home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 67343 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #90: 03 Jul 2018, 21:03 »

Du kan vel selv sætte den op ?

Du kender formationen - og instruktionen som spillerne har ?


AZ har set ud fra et FM syn en meget simpel taktik - så den burde ikke tage dig lang tid at lave Smiley
« Seneste Redigering: 03 Jul 2018, 21:05 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

deFries
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #91: 03 Jul 2018, 21:16 »

Jep jeg kender formationen og ved nogenlunde hvad de har af taktik, men den er bare virkelig svær at få noget godt ud af.
Så ville også bare høre om der var nogen der havde nogle gode indput :-)
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #92: 03 Jul 2018, 21:27 »

Jeg er af den overbevisning at selv i den virkelige verden, er det blandt de sværeste taktikker at lykkedes med, da alle skal levere over hele banen på en gang Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #93: 05 Jul 2018, 12:33 »

Jeg vil da lige dele mit spil med Jer! Har et fedt spil igang.

Hele min filosofi er at gøre det så realistisk, som muligt. Og fokusere benhårdt på talentudvikling og gøre holdet mere dansk.
Jeg kører benhård fokus på økonomien - da jeg finder den del af spillet interessant.
Klubben skal køres møg hårdt finansielt (ala i virkeligheden) og takker gerne nej til den dygtige spiller, hvis lønnen og casen er for dyr.

Samtidig - så køber jeg kun når holdet skriger på forstærkning/når der opstår en vild mulighed - men der kigges altid først i egne rækker først. Talentet fra klubben slår altid indkøbet - det er spillet bygget op omkring.

Sidste element - i takt med realismen, er at jeg kører efter kontinuitet. Jeg forsøger virkelig, at lave så få store ændringer som muligt - og for første gang i FM18, prøver at bygge holdet op om hieraki og relationer - som jeg fornemmer har stor impact i spillet.

Spiller med fmscout update - og opdaterede selv den danske liga ift. transfers + op/nedrykninger - så har Schwäbe, Kaiser, Jung permanent, Erceg og Kopplin.
Ligesom de resterende hold, har deres forstærkninger (FCK dog uden N'Doye & Kodro, som blev annonceret for nylig)
« Seneste Redigering: 05 Jul 2018, 12:35 af champione » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #94: 05 Jul 2018, 15:41 »

"Hele min filosofi er at gøre det så realistisk, som muligt. Og fokusere benhårdt på talentudvikling og gøre holdet mere dansk."

Du mener vel "Jeg lader mine bedste ungdomsspillere skifte til diverse konkurrenter, og satser på den tyske overflod"? Wink

Men lyder udover det som et spil efter mit hoved Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #95: 06 Jul 2018, 10:38 »

En update herfra:

Mesterskabet kom hjem - holdet kørte helt exceptionelt langt hen ad vejen - men ligesom i virkeligheden, så løb jeg pludselig ind i en stime uden sejre, hvor FCK steppede virkelig op.
Et pointforspring på 14 point, blev til 2, inden tredjesidste kamp i en drabelig mesterskabskamp i Parken.
Her steppede vi heldigvis op, og vandt 0-2. Og så var selvtilliden tilbage, og vi kørte mesterskabet sikkert hjem med to sejre i sidste to kampe ligeledes.

Man må sige, at Michael Uhre steppede op - hele 36 kasser i sin første sæson - og Ebbe Sands gamle målrekord på 33 styks, blev altså overgået.

Starten af de nye sæson - er gået vildt godt også - jeg prioriterer Europa drøn højt - og især da første år missede i allerede anden kval runde som useedet - så har jeg satset hårdt på europæisk - hvilket jeg har accepteret ville koste point i den hjemlige.

Eneste signing - er Dario Maresic i Sturm Graz - som landede på fri. Chelsea, City, PSG var efter den unge herre - men jeg havde observeret ham i 16 kampe - hvilket åbenbart havde imponeret ham - og han valgte en nøglerolle i Brøndby i stedet!
Og så købte jeg Fredrik Aursnes i Molde i første sæson, til at kunne dække Nør af. Det er eneste to signings til førsteholdet. Jeg har skrevet med to svenske talenter til udvikling, og en ung belgier ligeledes

Selvom Maresic er super stærk - er han ikke på holdet nu - fordi relationen ikke er til stede. Og det er en afgørende faktor hos mig.

Tilbage til resultaterne.

I takt med at Europa forbedrer økonomi og det missede første år - så er jeg all in her.
Truppen er bygget op omkring dobbeltpositionerin g - og har været heldig med skader i opstart + start af første sæson (Hermansson har så netop fået en skade!), og jeg sætter primært b-holds kæde, når Europa ventede i midtugen - velvidende at det nok kostede point.

Men - det kører faktisk rigtig fint i den hjemlig. Efter 5 kampe, har jeg 4-1-0, hvilket er nok til en førsteplads, med AaB to point efter.
Det er så mange unge - og rotationsholdet, som spiller super godt.
Unge Brajanac har kvitteret med 4 mål i 5 kampe - og begynder virkelig at udvikle hurtigt. Unge Warming slår sig også på OMC, når Hany hviles.

B-holdet ser således ud:

MM - Dahl - ny ung spiller fra akademiet

HB - Gammelby
CB - Maresic
CB - Paulus (Enemark fra sæson 3 - udlejet til Randers, hvor han er fast mand)
VB - Sikosek (seriøst :-)) Han er faktisk ret god!

DM: Aursnes

CM: Decock (Belgisk talent på 17, som Troels hentede på fri som 16 årig i første vindue)
CM: Tibbling

OMC: Warming

ANG - Nilsson
ANG - Brajanac


Næste update - A-hold, taktik, europæiske resultater her i anden sæson.
« Seneste Redigering: 06 Jul 2018, 10:40 af champione » Logged

AndersW
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #96: 19 Aug 2018, 14:27 »

Hej med jer.
Mit første indlæg herinde men blev da nød til at deltage i lige netop denne tråd.

Mit første BIF spil vandt jeg 5 ud 6 mesterskaber. Solgte spillere til Real og PSG og hele lortet men besluttede at starte et nyt save som skulle fokusere mere på dansk talentudvikling. Mine spillere kom fra Serbien, Portugal, Tyskland og alle mulige lande. Så jeg startede et nyt save.
Det går ikke så godt! Blev fyret inden mesterskabs spillet?! Kan slet ikke få det til at fungere.?! Er der kommet en opdatering som har gjort tingene lidt anderledes? Syntes ikke at jeg kan få min diamant til at fungere. Eller det bare mig der lige skal huske det der lykkedes 5 sæsoner inde i spillet, måske ikke virker i første?
Starter et nyt i aften 💛💙

Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #97: 20 Aug 2018, 09:19 »

Hej med jer.
Mit første indlæg herinde men blev da nød til at deltage i lige netop denne tråd.

Mit første BIF spil vandt jeg 5 ud 6 mesterskaber. Solgte spillere til Real og PSG og hele lortet men besluttede at starte et nyt save som skulle fokusere mere på dansk talentudvikling. Mine spillere kom fra Serbien, Portugal, Tyskland og alle mulige lande. Så jeg startede et nyt save.
Det går ikke så godt! Blev fyret inden mesterskabs spillet?! Kan slet ikke få det til at fungere.?! Er der kommet en opdatering som har gjort tingene lidt anderledes? Syntes ikke at jeg kan få min diamant til at fungere. Eller det bare mig der lige skal huske det der lykkedes 5 sæsoner inde i spillet, måske ikke virker i første?
Starter et nyt i aften 💛💙



Jeg har haft stor succes, i et Brøndby save med fokus på brug af egne talenter. Dog må man være realistisk, de to første sæsoner, hvor der ikke er talenter gode nok til starteren. Enemark, Warming og Brajanac burde alle kunne gå ind på et mesterhold, hvis de udvikler sig ordentligt. Massere af spilletid eller lejeaftaler hvor de er førsteholdsspillere/nøglespillere. Jeg sætter tit regler/restriktioner op for mine saves. F.eks. i mit seneste Brøndby save, skulle jeg have en trup udelukkende bestående af talenter og danske spillere. Første sæson skulle der fokuseres på mesterskabet, næste sæson skulle jeg så bruge , på at få afskibet alle udenlandske spillere (som ikke var egne talenter). Så et fri pas til at handle i første sæson, derefter kun handle dansk, og så småt sælge ud af udenlandske spillere.

Hvilke roller/indstillinger har du på din taktik/diamant?
Logged

AndersW
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #98: 20 Aug 2018, 19:44 »

Tak for dit svar PGReimer.

Dit syn på tingene lyder meget som det jeg gerne vil med mit save.
Jeg spillede standart, flexibelt, press mere, igennem midten, smalt, arbejd bolden ind i feltet.
Jeg ved ik om det var lidt meget af det gode til at starte med. En god tommelfingre regel er jo og “keep it simple”
Desuden vil jeg ofre meget økonomi på ungdomfaciliteterne .
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #99: 21 Aug 2018, 08:45 »

Tak for dit svar PGReimer.

Dit syn på tingene lyder meget som det jeg gerne vil med mit save.
Jeg spillede standart, flexibelt, press mere, igennem midten, smalt, arbejd bolden ind i feltet.
Jeg ved ik om det var lidt meget af det gode til at starte med. En god tommelfingre regel er jo og “keep it simple”
Desuden vil jeg ofre meget økonomi på ungdomfaciliteterne .

Jeg prøvede lidt at efterligne Zornigers spillestil i starten af FM, jeg kunne dog ikke få det til at fungere. Truppen er oplagt til at spille en smal diamant. Den smalle diamant forbinder jeg med possession fodbold. Og det har jeg fået til at fungere med Brøndby. Samme taktik anvender jeg i mit San Marino save lige nu - også med stor succes.
Logged

AndersW
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #100: 22 Aug 2018, 17:58 »

Jeg syntes altså at der er kommet andre boller på suppen efter en opdatering!
Jeg kom i gruppespillet i Euro League, efter at ha slået Everton OG Bordeaux ud.
Røg ud i kvartfinalen til Silkeborg, hvilket ikke er godt nok, og ligger nr 2 i ligaen.
FCK er desværre for stærke for resten af ligaen og fører med 9 point ned til mig og mesterskabsspillet er lige startet.
ALLIGEVEL er jeg ved at blive fyret pga dårlig præstationer?!
De er godt nok blevet utålmodige og det syntes jeg godt nok er ærgerligt.
Logged

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #101: 17 Sep 2018, 22:53 »

FM tager virkelig det med Gummiben bogstaveligt. Taber 2 gange på 3 sæsoner superligaen pga. sidste 2 kampe. Sæson A er bif i playoff i CHL. Vinder første kamp 5-0 mod ludogorets, og taber 0-6 i den anden kamp. Spiller mod Athen i sæson B, vinder 2-0 og taber 1-4 anden kamp. Kender i det?
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010