gør at ALLE skal søge om arbejdstilladelse igen, både EU og Cotonou-spillere.


De tre udfald er tilfældigt og kan ikke præges i spillet - det er RNG bestemt

Så har jeg fået Medium eller Hard?
Logged

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010