home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 373 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal  (Læst 17772 gange)
MLassen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal
« Svar #15: 15 Nov 2017, 20:31 »

Du solgte ham simpelthen til Liverpool?? Så kunne du jo lige så godt have beholdt ham til sommer, og ladet ham gå på fri, hvis ikke du er bange for at miste ham til en konkurrent.. Men at du ligefrem sælger din bedste spiller til en rival? Huh  Rullende Øjne

Liverpool lå nummer 15 efter 20 kampe, og var 21 point efter Smiley Samtidig havde han gjort det klokkeklart at han ville væk hurtigt muligt. Derfor tog jeg gerne mod de 300 mil, for en spiller som ikke havde været så overbevisende igen;)
« Seneste Redigering: 15 Nov 2017, 20:35 af MLassen » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal
« Svar #16: 15 Nov 2017, 21:58 »

Det giver ganske fin mening. Han gjorde det fint i mit game, men ikke ift. hvor gode stats han har.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

MLassen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal
« Svar #17: 15 Nov 2017, 22:18 »

Det giver ganske fin mening. Han gjorde det fint i mit game, men ikke ift. hvor gode stats han har.

Præcis. Han spiler stabilt, men på det jævne.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal
« Svar #18: 16 Nov 2017, 07:58 »

Du solgte ham simpelthen til Liverpool?? Så kunne du jo lige så godt have beholdt ham til sommer, og ladet ham gå på fri, hvis ikke du er bange for at miste ham til en konkurrent.. Men at du ligefrem sælger din bedste spiller til en rival? Huh  Rullende Øjne

Jeg er helt enig - det havde jeg heller ikke gjort - du kunne jo ikke vide på forhånd at han ikke spillede godt! Jeg er meget tilfreds med at jeg byttede ham til Bayern, da jeg så slipper for at spille imod ham i et godt stykke tid - derudover har Fruchtl (ham jeg byttede med) vist sig som en rigtig stærk målmand, som har spillet alle cup-kampe, herunder EL, som vi er gået videre fra gruppespillet i med 15 point - kun den første kamp blev tabt til PSV. Derudover er vi i semifinalen i Carabao-cup mod Chelsea.

I ligaen ligger vi og roder lidt rundt, men heldigvis omkring 3-5-pladsen, så det er jo standard Arsenal. Jeg satser på en CL-plads og fremgang de kommende år.

Reiss Nelson er helt suveræn og er blevet kåret som årets Goldon Boy, og med rette! Rent målscoringsmæssigt er han gået i stå efter Giroud blev hans skade kvit, men han spiller stadig som en drøm og har slået Özil af holdet. Han er derfor blevet rykket ind centralt, og det er nok også det der har gjort at hans scoringssnit er faldet - der er væsentligt mindre plads der. Til gengæld har Giroud taget over, og scorer i snit et mål per kamp, samtidig med at Lacazette scorer 0,8 per kam, så det er jeg meget tilfreds med. Mit problem er at der ikke er så forfærdeligt mange andre spillere der deltager i målfesten, og det skal jeg have gjort noget ved.

Jeg er komemt til første vintertransfervindu e, så jeg glæder mig til at komme hjem foran skærmen og se hvad jeg kan udrette af gode handler! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

MLassen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal
« Svar #19: 16 Nov 2017, 11:41 »

Jeg er helt enig - det havde jeg heller ikke gjort - du kunne jo ikke vide på forhånd at han ikke spillede godt! Jeg er meget tilfreds med at jeg byttede ham til Bayern, da jeg så slipper for at spille imod ham i et godt stykke tid - derudover har Fruchtl (ham jeg byttede med) vist sig som en rigtig stærk målmand, som har spillet alle cup-kampe, herunder EL, som vi er gået videre fra gruppespillet i med 15 point - kun den første kamp blev tabt til PSV. Derudover er vi i semifinalen i Carabao-cup mod Chelsea.

I ligaen ligger vi og roder lidt rundt, men heldigvis omkring 3-5-pladsen, så det er jo standard Arsenal. Jeg satser på en CL-plads og fremgang de kommende år.

Reiss Nelson er helt suveræn og er blevet kåret som årets Goldon Boy, og med rette! Rent målscoringsmæssigt er han gået i stå efter Giroud blev hans skade kvit, men han spiller stadig som en drøm og har slået Özil af holdet. Han er derfor blevet rykket ind centralt, og det er nok også det der har gjort at hans scoringssnit er faldet - der er væsentligt mindre plads der. Til gengæld har Giroud taget over, og scorer i snit et mål per kamp, samtidig med at Lacazette scorer 0,8 per kam, så det er jeg meget tilfreds med. Mit problem er at der ikke er så forfærdeligt mange andre spillere der deltager i målfesten, og det skal jeg have gjort noget ved.

Jeg er komemt til første vintertransfervindu e, så jeg glæder mig til at komme hjem foran skærmen og se hvad jeg kan udrette af gode handler! Opstemt
Jeg vægtede de 300 mil højere end en utilfreds stjerne der ikke performede som han skulle, højere. Afviste bud på både Man city og Chelsea, som lå 2 og 4 på daværende tidspunkt. Så da Liverpool på en 15 plads, melder sig ind i kampen accepterer jeg gerne. Kan dog godt følge jeres tanker omkring det.Smiley

Off topic: Laza er for vild. 1 Sæson topscore med 28mål i ligaen, 8 mål på 12 kampe i denne sæson!
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal
« Svar #20: 16 Nov 2017, 12:09 »

Jeg vægtede de 300 mil højere end en utilfreds stjerne der ikke performede som han skulle, højere. Afviste bud på både Man city og Chelsea, som lå 2 og 4 på daværende tidspunkt. Så da Liverpool på en 15 plads, melder sig ind i kampen accepterer jeg gerne. Kan dog godt følge jeres tanker omkring det.Smiley

Off topic: Laza er for vild. 1 Sæson topscore med 28mål i ligaen, 8 mål på 12 kampe i denne sæson!


Jeg ville bestemt heller ikke beholde ham - bare ikke sende ham til en rivaliserende klub. Smiley Derfor ledte jeg efter byttehandler udenfor England. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

MLassen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal
« Svar #21: 16 Nov 2017, 13:46 »

Jeg ville bestemt heller ikke beholde ham - bare ikke sende ham til en rivaliserende klub. Smiley Derfor ledte jeg efter byttehandler udenfor England. Smiley

Men byttede du lige over? - Ham der målmanden må da næsten være et ungdomstalent?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal
« Svar #22: 16 Nov 2017, 14:16 »

Men byttede du lige over? - Ham der målmanden må da næsten være et ungdomstalent?

Ja det gjorde jeg - det var for mit vedkommende et byt til en spiller der kan sidde på bænken i et par sæsoner og blive den bedste målmand i spillet, for en spiller jeg kunne undvære og som ville forlade klubben indenfor et år. Og jeg var på denne måde sikker på hvor han røg hen, således at jeg ikke skulle bakse med ham flere gange i hver sæson.

Ham der målmanden er Neuers arvtager om et par år, og har stået i træningskampe for Bayern i denne sæson, så jeg føler ikke jeg har mistet noget af betydning i forhold til værdi og kvalitet. Alternativet var Locatelli fra AC Milan, som jeg også havde forsøgt byttet med, men jeg manglede ikke spillere på den position. Liverpool bød 250 mio. kr. men som sagt var det aldrig en mulighed for mig.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

arsenal4ever
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal
« Svar #23: 16 Nov 2017, 15:19 »

 Jeg kan få 510.000 mio kr. Hvordan kan det være i snakekr så lave beløber?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal
« Svar #24: 16 Nov 2017, 15:51 »

Hvornår kan du det og hvem er det..? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal
« Svar #25: 16 Nov 2017, 16:49 »

Jeg solgte Sànchez for 480 millioner kontant i starten af spillet til Man City. Jeg bruger Iwobi som gør det godt og bliver kun bedre. Ligger nr 1 efter 8 kampe, så alt i alt en godkendt start.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal
« Svar #26: 16 Nov 2017, 17:54 »

Hans pris faldt drastisk i de første par uger, og jeg vaklede mellem at beholde ham eller sælge ham, hvorfor jeg formentlig ikke fik mere for ham. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

arsenal4ever
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal
« Svar #27: 16 Nov 2017, 18:15 »

Hvornår kan du det og hvem er det..? Smiley

Sanchez. Troede det lå i kortene, når der blev snakket en del om ham Wink
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal
« Svar #28: 16 Nov 2017, 18:30 »

Sanchez. Troede det lå i kortene, når der blev snakket en del om ham Wink

Jeg mener hvilke klubber.. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

arsenal4ever
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal
« Svar #29: 16 Nov 2017, 18:53 »

Jeg mener hvilke klubber.. Wink

Liverpool købte ham for 510.000mio kr.

Solgt Giroud for 320.000 til inter
Elneny for 275.000 til PSG
Coquelin for 200.00 til West Ham, har købt Delaney som erstatning
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010