home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 390 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Man Utd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Man Utd  (Læst 18305 gange)
DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Man Utd
« Svar #15: 11 Nov 2017, 20:11 »

Første sæson overstået og her vandt jeg the trible
Premier League med 91 point, 13 point foran nr. 2 Man City
FA Cuppen over Arsenal
Champions League over Atletico Madrid

Imponerende! Thumbs Up Må jeg se din taktik? Jeg er selv igang med United, hvor jeg har vundet 18 ud af 22 kampe i PL, og fører ligaen. Er dog røget ud af Carabao Cup, fordi jeg stillede med reserver Smiley
Logged

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Man Utd
« Svar #16: 12 Nov 2017, 10:02 »

Imponerende! Thumbs Up Må jeg se din taktik? Jeg er selv igang med United, hvor jeg har vundet 18 ud af 22 kampe i PL, og fører ligaen. Er dog røget ud af Carabao Cup, fordi jeg stillede med reserver Smiley

Jeg kan sende dem over mail
Logged

Dreaz123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Man Utd
« Svar #17: 19 Nov 2017, 10:59 »

2018/2019 sæsonen



FULDT HUS I ALLE TURNEIRNGER


Næste sæson:
Efter sejrer i alle mulige turneringer i den forgående sæson, vil jeg forsøge at lave "den perfekte sæson" som brugeren Wester tidligere har introduceret os for. Hvis dette skal være muligt, kræver det højst sandsynlig en stærkere trup sammen med at jeg har et par aldrende spiller som trænger til udskiftning Antonio Valencia (33) og Juan Mata (31).
Ander Herrera føler at han har opnået alt hvad der er muligt i klubben, og har sæsonen igennem ikke været interseret i at forlænge sin aftale - konklusionen blev at han forlader klubben ved sæsonens udløb.

Jeg leder til den nye sæson efter en ny højre back og en spiller som kan spille alle tre offensive positionen nogenlunde, har lige nu kig på Dele Alli men en pris på 1 mia. afskræmmer mig en smule.

Nikovic kan du ligge din taktik op online? Jeg har mac og det virker ikke når jeg downloader den og ligger den ind i min tactics mappe?
Logged

corlie89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Man Utd
« Svar #18: 19 Nov 2017, 15:25 »

nikovic... kan ikke få din taktik, kan du ikke sende billeder af den Opstemt
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Man Utd
« Svar #19: 03 Dec 2017, 07:59 »

Premier League:
Ligaen blev vundet med ny rekordhøjt antal point nemlig 103 stk. efter 33V, 4U og 1T og en målscore på 102 for og 27 imod. Af andre hædrer kan nævnes at David de Gea vandt Guldhandksen med 23 clean sheets, og Martial vandt alle øvrige priser i England.

Hvordan filan får du Martial til at præstere så godt? Han har været så ringe på venstre fløj som indvendig angriber hos mig, at jeg har overvejet at sælge ham. Eneste grund til at jeg ikke gør det, er at han er blandt mine favoritter irl...

Det hører med til historien, at jeg også anvender Rashford derude og sommetider også Griezmann (som kom til klubben i vinterpausen, men som oftest spiller på offensiv midtbane).
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Man Utd
« Svar #20: 08 Dec 2017, 12:11 »

Nå,

Status over min første sæson i FM18... Spiller jo altid med United, så det skulle jeg naturligvis også her.

Først købmandskabet:
Det blev en dyr sæson i transfers:
Jeg købte ikke nogen spillere i det første vindue, men da vi kom til januar, tog jeg min hævn:
Pietro Pellegri - 100 millioner
Griezmann - 740
Vincent Thill - 57.5
Djibril Sidibe - 475

Ud røg:
Lingard
Blind
Mkhitaryan
Valencia
(og så en masse lejesvende)

Jeg fik førstepladsen i ligaen, selvom Arsenal var altdominerende i den første halvsæson, hvor jeg bl.a. tabte med 4-0 på Emirates. Chelsea endte lige bag mig, mens Arsenal måtte se sig tilfredse med tredjepladsen.

I FA Cuppen røg jeg ud i første kamp mod Nottingham Forrest. Grundet et hidsigt program var det udelukkende reserver, der spillede den kamp. Carabao vandt jeg over Tottenham i finalen, mens jeg røg ud af CL i kvartfinalen, hvor Barcelona slog mig ud efter at have vundet 2-1 på hjemmebane, men tabt 0-1 i Spanien.

Til anden sæson smutter min store helt, Fellaini. Dog er der kommet en god erstatning til i Milinkovic Savic og stortalentet Vignato fra Chievo.
Jeg overvejer at hente Dybala, fordi Lukaku og Rashford er de eneste deciderede succeser jeg har oppe foran, mens Zlatan er en skygge af sig selv.

Alt i alt, så ser jeg frem til en spændende anden sæson i United, hvor især spillere som Callum Gribbin, Vincent Thill, Angel Gomes, Arnau Puigmal og Pietro Pellegri, der alle fik over fem kampe sidste sæson bliver spændende at følge i deres videre færd.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Man Utd
« Svar #21: 05 Apr 2018, 19:09 »

Hvordan bruger i andre Timothy Fosu-Mensah når han kommer tilbage til fra sin lejeaftale med Crystal Palace?
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Man Utd
« Svar #22: 06 Apr 2018, 18:21 »

Hvordan bruger i andre Timothy Fosu-Mensah når han kommer tilbage til fra sin lejeaftale med Crystal Palace?

Hejsa,

Jeg bruger ham (som breddespiller er han hæderlig) som såvel højre back som på den defensive midtbane eller centralt som bolderobrende midtbanespiller. Der er ikke meget kreativt spil over ham, så når han spiller backen (der i mit save er offensiv), så viser han tydeligt sine mangler.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Man Utd
« Svar #23: 06 Apr 2018, 18:31 »

Okay tak for det
Logged

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Man Utd
« Svar #24: 16 Apr 2018, 15:59 »

Hvad gør I for at blive ved at holde save kørende?
Jeg skal i gang med min 4. sæson og har vundet PL suverænt hvert år, det eneste jeg mangler at vinde at i England er Carabao Cuppen og Europa League.

Jeg gik efter at købe engelske stjerne spillere i starten, har hentet Sterling, Oxlade, Dier, Alli, Barkley, Davies, Hart og kan ikke lige huske om jeg har hentet flere engelske.
Har betalt overpris for dem, men hey England har vundet VM i 18. Mit mål er jo at ha kun engelske spillere plus de er på landsholdet også.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Man Utd
« Svar #25: 17 Apr 2018, 08:28 »

Uha, det er svært! Jeg har selv for længe siden holdt op med at spille med et enkelt hold Smiley

Men hvis jeg var dig, ville jeg forsøge at vinde PL med et rent engelsk hold i hele truppen, og efterfølgende vinde den med egen avl. spillere Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Man Utd
« Svar #26: 18 Apr 2018, 21:03 »

Uha, det er svært! Jeg har selv for længe siden holdt op med at spille med et enkelt hold Smiley

Men hvis jeg var dig, ville jeg forsøge at vinde PL med et rent engelsk hold i hele truppen, og efterfølgende vinde den med egen avl. spillere Smiley

Det er en god udfordring Smiley
Logged

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Man Utd
« Svar #27: 18 Apr 2018, 21:38 »

Hvilken taktik bruger folk med United? Mangler lidt en ny taktik da jeg nærmest har brugt den samme taktik til alle spil - og nej jeg duer ikke til at lave min egen! Smiley
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Man Utd
« Svar #28: 19 Apr 2018, 15:31 »

Hvilken taktik bruger folk med United? Mangler lidt en ny taktik da jeg nærmest har brugt den samme taktik til alle spil - og nej jeg duer ikke til at lave min egen! Smiley

Hejsa. Jeg spiller med denne taktik: https://www.fmscout.com/a-classic-442-winning-fm18-tactic.html
Spiller offensivt hjemme og kontra ude hver gang. Ændrer dog til offensivt på udebane hvis jeg er bagud omkring de 60 min.
Jeg fører ligaen med 6 point ved midt i Januar og videre som nr 1 i Champions league.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010