home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 267 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen  (Læst 57000 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
« Svar #105: 08 Jan 2018, 08:05 »

Det går ok, og du vil helt sikkert presse Leverkusen til sidste om mesterskabet.

Fedt at du har fået de rigtige klubnavne, og logoer mv. ind, det er super fedt at se Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
« Svar #106: 08 Jan 2018, 17:05 »

Det går ok, og du vil helt sikkert presse Leverkusen til sidste om mesterskabet.

Fedt at du har fået de rigtige klubnavne, og logoer mv. ind, det er super fedt at se Smiley

Det er bestemt planen og gerne mere til!

Tak skal du have. Jeg synes også, at det fungerer ganske godt Wink
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
« Svar #107: 30 Jan 2018, 14:37 »

Det går ikke altid, som man forventer. Overraskelser kommer, ting ændrer sig, og man er bare nødt til at komme videre og få det bedste ud af den nye situation - især i fodboldverden hvor tingene næsten ændrer sig fra dag til dag.



Julian Weigl har ikke ville forlænge sin kontrakt, selvom jeg ihærdigt forsøgte på det. Jeg var godt klar over, at en anden klub før eller siden ville komme og udløse hans frikøbsklausul... og det endte med at blive Real Madrid, som købte midtbanespilleren for £48.5 millioner. Det gjorde ondt at se ham forlade klubben.

Sokrates røg også til West Ham, men det havde jeg vidst igennem længere tid. Grækeren er faldet lidt i niveau med alderen, og med mine ambitioner for Dortmund er det ikke det, der er brug for.



Fra: Paris Saint-Germain
Pris: £28 millioner


Det tog sin tid, inden erstatningen kom på plads, men den var helt klart værd at vente på. Adrien Rabiot var blevet utilfreds med, at han ikke kunne blive en fast del af startopstillingen i PSG, og derfor kunne franskmanden købes til udsalgspris. For en spiller af hans kaliber er £28 millioner en skilling på det nuværende marked, og han kommer til at glide direkte ind ved siden af landsmanden, N'Golo Kante, på mit mandskab.



Fra: Besiktas
Pris: £18.5 millioner


Theo Hernandez var ikke en spiller, jeg målrettet gik efter fra starten af vinduet. Til gengæld har jeg længe været lidt usikker på Ochs, og pengene fra salget af Weigl gav anledning til at forstærke yderligere. Hernandez er for god til den tyrkiske liga, og prisen var perfekt for en ung og landsholdsaktuel franskmand.
Logged

Mr_Nim
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
« Svar #108: 30 Jan 2018, 19:02 »

En update! Hvor lækkert! Opstemt
Godt at se du stadig holder ved dette save og denne fanatiske blog! Opstemt
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den pengebegærlige manager - Fortsættelsen
« Svar #109: 31 Jan 2018, 11:54 »

Har slet ikke fulgt med her i FM18, men kan se de går godt, siden du er kommet til Dortmund. Hvordan ser det ud med lønnen, og samlet indtjening efterhånden? ( synes stadig det ville være en fed feature, hvis man kunne bruge sine penge på noget)
Logged


Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010