home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 300 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen  (Læst 57028 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
« Svar #75: 23 Nov 2017, 14:30 »

Ret beset kunne du vel tage orlov, så ville der være mere tid til at spille FM og skrive blogs.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
« Svar #76: 23 Nov 2017, 15:39 »

Ret beset kunne du vel tage orlov, så ville der være mere tid til at spille FM og skrive blogs.

Haha den går sgu nok ikke helt. Desværre...
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
« Svar #77: 24 Nov 2017, 15:00 »

Shit et giftigt hold du har fået med købet af en angriber.

Alt under top 4 er ikke godt nok, så du har en plads at kæmpe om, 1-3 er MEGET langt foran.
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
« Svar #78: 26 Nov 2017, 12:14 »

Hey Roche, super fed blog, jeg nyder den i  fulde drag. Men hvordan ser du listen over alle managers løn inde i fm? Smiley
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
« Svar #79: 27 Nov 2017, 12:39 »

Shit et giftigt hold du har fået med købet af en angriber.

Alt under top 4 er ikke godt nok, så du har en plads at kæmpe om, 1-3 er MEGET langt foran.


Præcis, der skal nogle point på kontoen til foråret. Fjerdepladsen er bestemt muligt!

Hey Roche, super fed blog, jeg nyder den i  fulde drag. Men hvordan ser du listen over alle managers løn inde i fm? Smiley

Tak, Mickelborg, det er jeg glad for!

Når du under 'personalesøgning' har sørget for at alle managers bliver vidst, kan du oppe i højre hjørne af søgningen finde et lille +. Det trykker du på, og under 'international' er det så muligt at vælge løn.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
« Svar #80: 27 Nov 2017, 15:59 »



DECEMBER/JANUAR
Jeg er allerede blevet Signal Iduna Parks nye yndling... Okay, der skal nok lidt mere til. Vi skal blandt andre lære ikke at smide en føring væk i syv minutters overtid, men det skal nok komme.

Det lignede, at jeg skulle få den helt perfekte begyndelse på min Dortmund-tid. Schürrle havde bragt os foran efter 38 minutter af debuten mod Hertha Berlin, og han udbyggede føringen ti minutter efter pausen. Vi så ud til at være i fuld kontrol, men ud af det blå fik Janik Haberer reduceret for hovedstadsklubben, og så blev det nervøst til sidst. Vi kunne ikke holde stand, og i det allersidste sekund stjal Samuele Longo to point fra os.

Lignende scenarier var ved at udspille sig mod både Frankurt og Augsburg efter vinterpausen. Werner scorede bare seks minutter inde i sin debut mod Frankurt, og vi fik aldrig lukket kampen. Mod Augsburg skete det først efter 90 minutter, da Jonathan Schmid lavede selvmål. Der var helt sikkert noget at arbejde med.



FEBRUAR
Jeg har efterhånden samlet en del vilde oplevelser fra mit job som manager, men den 1. februar 2020 er en dag, jeg ikke kommer til at glemme lige foreløbigt...

Jeg er ikke bange for at sige, at det er den vildeste kamp, jeg nogensinde har været med til. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Selv ikke som tilskuer. Der blev scoret 11 gange i braget mod Bayern München, og vi vandt 6-5. Werner scorede fem gange. Ti af målene blev scoret efter pausen. Tre af dem i overtiden. Jeg tror bare, at jeg vil lade det tale for sig selv.

I ligaen har vi fortsat de fine takter. Vi vandt komfortabelt hjemme over Hannover, og Kanté sikrede os tre point ude over Hamburger SV. I Revier-derbyet måtte vi nøjes med et enkelt point, men det kan jeg godt godkende på en svær udebane.

Problemerne opstod derimod i Europa League, hvor vi blev sendt ud med et brag af Inter. Scoringer af Antonio Candreva og Moise Kean i Milano sikrede italienerne et godt udgangspunkt, og vi var slet ikke klar fra start på hjemmebane. Vi var bagud 0-2 efter ti minutter og 0-3 ved pausen, og så var det ligegyldigt, at vi kom nogenlunde tilbage de sidste 45 minutter.



MARTS
Otte kampe skulle der gå, inden jeg tabte i Bundesligaen - og når det så skete mod det ene af ligaens suveræne førerhold fra Bayer Leverkusen, synes jeg ikke, at det er nogen skam.

Vi havde ellers vundet en flot 2-0-sejr over Wolfsburg fem dage forinden på to scoringer af Schürrle, men de unge spillere fra Leverkusen har virkelig haft en fantastisk sæson og rider på en bølge af succes. Den dyre Vinicius Júnior, som er kommet til fra Real Madrid, blev kampens enlige målscorer.

Vi kom atter tilbage på sporet mod Werder Bremen med en fin sejr, men måneden blev alligevel afsluttet på skuffende vis med et overbevisende nederlag til Stuttgart, som ellers er gået noget i stå efter vinterpausen. Vi var bagud gennem næsten hele opgøret og var aldrig i nærheden af tage noget med fra Neckarstadion.

Det efterlader os på syvendepladsen i en vanvittig tæt liga. Der er seks point op til tredjepladsen, men samtidig bare syv point til 15. pladsen. Alt kan ske med seks runder tilbage af sæsonen, men målet er stadig top fire... og det er ikke urealistisk endnu.

« Seneste Redigering: 27 Nov 2017, 16:06 af Roche » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
« Svar #81: 28 Nov 2017, 08:16 »

Fantastiske resultater trods alt Roche Smiley Lækkert!

Derudover har jeg en bøn til dit næste spil. At du får rettet navnene og logoer mv. på holdene Smiley Det ville være helt perfekt Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
« Svar #82: 28 Nov 2017, 15:39 »

Fantastiske resultater trods alt Roche Smiley Lækkert!

Derudover har jeg en bøn til dit næste spil. At du får rettet navnene og logoer mv. på holdene Smiley Det ville være helt perfekt Smiley

Jeg takker Thumbs Up

Med hensyn til rettelse af navne var det sådan set også planen, men som jeg kunne forstå det, ville det ikke blive ført med over i det "rigtige" spil, hvis man downloadede det til betaen - og eftersom jeg gerne ville hurtigt i gang, valgte jeg bare at ignorere det, for det gør ikke mig selv så meget, at Schalke eksempelvis hedder Gelsenkirchen, når de fleste af de andre navne trods alt er rigtige nok Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
« Svar #83: 29 Nov 2017, 09:38 »

Roche - Det er først når du starter et nyt spil - Så helt korrekt Smiley
Det var også bare når du i fremtiden laver en ny blog Wink

Jeg er klar til næste update Wink
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
« Svar #84: 29 Nov 2017, 13:27 »

Jeg takker Thumbs Up

Med hensyn til rettelse af navne var det sådan set også planen, men som jeg kunne forstå det, ville det ikke blive ført med over i det "rigtige" spil, hvis man downloadede det til betaen - og eftersom jeg gerne ville hurtigt i gang, valgte jeg bare at ignorere det, for det gør ikke mig selv så meget, at Schalke eksempelvis hedder Gelsenkirchen, når de fleste af de andre navne trods alt er rigtige nok Smiley


Jeg hentede det et par sæsoner inde i mit spil, da det stadig var betaen vi spillede. Det virker stadig fint.
Forresten kun namefix. Logoer er jeg ligeglad med.

Men det var bare for at sige, at du kan vel bare gøre det nu Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
« Svar #85: 29 Nov 2017, 13:40 »

Jeg hentede det et par sæsoner inde i mit spil, da det stadig var betaen vi spillede. Det virker stadig fint.
Forresten kun namefix. Logoer er jeg ligeglad med.

Men det var bare for at sige, at du kan vel bare gøre det nu Smiley

A hva... Siger du at du ændrede navnene i et spil du allerede havde gang i... Det troede jeg ikke var muligt...
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
« Svar #86: 29 Nov 2017, 14:16 »

Det er også lykkedes for mig Smiley
Glæder mig til næste update
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
« Svar #87: 30 Nov 2017, 12:46 »

Jeg vil forsøge at få det til at virke med en namefix. Den næste update, som nok kommer i morgen aften, er dog allerede skrevet, så det bliver først til næste sæson, at det vil træde i kraft.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
« Svar #88: 01 Dec 2017, 21:53 »



APRIL
Jeg tager hatten af for spillerne. Man må sige, at de leverer, når det gælder. Alle point tæller i den tætte Bundesliga, og det blev til 12 point og ud af 12 mulige i april.

Vi var på intet tidspunkt tæt på at smide point. Leipzig blev besejret sikkert, og Freiburg fik slet ikke et ben til jorden, selvom vi blev godt hjulpet på vej af to straffespark. Gladbach, som spillede i undertal efter pausen, klarede vi uden problemer, og det samme gjorde sig gældende mod Hoffenheim.

Det var uden tvivl min bedste måned som Dortmund-manager, og spillerne viste, hvad de er i stand til, når de rammer deres topniveau. Schürrle præsterede fantastisk i fraværet af Marco Reus, der blev skadet i marts, og Forsberg og Sobhi leverede bedre, end de har gjort i løbet af hele min tid som Dortmund-manager.

Med tre kampe tilbage af sæsonen havde vi pludselig det hele i egne hænder, og det var nu op til spillerne at gøre arbejdet færdigt. Champions League-pladsen skulle sikres i maj...



MAJ
... men det startede nervøst. Rigtig nervøst. Vi spillede 2-2 med Bielefeld, som allerede var rykket ud, og vi var endda sekunder fra at tabe det hele. Det lovede ikke godt.

Vi vågnede først op de sidste 15-20 minutter. Eller rettere: Timo Werner vågnede op de sidste 15-20 minutter. Han skabte to scoringer næsten helt på egen hånd og sikrede os et enkelt point. Skuffelsen var stor, og jeg sov ikke mange timer om natten, men pointet skulle vise sig at blive uhyre vigtigt.

Udtrykket var et helt andet mod Köln, og sejren sikrede os fjerdepladsen allerede inden sidste runde. Kanté spillede en sjælden målscorende rolle, og Reus var tilbage efter sin skade med en scoring. De Vrij blev sidste mand på måltavlen, og således var vi to point efter Stuttgart på tredjepladsen.

Og netop Stuttgart skulle møde Bayern München på udebane i sidste spillerunde. Sydtyskerne kunne ikke fange Leverkusen, men Stuttgart blev alligevel sendt hjem med et 0-1-nederlag i bagagen, og da vi selv besejrede Hertha Berlin på en straffesparksscorin g af Sobhi, var tredjepladsen i hus. Vi havde sikret os en direkte plads i Champions Leagues gruppespil.

Jeg havde bestemt ikke regnet med det, da jeg tog over den 17. december 2019. Jeg havde snarere håbet på det... men Stuttgart skuffede fælt i foråret med bare 19 point i 17 kampe. Det ene point mod Bielefeld endte med at blive livsvigtigt, og jeg er nu Werner taknemmelig. Min debutsæson endte med at blive bedre, end jeg havde regnet med. Jeg kunne ikke lade være med at tænke på, hvad det dog kan blive til i næste sæson, hvor jeg kan arbejde med truppen hele året.

« Seneste Redigering: 01 Dec 2017, 21:58 af Roche » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
« Svar #89: 02 Dec 2017, 13:09 »

En begivenhedsrig sæson har nået sin ende.

En god tid hos Malaga sluttede halvvejs inde i sæsonen, hvor Borussia Dortmund tilbød bedre faciliteter, bedre spillere, et større setup og vigtigst af alt: en bedre løn. Den sydspanske klub er glemt, og tredjepladsen i Bundesligaen kom i hus efter en flot forårssæson.

Er du jaloux, Jose?



Sandsynligvis ikke.

Intet har ændret sig i top 3, hvor Jose Mourinho cementerede sin førsteplads, hvis det ellers kan lade sig gøre, med endnu en fantastisk sæson som manager for Manchester United.

I Premier League sluttede De Røde Djævle blot på andenpladsen efter Chelsea. Finalen i Carabao Cuppen blev desuden tabt til Watford, men Arsenal blev besejret efter forlænget spilletid i FA Cup-finalen, og Champions League blev vundet med 1-0 over Paris Saint-Germain.

Allegri og Real Madrid vandt La Liga og Copa del Rey efter finalesejr over mine gamle venner fra Malaga, mens netop PSG blev endestationen i Champions Leagues semifinaler. Guardiola skuffede omvendt med Juventus, og en andenplads i Serie A, et 1. rundenederlag til Lazio i TIM Cuppen samt et exit i Champions Leagues 1/8-finaler til AS Monaco var facit efter sæsonen. Den spanske manager er dog stadig at finde i Torino-klubben.



£27.500 om ugen tjener jeg selv. Jose Mourinho behøver nok ikke at bekymre sig så meget endnu.

Jeg er £202.500 efter portugiseren, men jeg var £208.000 efter inden sæsonen. Det er om ikke andet et lille skridt i den rigtige retning - og nu er jeg også tilbage i Champions League.

Bayer Leverkusen og Bayern München skal trues i næste sæson. Truppen er til det, og jeg har vist, at jeg har evnerne til at få den til at præstere. De kommende sæsoner bliver afgørende for, om jeg kan tage det allersidste skridt mod toppen!
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010