home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 391 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: Mine FM17 saves
| | | |-+  Den engelske Pelé?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Den engelske Pelé?  (Læst 2971 gange)
Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Den engelske Pelé?
« : 23 Okt 2017, 11:19 »

Jeg husker FM17 for en spiller.

Marcus Rashford har netop rundet sit mål nummer 550 for Manchester United. Han er 27 år gammel. Året er 2025.

Siden jeg overtog styringen af Manchester United har Rashford ført an i ni mesterskaber, syv Champions League-sejre, syv FA-cup triumfer, syv sejre i Charity Shield, seks verdenmesterskaber for klubhold, seks Europæiske Super Cups og tre Liga Cups. En helt ufattelig karriere på klubplan. Både individuelt og med holdet.

På landholdet led Rashford under en placering på kanten gennem mange år med Gareth Southgate i spidsen. Det blev ændret så snart jeg tog over på posten. Rashford har scoret 71 mål i 107 landskampe. Halvdelen af dem er kommet siden jeg tog over i 2023. De store pokaler lader dog endnu vente på sig på landsholdet. Det er blevet til to sejre i Nations League, men ved sidste års EM måtte England se sig slået i semifinalen med et 1-2 nederlag til Italien. Personligt kunne Rashford trøste sig med turneringens topscorertitel med otte mål i fem kampe.

*

Jeg har aldrig haft den store motivation til at spille med de bedste og største klubber. Jeg kører hurtigt død, når jeg kan vinde og købe hvad og hvem jeg vil. Til gengæld har mine saves i Football Manager altid handlet om de spillere, jeg træner. De legender jeg er med til at skabe.

Jeg har aldrig haft en spiller som Marcus Rashford anno Football Manager 2017. Hans statistik taler for sig selv, og lægger man klubmål og landskampsmål sammen er hans total for karrieren nok et sted omkring de 625 mål. Som 27-årig. Det er vanvid.

I et save hvor titlerne efterhånden kan tages for givet, er det Rashford, der har fået mig til at fortsætte. Jeg har ville se, hvor langt jeg kan presse ham. Foran mig står et vanvittigt mål om at runde karrierens scoring nummer 1000. Det er langt ude, men jeg vil ikke udelukke det. Så i kampene hepper jeg på Rashford først. Mit hold derefter. Rashford spiller næsten alle kampe. De andre roterer. Rashfords vanvittige talent skal presses til sidste dråbe.

Jeg er spændt på hvad der sker, når han mister sin hurtighed. Kan jeg genopfinde ham som målscorer? Kan han selv? Det tror jeg. Intet er umuligt for ham i Football Manager 2017. Han bliver ved med at overraske. Ved med at levere.

*

Football Manager 2017 lakker mod enden. Afløseren står klar på sidelinien og tripper for at komme i spil. Men jeg kan ikke bare skifte Marcus Rashford ud endnu. Så jeg spiller videre til hans tid er ovre. Til pensionen er en realitet. Til han har rundet 1000 mål. Den engelske Pelé. Det er planen.

Parralelt med FM18. Selvfølgelig.
Logged

Isolation

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den engelske Pelé?
« Svar #1: 23 Okt 2017, 12:42 »

Håber virkelig du vil holde os opdateret på om han når dette Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den engelske Pelé?
« Svar #2: 23 Okt 2017, 13:09 »

Enig!! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010