home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 406 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Neymar eller din egen klub?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Neymar eller din egen klub?  (Læst 18177 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Neymar eller din egen klub?
« Svar #15: 15 Sep 2017, 11:04 »

Så burde det virke
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Neymar eller din egen klub?
« Svar #16: 17 Sep 2017, 21:28 »

Den første sæson er færdigspillet og jeg sluttede på en ganske fin 9. plads. Jeg løb ind i et rigtig svært forår, da jeg mistede Michael Keane i de sidste dage af januars transfervindue. Arsenal udløste hans frikøbsklausul på 25 mio. £ og jeg mistede dermed min bedste spiller. Jeg hentede Tuanzebe fra Man Utd ind på lejemål som afløser.

Jeg valgte, at bruge pengene på unge spillere til fremtiden. Her i blandt danske Jacob Bruun Larsen og det engelske talent Marcus Edwards. De har et stort potentialet men var ikke helt Premier League klar og det kunne man også se på resultaterne i foråret. En 9. plads er dog en fin start og jeg er optimistisk omkring fremtiden.

Som note skal det nævnes at PSG tabte i CHL kvartfinalen mod Bayern. Så det er stadig kun en gang CHL skal vindes.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Neymar eller din egen klub?
« Svar #17: 18 Sep 2017, 17:49 »

Første sæson med the Hammers er nu afsluttet og det blev en acceptabel sæson med en 7. plads i ligaen og en semifinale i EL. Desværre snuppede Pars SG CL trofæet, så aktuelt skal den vindes 2 gange nu.



Årets transfers var præget af at bygge på i fremtiden og forstærke nogle enkelte positioner hvor der var mulighed.

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Neymar eller din egen klub?
« Svar #18: 21 Sep 2017, 08:24 »

Jeg er i fuld gang med 2. sæson i Burnley. Klubbens udvidelse af stadion, træning og ungdomsfaciliteter er færdigbygget og er allerede i gang med endnu en udvidelse af træning og ungdomsfaciliteter. Der er også sket store ændringer i truppen og hele 8 nye spillere har meldt deres ankomst. De mest mærkante navne er Axel Tuanzebe som er kommet på en permanent aftale som afløser for Michael Keane. Ryan Sessegnon er holdet nye venstre back efter Southampton smed hele 27,5 mio. £ efter Robbie Brady. På midtbanen har jeg hentet danske Thomas Delaney som bliver den 3. dansker i truppen og helt sikkert ikke den sidste. I angrebet har jeg hentet Moussa Dembélé. Jeg syntes selv, at min start 11er ser rigtig stærk ud. Den burde kunne leve op til min målsætning, som er at forbedre sidste sæsons 9. plads. Efter 9. runde befinder jeg mig på en 7.plads i ligaen.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Neymar eller din egen klub?
« Svar #19: 21 Sep 2017, 09:43 »

Jeg er i fuld gang med 2. sæson i Burnley. Klubbens udvidelse af stadion, træning og ungdomsfaciliteter er færdigbygget og er allerede i gang med endnu en udvidelse af træning og ungdomsfaciliteter. Der er også sket store ændringer i truppen og hele 8 nye spillere har meldt deres ankomst. De mest mærkante navne er Axel Tuanzebe som er kommet på en permanent aftale som afløser for Michael Keane. Ryan Sessegnon er holdet nye venstre back efter Southampton smed hele 27,5 mio. £ efter Robbie Brady. På midtbanen har jeg hentet danske Thomas Delaney som bliver den 3. dansker i truppen og helt sikkert ikke den sidste. I angrebet har jeg hentet Moussa Dembélé. Jeg syntes selv, at min start 11er ser rigtig stærk ud. Den burde kunne leve op til min målsætning, som er at forbedre sidste sæsons 9. plads. Efter 9. runde befinder jeg mig på en 7.plads i ligaen.

Er der mulighed for at se en oversigt over dine transfers, med priser osv?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Neymar eller din egen klub?
« Svar #20: 22 Sep 2017, 05:51 »

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Neymar eller din egen klub?
« Svar #21: 22 Sep 2017, 08:47 »

Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Neymar eller din egen klub?
« Svar #22: 22 Sep 2017, 10:21 »

Tror også jeg hopper på denne challenge når jeg kommer hjem. Så må vi se om mine evner kan klare en tur i editoren :O
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Neymar eller din egen klub?
« Svar #23: 22 Sep 2017, 17:55 »

Det blev Marseille, som selv i ligaen er i konkurrence med hårdt satsende Paris  Thumbs Up

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Neymar eller din egen klub?
« Svar #24: 22 Sep 2017, 19:26 »

En direkte duel bliver fedt at følge
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Neymar eller din egen klub?
« Svar #25: 23 Sep 2017, 10:21 »

Første direkte opgør i ligaen



En af grundene til et virkelig flot udebane resultat var nok gameplanen om at lukke Neymar helt ned, hvilket holdet fuldførte til perfektion.

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Neymar eller din egen klub?
« Svar #26: 23 Sep 2017, 16:48 »

Retur opgøret i ligaen gik jo fantastisk. Det var åbenbart et rødt kort der skulle åbne kampen !



Igen havde Neymar ikke en særllg godt kamp - måske de begynder at fortryde deres køb?

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Neymar eller din egen klub?
« Svar #27: 23 Sep 2017, 20:24 »

2. sæson med Hammers er nu gået og det var en udmærket sæson.

Vi forbedre vores PL placering med 1 enkelt plads og sluttede på 6. pladsen. Der var 2 store skuffelser i sæsonen. Byt tilkomne Gylfi Sigurosson blev skadet for sæsonen ca halvvejs i inde oh EL finale nederlag til Liverpool som vi ellers domineret i store dele af kampen. Heldigvis havde vi også signet Wissam Ben Yedder og han har været helt forrygende i sin første sæson i klubben med 27 mål i 33 kampe  Smiley




EDIT: Paris SG vandt ikke CL i år, så er fortsat 1 efter dem  Smiley
« Seneste Redigering: 23 Sep 2017, 20:48 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Neymar eller din egen klub?
« Svar #28: 23 Sep 2017, 20:58 »

1. sæson



Vi fik henvist PSG til 2. pladsen, men de er stadig med i Chl i næste sæson. Jeg skal stadig blot vinde Chl en enkelt gang, da Bayern fik skovlen under PSG allerede i kvartfinalen.

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Neymar eller din egen klub?
« Svar #29: 23 Sep 2017, 21:08 »

Så kan den penge griske brasilianer lære det  funny

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010