home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 286 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  FM18 - Glædestråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: FM18 - Glædestråden  (Læst 73260 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM18 - Glædestråden
« Svar #60: 22 Nov 2017, 12:44 »

Kan vise taktikken senere, men han kom også til en del chancer. Det var meget, men der var også en del hattricks + straffespark, ligesom dem man så i La Liga fra de to store. Stoke fik scoret rigtig mange mål og 94 i PL. Stiller op i en 4-2-3-1. Nu er det snart jul i sæson 3 og han er på cirka 20 mål i det hele.

Hvilken taktik spiller du, og hvilke overvejelser ligger der bag, hvordan vil du gerne spille? Smiley

Er det en taktik du kan anbefale, altså en som du har hentet, eller har du bygget den op fra bunden?  Peace
Logged

jogvan86
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM18 - Glædestråden
« Svar #61: 22 Nov 2017, 19:07 »

Har lige slået mit kære FCM ud i Europa Leauge med NSÍ  funny Opstemt Thumbs Up

Logged

Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM18 - Glædestråden
« Svar #62: 22 Nov 2017, 19:14 »

Hvilken taktik spiller du, og hvilke overvejelser ligger der bag, hvordan vil du gerne spille? Smiley

Er det en taktik du kan anbefale, altså en som du har hentet, eller har du bygget den op fra bunden?  Peace

Jeg spiller 4-2-3-1 men startede ud med en 4-1-2-2-1 som Mourinho brugte i Chelsea. Jeg skiftede efter en halv sæson da det ikke virkede. Jeg vil gerne spille kontrolleret angrebsfodbold som er lidt smukt at se på. Den er hjemmelavet, men mange kender den sikkert, så der er ikke noget særligt i det "synes jeg".

Mine backs er offensive full backs som passer til det høje tempo og bruger to midtbanespillere, en som kan vinde bolden, og den anden som defensiv playmaker, da de to backs gør at forsvaret kan stå lidt alene på en kontra. Så det handler om at genvinde bolden fra midt på egen bane og op til midtbanen. Jeg får den ud til kanterne når der skal cleares, da det passer med backs og fløje som er indvendige angribere på support "Kean spiller dog som attack".

Derudover er det at arbejde bolden ind i boksen vigtigt, da det giver et godt og hurtigt offensivt spil og giver overraskende mange 1 mod 1 situationer, og gode kontra muligheder uden at spille kontra. Får også de mange indlæg som jeg elsker i fodbold.

Pinamonti 20 mål i 19 PL kampe i denne sæson Smiley

* Stoke taktik.png (155,81 KB - hentet 180 gange.)
* Stoke season 3.png (587,33 KB - hentet 203 gange.)
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM18 - Glædestråden
« Svar #63: 22 Nov 2017, 20:53 »

Har lige slået mit kære FCM ud i Europa Leauge med NSÍ  funny Opstemt Thumbs Up


Meget, meget imponerende!
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM18 - Glædestråden
« Svar #64: 22 Nov 2017, 21:11 »

Det varmer inden i, når lokalrivalerne og landets største klub bliver revet rundt af et hold på 20 i snit !

Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM18 - Glædestråden
« Svar #65: 23 Nov 2017, 01:34 »

Det varmer inden i, når lokalrivalerne og landets største klub bliver revet rundt af et hold på 20 i snit !


Spoiler!  ticked off ticked off
Logged

JaWocKa

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM18 - Glædestråden
« Svar #66: 23 Nov 2017, 08:42 »

Jeg spiller 4-2-3-1 men startede ud med en 4-1-2-2-1 som Mourinho brugte i Chelsea. Jeg skiftede efter en halv sæson da det ikke virkede. Jeg vil gerne spille kontrolleret angrebsfodbold som er lidt smukt at se på. Den er hjemmelavet, men mange kender den sikkert, så der er ikke noget særligt i det "synes jeg".

Mine backs er offensive full backs som passer til det høje tempo og bruger to midtbanespillere, en som kan vinde bolden, og den anden som defensiv playmaker, da de to backs gør at forsvaret kan stå lidt alene på en kontra. Så det handler om at genvinde bolden fra midt på egen bane og op til midtbanen. Jeg får den ud til kanterne når der skal cleares, da det passer med backs og fløje som er indvendige angribere på support "Kean spiller dog som attack".

Derudover er det at arbejde bolden ind i boksen vigtigt, da det giver et godt og hurtigt offensivt spil og giver overraskende mange 1 mod 1 situationer, og gode kontra muligheder uden at spille kontra. Får også de mange indlæg som jeg elsker i fodbold.

Pinamonti 20 mål i 19 PL kampe i denne sæson Smiley

FEDT HOLD !  Thumbs Up
Logged

Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM18 - Glædestråden
« Svar #67: 23 Nov 2017, 11:40 »

FEDT HOLD !  Thumbs Up

Takker  Smiley Kan sende yderligere info til dig med modstander instruktioner osv. hvis det er? Har lige sendt til en anden, kan også lægge den op i taktik forummet hvis det er.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM18 - Glædestråden
« Svar #68: 23 Nov 2017, 12:03 »

Det behøver du ikke, ellers tak - men sikker på andre gerne vil læse om det i taktik-tråden Smiley

Jeg spiller altid selv med mine egne taktikker jeg stabler på benene helt fra bunden, da jeg synes dette er en meget stor del af spillet - og det jeg nok allerbedst kan li' Smiley (HOST: NØRD!)

Men synes det er et super fedt hold, altså med hensyn til de spillere du har hentet og den måde du har sat det sammen på. Især Kai H og De Light er jeg pjattede med Wink
Logged

Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM18 - Glædestråden
« Svar #69: 23 Nov 2017, 12:10 »

Det behøver du ikke, ellers tak - men sikker på andre gerne vil læse om det i taktik-tråden Smiley

Jeg spiller altid selv med mine egne taktikker jeg stabler på benene helt fra bunden, da jeg synes dette er en meget stor del af spillet - og det jeg nok allerbedst kan li' Smiley (HOST: NØRD!)

Men synes det er et super fedt hold, altså med hensyn til de spillere du har hentet og den måde du har sat det sammen på. Især Kai H og De Light er jeg pjattede med Wink

Hehe, er selv mere fan af Kean. City og Utd har lige været ude og byde på Kean og Pinamonti i vinter vinduet. Men fik holdt på dem Wink Utd bød 1.1 milliard for Kean.
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM18 - Glædestråden
« Svar #70: 23 Nov 2017, 12:12 »

Hehe, er selv mere fan af Kean. City og Utd har lige været ude og byde på Kean og Pinamonti i vinter vinduet. Men fik holdt på dem Wink Utd bød 1.1 milliard for Kean.

1.1 milliard Opstemt
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM18 - Glædestråden
« Svar #71: 23 Nov 2017, 12:20 »

Spoiler!  ticked off ticked off

Teaser !!!  Djævel
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM18 - Glædestråden
« Svar #72: 23 Nov 2017, 15:59 »

1.1 milliard Opstemt

Sagde selvfølgelig nej på stedet Wink Er slet ikke færdig med at få bygget mit hold, mangler endnu et talent til forsvaret og højre fløj. Men bruger 600 millioner i klausuler de næste 2 transfervinduer om sommeren.

Kean og Pinamonti er ikke til salg overhovedet!
Logged

Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM18 - Glædestråden
« Svar #73: 24 Nov 2017, 22:09 »

Champions League semifinale i hus hos Stoke efter en samlet 3-1 sejr over Bayern i kvartfinalen  Shockeret
Logged

Burakyilmaz2670
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM18 - Glædestråden
« Svar #74: 26 Nov 2017, 16:18 »

Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010