home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 278 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AS Roma
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: AS Roma  (Læst 15542 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #15: 11 Apr 2018, 00:12 »

Endelig kom igang!

Javel  Grin

Det bliver en form for Director of football challenge  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 11 Apr 2018, 00:24 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #16: 11 Apr 2018, 17:58 »

Tror jeg vil tage et Roma save efter triumfen i aften  Opstemt

Deres sejr i går, fik mig da også til at tage et kig på deres hold - nøj de har mange gode tutorer. Nainggolan, Strootman, de Rossi, Gonalons, bare for at nævne de bedste.

Det er næsten så godt, at man er nødt til at tage et spil med dem... Smiley
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #17: 11 Apr 2018, 20:51 »

Deres sejr i går, fik mig da også til at tage et kig på deres hold - nøj de har mange gode tutorer. Nainggolan, Strootman, de Rossi, Gonalons, bare for at nævne de bedste.

Det er næsten så godt, at man er nødt til at tage et spil med dem... Smiley

Ja det er faktisk en ret så spændende trup  Smiley

Jeg måtte droppe mit DOF forsøg og i stedet er jeg gået i gang med at skabe en Capello inspireret taktik  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #18: 05 Maj 2018, 15:39 »

Det døde måske hurtigt ud med jeres saves? Opstemt
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #19: 05 Maj 2018, 15:42 »

Det døde måske hurtigt ud med jeres saves? Opstemt

Jeg er ikke kommet i gang Wink
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #20: 06 Maj 2018, 22:21 »

Jeg er ikke kommet i gang Wink
Så kan det ik være meget nemmere jo Opstemt
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #21: 18 Maj 2018, 15:07 »

Godt nok længe siden jeg har fået fortalt om mit eventyr i den italienske hovedstad… 3. sæson stod for døren, og som forsvarende mestre i både den hjemlige liga og i Champions League var der rigeligt at se til. Der skulle handles, for ellers måtte jeg se det som være mere end svært at gentage noget der bare lignede sidste års bedrift! Og det blev der. Overskuddet fra forrige blev brugt, så mens Emerson røg til Manchester City for 450 mio. mens der kom spillere til for ca. 890 mio. Dog flere gode handler imellem synes jeg selv! Moise Kean, Felipe Anderson, Bentaleb og Tierney for at nævne nogle stykker.



Bredden blev dermed styrket væsentligt, og der var nu betydeligt mindre forskel på A- og B-kæden. Noget jeg værdsætter, især når de unge skal i spil. Så er det bare vigtigt at B-kæden godt kan bære de unge.
Taktisk kører jeg bare videre, efter en sæson der var næsten perfekt, har jeg tiltro til den forsat vil fungere.



Turneringer
Den italienske Supercup: Vi startede sæsonen mod Napoli. Bagud efter blot 2 min, men så vendte drengene det rundt til 2-1 efter blot 21 min. Herefter var vi i fuld kontrol og kørte vel egentlig en alt for smal sejr hjem.
Europæiske Supercup: Olympique Lyonnais var modstanderen, og endnu engang blev det Dembele der var den afgørende spiller for os. 2 mål og en stensikker 2-0 sejr!


Serie A: Ubesejret igennem ligaen, et point mindre end året før, og med tre mål mindre lukket ind. Det er svært at være utilfreds. Og stadig med 18 point ned til nr 2… Jamen man bliver aldrig træt af at kigge på den slags jo!



Pokalturneringen: Genoa, Entalla og Carpi blev knust inden i vi i finalen slog Napoli med 2-0 på mål af Dembele. Ingen slinger i valsen, hvor B-kæden bar det meste frem.

VM for klubhold: Sejr over de forsvarende afrikanske Champions League mestre på 6-1 vinder om en kamp der aldrig skulle være spillet. Der er ganske enkelt for stor forskel i niveau, og hvis det ikke var fordi det er noget der tæller med i den perfekte sæson, ja så kunne min u20 hold fandme spille den turnering…

Champions League: Gruppespillet mod A. Madrid, FCK og PAOK gav 6 sejre og en målscore på 21-3. Ingen slinger i valsen, og med det held der skal til trak vi Feyenord i 1. runde. Samlet sejr på 6-1 inden der stod engelsk fodbold og Arsenal på menuen. 6-3 samlet og så var billetten til semifinalerne i hus. Her mødte vi Juventus, hvor vi kun lige slap igennem nåleøjet på reglen om udebane mål. Juventus var ganske enkelt bedre end os i 2. kamp, og havde Moise Kean ikke scoret til 2-0 i 96. min i første kamp, var vi røget ud. Finalen blev mod Manchester City, der bl.a. havde købt Dybala. Men den unge argentinske stjerne spillede en forfærdelig kamp, imodsætning til sin franske angrebskollega i den smukke røde trøje, der kunne lade sig hylde som kampens spiller og topscorer i Champions League efterfølgende! 14 mål blev det, imponerende!

Dermed kunne vi fejre intet mindre end 6! ja hele 6 trofæer. At nå dertil i 3. sæson er jeg mildest talt overrasket over, men taktisk må jeg have ramt noget rigtigt… Motivationen fremadrettet skal være den ultimative perfekte sæson, lutter sejre! Og så self. Talentudviklingen! Det er noget at det jeg elsker allermest i FM!


Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010