home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 03:16:00 patrick J Klubsøgnin... Tranmere Rovers
I går kl. 22:29:55 madso December c... The Class of 92 - Salf...
I går kl. 21:51:34 Guti14 Challenges Din HELT personlige ch...
I går kl. 21:39:08 Nodiem Skadestuen Månedlige afdrag på sp...
I går kl. 19:17:56 Nephilim Klubsøgnin... Wolverhampton Wanderers
I går kl. 18:19:19 Seller95 Klubsøgnin... Everton
I går kl. 17:27:45 Krustan Omklædning... Problemer efter vinter...
Antal Registrerede Brugere: 20829
  3 Brugere, 139 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brodersen11
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Roskilde
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FC Roskilde  (Læst 1473 gange)
Svartovich
Lilleputspiller
*

FC Roskilde
« : 08 Aug 2017, 16:13 »

FC ROSKILDE

Roskilde har jeg overraskende nok ikke set en eneste spille med herinde i dette års FM, og det er mig lidt en gåde. Klubben er i besidelse af værktøjer der er gode nok til at spille med i toppen af 1. division, og iforhold til klubbens spillermateriale og økonomi underpræsterer klubben i mine øjne meget. Klubben har aldrig været i Superligaen, og det skal der laves om på!

Jeg har selv startet et spil op for nogle dage siden, og det er blevet til følgende handler:

Indtil videre går det strygende, og efter den første tredjedel af sæsonen ligger vi nummer 1 med 5 point ned til Hobro på andenpladsen. Vi har været hårdt ramt af skader, men bredden jeg har formået at skabe med indkøbene har gjort, at det ikke betyder det helt store. Dog har vi haft lidt problemer med målmandsposten, hvor vi på et tidspunkt havde 3 skader. Dette kostede en 2-2 mod HB Køge, hvor keeperen tabte bolden på begge mål af HBK.

Jeg håber andre kunne tænke sig at prøve kræfter med ørnene fra domkirkebyen!

Svartovich
Lilleputspiller
*

Sv: FC Roskilde
« Svar #1: 08 Aug 2017, 23:11 »

Er altså ikke helt tilfreds med min bestyrelse..

b0nb0n
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 09 Aug 2017, 08:15 »

Flotte resultater med Roskilde Smiley

Træls salg, det er ikke noget mere træls end når bestyrelsen gør sådan noget......

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Svartovich
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 09 Aug 2017, 19:11 »

Tak for det. Og ja, det er ikke videre rart at miste holdets nøglespiller for den pris, og slet ikke eftersom Rosenborg får 40% af handlen. Men jeg overlever, da jeg har fået nogle andre dygtige angribere ind i Schjødt og Odgaard, samtidig med at Kristian Lindberg er kommet tilbage.

Svartovich
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 10 Aug 2017, 02:26 »

Datoen siger den 5. april, og med 7 kampe tilbage i 1. division har vi sikret os førstepladsen og dermed direkte oprykning. Denne dag er ydeligere krydret med en sejr på 3-1 over Esbjerg i kvartfinalen i pokalen.

Lidt baggrund for vores succes skyldes blandt andet sidste transfervindue, hvor vi virkelig hentede nogle tunge drenge ind til midtbanen og forsvaret. Den tidligere Randers-spiller Robert Arzumanyan blev hentet ind for at styre forsvaret - og det har han gjort med kæmpe succes. Derudover kom den tidligere QPR spiller Diakité ind, da jeg så et potentiale i at omskole ham til højreback. Indtil videre har han snittet 7.50, så det har også været en pæn succes. Sidst men ikke mindst har jeg afløst Mikkel Thygesen som blev solgt til Hammarby for 1 million med stjerneskuddet Carlos Carbonero som har landsholdserfaring og mere end 30 kampe i Serie A - og dette er i en alder af blot 26. Noget af et scoop for en klub som Roskilde må jeg nok sige.

Alt æren skal dog ikke kun gives til nyindkøbende. Mathias Gehrt ville virkelig gerne væk i vinters, og hans moral har ikke kunnet komme op siden, men alligevel har han smadret 1. division med i alt 16 mål og 13 assists i 1. division. Han slår altid til når det virkelig gælder. Derudover har min viceanfører Nicklas Mouritsen virkelig også imponeret ude på venstrebacken. Min anfører er Mathias Schjødt som jeg hentede i Aarhus Fremad. Jeg må indrømme han kun var tiltænkt som reserve, men han har bare leveret når han har fået chancen, og da vi solgte Thygesen var han et oplagt anfører valg med sine glimrende mentale stats. Han har formået at lukke hullet fra Emil Nielsen rimelig pænt, ved at score hele 15 kasser i 16 kampe.

Jeg vender tilbage efter næste transfervindue! Har stadig et håb om at andre vil prøve denne spændende klub.

Svartovich
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 10 Aug 2017, 04:36 »

Så er vi videre fra semifinalen!

Svartovich
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 10 Aug 2017, 15:25 »

Vi led desværre et 3-5 nederlag til de danske mestre FCK i pokalfinalen. Det er blot vores andet nederlag i hele sæsonen i alle turneringer. Nu ser jeg frem til en svær sæson i Superligaen, efter vi har sat store forventinger til os selv efter at have slået alle rekorder i 1. division.

Svartovich
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 10 Aug 2017, 16:41 »

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #8: 11 Aug 2017, 12:16 »

Sådan! Det går jo klasse

Take me home, United road,
To the place, where I belong,
To Old Trafford!
To see United, take me home.. United road

Svartovich
Lilleputspiller
*

« Svar #9: 13 Aug 2017, 01:13 »

Ja, det gør det helt bestemt! Jeg opdaterer snart omkring første halvsæson i Superligaen, men i får lige højdepunktet allerede nu..

Fuldstændig vanvittigt! Opstemt

Svartovich
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 13 Aug 2017, 04:37 »

Jeg forstår ikke FM til tider. Jeg har købt Marco Ramkilde gratis i sommeren optil anden sæson, og efter blot 6 måneder var interessen for ham brandvarm. Min bestyrelse vælger at acceptere et bud på 5 mio., selvom jeg kan forhandle 4-5 andre storklubber op på 15 millioner + 50% videresalg. Hvad er der galt med dem? Og hvorfor kan jeg ikke automatisk afvise deres tilbud, når jeg efterfølgende har fået forhandlet en større aftale for klubben? Det giver jo ingen mening..

fritzfarlig
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 14 Aug 2017, 10:29 »

de prøver at simulere galehus

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2014, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010