home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 229 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: Mine FM17 saves
| | | |-+  Mere skidt end kanel
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Mere skidt end kanel  (Læst 1829 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Mere skidt end kanel
« : 20 Okt 2017, 08:41 »

Football Manager 2017 har ikke været åbnet i de seneste måneder, og det er bestemt ikke den normale procedure. Normalt nyder jeg det geniale fodboldspil frem til det nye spil kommer, men i år har jeg været udfordret i så høj en grad som aldrig før. Kun i den første patch lykkedes det for mig at finde en taktik, som jeg havde succes med, og i alt er det blevet til to succesfulde spil.

Det hele blev indledt med et spil med Tottenham. London-klubben blev ført til tre Champions League-finaler på stribe i de første tre sæsoner, men først i tredje sæson lykkedes det at vinde pokalen med de store ører. Mesterskabet blev dog kørt hjem i overbevisende stil i anden og tredje sæson, hvor især Harry Kane og Dele Alli viste storspil. Min på papiret defensive 5-2-2-1-opstilling gav tonsvis af mål, og samtidig blev der som oftest også lukket ganske godt af i defensiven.

Monaco blev det næste sted, hvor jeg havde stor succes. De franske darlings fra sidste sæson i Champions League måtte have et skud, og jeg var solgt nærmest fra første sekund. Det lykkedes at holde på alle de store stjerner, og først da Manchester City bød 810 millioner for Bernardo Silva, mistede jeg en af mine nøglespillere. Portugiseren blev erstattet af andre unge stortalenter, og mit unge hold anført af Kylian Mbappé og Romelu Lukaku fejede al modstand af banen i den franske liga. Desværre blev Champions League aldrig vundet - dertil var mit hold for urutineret.

Udover de to spil og et udmærket spil med AC Milan er jeg ikke nået til tredje sæson en eneste gang. Favoritholdet fra Chelsea er blevet afprøvet en håndfuld gange, men hver eneste gang er jeg endt som fyret, inden der er gået en sæson. Det skal der i den grad laves om på i Football Manager 2018.

En af de spillere, som min kærlighed faldt på i dette spil, var Yann Valery fra Southampton. En ung, fransk højre back, som med en masse spilletid har udviklet sig til at blive en god spiller for et tophold i Premier League.

Nu glæder jeg mig bare som et lille barn til Football Manager 2018, som ser utroligt interessant ud i min bog.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010