home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  1 Bruger, 457 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Hvem skal i være i FM'18?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal i være i FM'18?  (Læst 31633 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #30: 22 Okt 2017, 23:10 »

Chelsea må blive mit første spil. Derudover har jeg en lang række klubber, som jeg skal have prøvet af.
Logged

TobyFCK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #31: 23 Okt 2017, 14:03 »

FCK - Hjerteklubben. Dog er udfordringen ikke så stor, men altså man kan vel altid prøve at stable et ungt hold sammen og se hvor lang tid det tager før man kan komme ud i Europa og være titelaspiranter der Smiley

Liverpool - Hvor lang tid skal det tage før de vinder PL? En udfordring jeg i hvert fald tager op i FM18 Smiley

Huddersfield - Kan man blive oppe i første sæson og tage England med storm?

Milan - Fedeste udfordring. De har sprunget banken i denne sæson og har en fed trup, med en masse talenter.

Jeg har nogle stykker mere, men det er nogle jeg lige skal tænke igennem. Hvilken af de 4 burde jeg tage? Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #32: 23 Okt 2017, 14:54 »



Liverpool - Hvor lang tid skal det tage før de vinder PL? En udfordring jeg i hvert fald tager op i FM18 Smiley


Hehe der drager du gavn af at deres forsvar ikke er så håbløst i fm som irl Opstemt
Logged

TobyFCK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #33: 23 Okt 2017, 15:25 »

Hehe der drager du gavn af at deres forsvar ikke er så håbløst i fm som irl Opstemt
De har intet forsvar i virkeligheden Wink

Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #34: 23 Okt 2017, 15:59 »

Olympique Marseille skal i hvert fald have et skud fra min side, som de altid får...
Eneste franske klub der har vundet Champions League, samt det største stadion i Frankrig. Masser af historie. Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Pirlo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #35: 25 Okt 2017, 12:30 »

Skal da selvfølgelig have mindst et save med Juventus, det bliver nok dem jeg starter med faktisk. Endvidere regner jeg med at forsøge at lave et Mourinho projekt, hvor jeg skal vinde alt på min vej vha pragmatisme, mandskabsbehandling, og selvfølgelig taktisk snilde.

Synes der er mange projekter der virker spændende. Meget har ændret sig siden jeg spillede FM14 i sin tid, men blot til det bedre.
Ajax, West Ham, Atletico Madrid, Marseille, Besiktas virker alle som spændende trupper at tage hånd om. Smiley
Logged

INTERNAZIONALE MILAN

TheBeast
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #36: 25 Okt 2017, 15:13 »

Silkeborg IF skal have et forsøg. Nyt stadion og en spændende, ung trup med navne som Robert Skov, Sammy Skytte, Gustav Dahl, Jens Martin Gammelby, Joakim Mattson  m.fl.

Håber det kan blive et spændende save, hvor jeg vil forsøge at fastholde udviklingen af egne spillere samt bygge på dem der allerede er i 1. holds truppen.
I superligakampen mod AGF til åbningen af Jysk Park, i den virkelige verden,  var der hele 7 egenudviklede spillere i start 11´ eren. 
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #37: 25 Okt 2017, 16:56 »

Naturligvis bliver det med AS Roma jeg tager kampen op! Juventus skal ned fra tronen, og så bliver det generelt bare spændende med de nye ting at få det til at spille!
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Khaine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #38: 26 Okt 2017, 10:27 »

Jeg ender altid med en masse saves, på en eller to sæsoner hver.
I fm18 skal jeg kun have et save. Med Manchester United. Det skal spilles så langt ud i fremtiden som motivationen holder til :-)
Logged

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #39: 26 Okt 2017, 12:55 »

Jeg tænker et spil med Spurs men et spil der matcher med virkeligheden. Dvs. at man skal holde lønninger under 1 mio DKK om ugen lidt ala David Levy gør det og transfers skal holdes nede, så ikke må overstige 250-300 mio pr spiller så ikke får slået transferrekorden i klubben.

Måske kunne folkene her på siden evt lave det til en challenge på et tidspunkt?  Thumbs Up
Logged

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #40: 26 Okt 2017, 15:43 »

Jeg starter som altid et save med Manchester United som det første, hvor målet er at vinde Premier League i første sæson.

Derefter måske Huddersfield eller Brentford
« Seneste Redigering: 26 Okt 2017, 16:01 af Inter » Logged

rammy
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #41: 27 Okt 2017, 09:12 »

Det samme som det jeg startede med i 1992 i Championship Manager - Tottenham Hotspurs!
Logged

Gerrard1892
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #42: 27 Okt 2017, 19:50 »

Jeg starter altid med Liverpool eller Esbjerg, men jeg er kørt lidt sur i at spille med danske hold i nyere tider.

I betaen er jeg startet op med LFC, hvor jeg har hentet Stefan de Vrij i Lazio og Icardi i Inter. Holdet skal generelt opgraderes hele vejen igennem, men jeg har dog valgt at satse på talenterne Joe Gomez(super sub) og Alexander Arnold i bagkæden.

Karius

Arnold-Matip-De Vrij-Moreno

Can-Henderson

Mane-Firmino-Coutinho

Icardi

Jeg famler lidt efter den optimale opstilling, og jeg må da indrømme, at jeg har det svært på udebane ofte.


Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #43: 28 Okt 2017, 00:07 »

Starter i 2018/2019 sæsonen med NK Zagreb - Forventer at det bliver et af mine eneste spil i FM 18 Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Manchesterutd
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM'18?
« Svar #44: 28 Okt 2017, 16:13 »

Har tre klubber der skal afprøves. AC Milan grundet deres spændende trup.
Manchester United, da det er min klub :-)  også Ipswich Town I The Championship, de har ambitioner om oprykning, men ikke det vildeste budget derfor bliver dette en spændende affære. Jeg vandt Champions League med dem i FM17 efter 7 sæsoner
Logged

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010