home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 463 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Hvem skal i være i FM'18?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal i være i FM'18?  (Læst 31585 gange)
Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #45: 28 Okt 2017, 16:48 »

Starter i 2018/2019 sæsonen med NK Zagreb - Forventer at det bliver et af mine eneste spil i FM 18 Smiley

Lyder da lidt kedeligt og trist kun at prøve sig med ét hold eller et save Tunge
Men der er vi jo heldigvis så forskellige. Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #46: 28 Okt 2017, 17:32 »

Lyder da lidt kedeligt og trist kun at prøve sig med ét hold eller et save Tunge
Men der er vi jo heldigvis så forskellige. Smiley

Når tiden er så begrænset som det er, må man træffe valg Opstemt
Jeg synes foreksempel det er kedeligt at de fleste spiller med tophold Wink som du siger vi er alle forskellige Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #47: 28 Okt 2017, 19:03 »

Jeg synes skam også det er kedeligt kun at spille med tophold Tunge
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #48: 28 Okt 2017, 21:38 »

Real Madrid, Brøndby IF, Arsenal FC, FC Fredericia, Wolverhampton Wanderers og måske Rangers på et tidspunkt!  Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

mortenkleis
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #49: 08 Nov 2017, 16:06 »

Regner med at mit første spil skal være med Karlsruher SC.

Klubben er netop rykket ud af 2. bundesliga og er seedet 2. i sæsonoptakten (nummer 1 er Werder Bremen 2). De primære årsager til at vælge Karlsruher er, at de flytter ind på et splinternyt stadion 1/7/2019 med plads til 35.000, mens de har nogle ret gode træning- og ungdoms kvaliteter. Ungdomstræning- og rekruterring er middel og tilstrækkelig, hvilket giver et godt afsæt til at udvikle egne talenter.

Klubben har allerede nu i hvert fald tre unge og spændende spillere i Jonas Föhrenbach, Matthias Bader og Oskar Zawader hvor sidstnævnt ser mest interessant ud.

Der er ikke afsat midler til transfers i første sæson, men de har et par ældre spillere (+30), som er +7M DKK værd, hvilket kan skabe lidt midler til transfers og løn ved salg af disse.

Lige en anbefaling herfra  Thumbs Up

* Skærmbillede 2017-11-08 kl. 15.54.02.png (149,34 KB - hentet 191 gange.)
* Skærmbillede 2017-11-08 kl. 15.54.21.png (161,23 KB - hentet 195 gange.)
* Skærmbillede 2017-11-08 kl. 16.05.09.png (387,34 KB - hentet 193 gange.)
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #50: 08 Nov 2017, 20:48 »

Christian Vieri, Andrea Pirlo, Gianluigi Buffon, Francesco Totti, Patrick Viera, Alessandro Nesta , Javier Zanetti, Fabio Cannavaro, Alessandro Del Piero, Paolo Maldini. Listen er lang, rigtig lang. Jeg vil tilbage ,Serie A skal gøres til noget specielt igen. Jeg skabe ikoner, legender.

Jeg havde enlig planer om et save i den tyske liga. Men efter Pirlo annonceret at han stopper fik det mig til at tænke Hævet Øjenbryn. Kan jeg skabe de nye navne i italiensk fodbold, fremtiden. Tage Serie A tilbage til hvad den har været. Spørgsmålet er bare, hvilket hold?

Planen var at starte i de lave rækker. Hold som Lecce og Catania har været oppe og vende. Men er meget i tvivl, kunne godt bruge lidt indput. Så hvilke klubber tænker i kunne være fede at lave sådan et projekt med, og gerne hvorfor  Smiley
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #51: 08 Nov 2017, 20:51 »

Christian Vieri, Andrea Pirlo, Gianluigi Buffon, Francesco Totti, Patrick Viera, Alessandro Nesta , Javier Zanetti, Fabio Cannavaro, Alessandro Del Piero, Paolo Maldini. Listen er lang, rigtig lang. Jeg vil tilbage ,Serie A skal gøres til noget specielt igen. Jeg skabe ikoner, legender.

Jeg havde enlig planer om et save i den tyske liga. Men efter Pirlo annonceret at han stopper fik det mig til at tænke Hævet Øjenbryn. Kan jeg skabe de nye navne i italiensk fodbold, fremtiden. Tage Serie A tilbage til hvad den har været. Spørgsmålet er bare, hvilket hold?

Planen var at starte i de lave rækker. Hold som Lecce og Catania har været oppe og vende. Men er meget i tvivl, kunne godt bruge lidt indput. Så hvilke klubber tænker i kunne være fede at lave sådan et projekt med, og gerne hvorfor  Smiley


Du kunne evt. tage Parma og få rykket dem op i Serie A, hvor de hører til og genskabe deres storhedstid? Thumbs Up
Logged

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #52: 09 Nov 2017, 11:12 »

Der er jo ingen tvivl at så snart der er en fin fil ude til de lavere tyske rækker, så skal 1860 München naturligvis spilles med Wink Få dem op i bedste række, de laver super talenter og så skal vi da stopper Bayern  funny

De starter jo trods alt i Regionalligaen så venter noget arbejde med at få dem op i rækkerne Wink
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #53: 09 Nov 2017, 11:25 »

Ernemann - husk at holde øje på http://www.meistertrainerforum.de/Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #54: 09 Nov 2017, 14:23 »

Christian Vieri, Andrea Pirlo, Gianluigi Buffon, Francesco Totti, Patrick Viera, Alessandro Nesta , Javier Zanetti, Fabio Cannavaro, Alessandro Del Piero, Paolo Maldini. Listen er lang, rigtig lang. Jeg vil tilbage ,Serie A skal gøres til noget specielt igen. Jeg skabe ikoner, legender.

Jeg havde enlig planer om et save i den tyske liga. Men efter Pirlo annonceret at han stopper fik det mig til at tænke Hævet Øjenbryn. Kan jeg skabe de nye navne i italiensk fodbold, fremtiden. Tage Serie A tilbage til hvad den har været. Spørgsmålet er bare, hvilket hold?

Planen var at starte i de lave rækker. Hold som Lecce og Catania har været oppe og vende. Men er meget i tvivl, kunne godt bruge lidt indput. Så hvilke klubber tænker i kunne være fede at lave sådan et projekt med, og gerne hvorfor  Smiley


Parma ligger lige til højrebenet - også med de spillere de har produceret og historie. Pro Vercelli har 7 titler på hånden også, senest tilbage i 1921/1922 sæsonen - så du kunne passenede fejre 100 års jubilæum mellem den seneste og nyeste titel.
Logged

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #55: 09 Nov 2017, 14:51 »

Ernemann - husk at holde øje på http://www.meistertrainerforum.de/Opstemt

Det kan du tro jeg også gør og til spansk liga fandt jeg i 17 en super fil på spansk FM Side  Grin
Logged

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #56: 09 Nov 2017, 15:03 »

Christian Vieri, Andrea Pirlo, Gianluigi Buffon, Francesco Totti, Patrick Viera, Alessandro Nesta , Javier Zanetti, Fabio Cannavaro, Alessandro Del Piero, Paolo Maldini. Listen er lang, rigtig lang. Jeg vil tilbage ,Serie A skal gøres til noget specielt igen. Jeg skabe ikoner, legender.

Jeg havde enlig planer om et save i den tyske liga. Men efter Pirlo annonceret at han stopper fik det mig til at tænke Hævet Øjenbryn. Kan jeg skabe de nye navne i italiensk fodbold, fremtiden. Tage Serie A tilbage til hvad den har været. Spørgsmålet er bare, hvilket hold?

Planen var at starte i de lave rækker. Hold som Lecce og Catania har været oppe og vende. Men er meget i tvivl, kunne godt bruge lidt indput. Så hvilke klubber tænker i kunne være fede at lave sådan et projekt med, og gerne hvorfor  Smiley


Har du kigget på AlbinoLeffe? De har virkelig gode faciliteter -  havde sjovt spil med dem i 17 udgaven. Så er der Foggia som havde sin storhedstid midt i 90`erne eller Reggiana hvor Carlo Ancelotti startede karrieren kunne være fine bud Wink
Logged

dunner87
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #57: 09 Nov 2017, 22:47 »

Tror jeg starter med wrexham, det walisiske hold fra den 5 bedste række i England
Eller måske dundee United fra Championship i Skotland
[
Logged

Wolves, pride of the midlands.

Shit on the Baggies

champ3n
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #58: 10 Nov 2017, 10:40 »

Skal som altid starte med Brøndby, men det er godt nok skruet op for forventningerne...




* bif.jpg (56,57 KB - hentet 95 gange.)
« Seneste Redigering: 10 Nov 2017, 10:51 af champ3n » Logged

CaptainKicker
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #59: 10 Nov 2017, 13:44 »

Starter ALTID som Silkeborg IF, og det ser ud til, at økonomien til transfer- og lønninger er helt håbløs i år. Så det skal nok blive sjovt..
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010