home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 227 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Watford Football Club - Football Manager Partners
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Watford Football Club - Football Manager Partners  (Læst 10463 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Watford Football Club - Football Manager Partners
« Svar #15: 18 Aug 2017, 16:33 »

Jeg følger med. Smiley

Kan du give et SS af nogle af dine nye engelske spillere? Smiley Aneke, Sheaf, Dozzell bla.? Smiley
Logged

Arsenal <3

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Watford Football Club - Football Manager Partners
« Svar #16: 18 Aug 2017, 18:18 »

Det kan du tro - og fedt du kigger med! Opstemt

Andre Dozzell


Ben Sheaf


Chuks Aneke


Josh Tymon


James Tarkowski


Jamaal Lascelles


Morgan Gibbs-White


Niall Ennis
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Watford Football Club - Football Manager Partners
« Svar #17: 18 Aug 2017, 19:13 »

De seneste par kampe endte godt og det betyder at vi ender på en flot 7. plads og Niang bliver topscorer med 20 mål! Opstemt Ærgerligt jeg ikke kan holde på ham lidt endnu!

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Watford Football Club - Football Manager Partners
« Svar #18: 18 Aug 2017, 19:20 »

Priser for sæsonen:



Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Watford Football Club - Football Manager Partners
« Svar #19: 18 Aug 2017, 19:29 »

Europa League næste år!! Arsenal vandt FA-cuppen og gav os Europæisk fodbold til næste sæson! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Watford Football Club - Football Manager Partners
« Svar #20: 18 Aug 2017, 21:48 »

25 clean sheets af de Gea i PRL! :O

Flotte resultater, Broen. Hvad er der sket med City og Liverpool siden de er gået så meget ned?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Watford Football Club - Football Manager Partners
« Svar #21: 18 Aug 2017, 23:08 »

Ja United har været vilde i denne sæson! De har bare fået forsvaret til at fungere helt optimalt - akkurat som Mourinho gerne vil have det! Wink

Ja tak - de gode resultater har også medført at første spiller er udtaget til det engelske A-landshold, og på trods af gode præstationer var det ikke Troy Deeney, men derimod Lascelles, der er kommet med i truppen - dog som erstatning for Eric Dier, som er skadet.

Jamen jeg ved det ikke - både Pep og Klopp blev fyret halvvejs i sæsonen og hverken Ranieri (City) eller Mancini (Liverpool) har kunnet rette op på dette. Vi har dog ikke vundet point mod nogen af dem, men det har mere eller mindre alle andre så. Liverpool har ikke solgt nogen, men derimod købt fem spillere for samlet 490 mio. kr. og City har ligeledes ikke solgt nogen men købt tre for 230 mio. kr. hvor Capoue er 157 af disse. Jeg har ingen forklaring.....
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Watford Football Club - Football Manager Partners
« Svar #22: 20 Aug 2017, 09:05 »

Okay - det tog måske liiiiidt overhånd med indkøbene til denne sæson, men der var mange gode talenter jeg gerne ville have fat i! Peace

Vi fik 200 mio. kr. at gøre godt med til denne sæson, og de er blevet brugt på at styrke reserveholdet i stor stil, samt som tidligere nævnt at købe Tom Davies fri af Everton. Og der troede jeg egentlig det skulle stoppe, men så tikkede der et tilbud ind fra Liverpool på samlet 500 mio. kr. på 29-årige Troy Deeney (400 mio. kr. med det samme), og så kunne jeg ikke sige nej. Jeg synes egentlig ikke han har spillet så godt som jeg gerne ville have, og føler jeg har nogle fornuftige alternativer klar.

Det betød Joe W kom til som reserve for Pickford, det betød Reece Burke kom til som gardering for vores midtstoppere der har været jaget vildt, det betød Iorfa blev købt i Wolves som fremtidig højreback, og det betød at vi kunne købe endnu flere talenter, som måske kan udvikle sig til fremtiden.

Deudover er Josh Harrop hentet på fri med forhåbning om at han kan blive vores offensive midt, James Wilson blev købt for sølle 15 mio. kr. som allerede har vist sig alt for lidt (7 mål i 7 kampe), og Charlie Taylor er hentet som gardering for Josh Tymon på venstre back, som har været tyndt besat i den forgangne sæson, da vi kun havde Zuniga til at træde ind hvis Tymon skulle have en pause.

Sådan ser det altså ud på transfersiden:



Desværre er Chuks Aneke blevet udtaget til det Nigerianske landshold, og har spillet for dem, så nu er han ikke længere englænder i min bog. Han var ellers et af mine stærkeste kort i den forgangne sæson, men det er der ikke noget at gøre ved. Han vil ikke være den første der bliver solgt, men bliver altså ikke i klubben for altid. I forbindelse med hans landsholdsudtagelse blev han så også lige skadet, så der var ikke noget positivt at tage med fra Watfords synspunkt.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Watford Football Club - Football Manager Partners
« Svar #23: 20 Aug 2017, 09:22 »

Vi er forresten kommet i Europa League gruppespillet efter at have slået et par ubetydelige hold ud. Vi er havnet i gruppe med Shakhtar, PAOK og Deportivo La Coruna, så jeg øjner avancement fra gruppen, på trods af at vi er seedet 4'er i gruppen.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Watford Football Club - Football Manager Partners
« Svar #24: 20 Aug 2017, 11:27 »

Ooooooog så blev Iorfa også udtaget til Nigerias landshold.......
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010