home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Cycling Career - Spillet hvor du er rytteren
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Cycling Career - Spillet hvor du er rytteren  (Læst 7184 gange)
N_Dolmer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Cycling Career - Spillet hvor du er rytteren
« : 09 Sep 2017, 11:36 »

Hej alle,

Vi har tidligere skrevet om dette site herinde og tænkte jeg ville gøre det igen, der kom nemlig super god respons på det sidst. Smiley
Jeg håber virkelig det her opslag er OK herinde, ellers må nogen med magten til det selvfølgelig gerne tage det ned igen 😊

Det er angående en side der hedder http://cyclingcareer.dk, at jeg laver opslaget.

Det er et gratis spil med en masse andre cykel interesserede, som jeg bruger meget tid på! Det gør jeg fordi jeg kan udleve lidt den der drøm som selvfølgelig aldrig bliver til noget med at blive en professionel bjergprof 😉
Cycling Career er et rollespil hvor du selv tager skikkelse som en cykelrytter. Du får mulighed for at træne ham sæson efter sæson, hvor du helt selv bestemmer hvilke evner han skal være bedst i, ved at tilføje udviklingspoint. Du skal forhandle kontrakt med et af proholdene med alt fra løn, status og hvilke løb du helst vil køre.
Du sætter nogle evner, som vi så står for at køre i det gode gamle spil der hedder ”Pro Cycling Manager”. Du skal egentlig ikke gøre noget, udover at følge din rytters udvikling. Hvert år bliver du bedre og bedre løbende. Der kommer 3 etaper hver eneste dag, så der er store muligheder for at se sig selv i action hver dag! Der bliver skrevet et referat over hvem der gør det godt osv osv. Der er endda nogle U23 løb, hvor kun ryttere under 23 kører mod hinanden, for at vise sig ekstra meget frem, overfor managerens.
Du kan oprette en blog og skrive om hvad der sker med din rytter og hvor du måske samler op på dine mål og resultater osv.

Lige nu er vi 150+ ryttere, men vi vil så gerne være endnu flere! Især dem der er vilde med cykling som os selv Smiley

Lyder det interessant, så vil jeg opfordre dig til at oprette en bruger med det samme – Så står der folk klar i den anden ende, der med glæde hjælper jer i gang, hvis der er nogle spørgsmål. Ellers kan i med glæde bare skrive direkte til mig – Eller her i kommentarerne. Når man opretter sig, så får man med det samme en besked direkte, som forklarer lidt mere om spillet. Derudover bliver man indenfor kort tid kontaktet af en ”tutor” inde på siden, hvis man vil hjælpes i gang.

Velkommen til Cycling Career - Rollespillet hvor du er rytteren!
De bedste hilsner
Logged

N_Dolmer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Cycling Career - Spillet hvor du er rytteren
« Svar #1: 08 Apr 2018, 10:48 »

Spillet kører stadig på fulde drøn, og jeg kan kun anbefale det! Der er snart Vuelta tid på siden, derefter kommer VM og selvfølgelig snart en helt ny sæson, hvor nye brugere vil have muligt for at komme med fra start!
Logged

valverde4ever
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Cycling Career - Spillet hvor du er rytteren
« Svar #2: 13 Dec 2018, 08:46 »

Spillet her er ganske fantastisk! Sæson 30 kører i fuldegear, og du kan stadig nå at komme med!

Flere af holdene har enkelte pladser de kan tilbyde, og der med kan du hurtigt kommet igang! Du kan også springe et par år over og starte som 23 årig, for hurtigere at komme tættere på toppen.

https://cyclingcareer.dk/viewpage.php?page_id=1

Syntes det er et kig hver hvis man bare er lidt cykelspils interreseret! Og det bedste er, at det kræver ikke flere timer om ugen at være med.!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010