home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 251 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AC Horsens
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: AC Horsens  (Læst 10008 gange)
pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
AC Horsens
« : 27 Jun 2017, 22:49 »

FM17 er blevet indkøbt sent og efter tidligere sæsoners succes med AC Horsens plus at det er min hjemby, skulle jeg selvfølgelig igang med dem igen. Da jeg logger mig på denne side undrer det mig at CESC ikke har startet sin normale AC tråd op så her kommer min  Grin

Jeg har valgt en taktik uden angribere, men med 3 off midt. Den har vist sig at fungere fra første sæson og jeg startede simpelthen ud med at vinde det Superligaen allerede efter 33 runder.

Bjerregaard blev solgt (mest fordi han er en elendig angriber irl) men også fordi der kunne laves nogle penge om til lønkroner. Til januar røg Kjartan og Mathias Nielsen så alt i alt kom der 5,75 mill ind.

Ind kom Thomas Drage som var helt fantastisk, men pga en skade i de sidste 6-8 kampe endte Mikkel Jespersen som klubtopscorer med 22 kasser - 1 mere end den legandariske Lodberg. Derudover skrev jeg med Kamil Zayette og lejede Josh Harrop, Conor Randall og Markus Bay.

Eftersom jeg havde 1. pladsen stort set hele sæsonen kom der godt med penge i kassen så der var mulighed for at handle lidt i opstarten til sæson 2. Solgt blev Nymann, Buba, Mehl, Hallur og Zayette for samlet 18 mill hvor Buba og Hallur stod for de 17.

Indkøbene var Joel Pereira og Rasmus Nicholaisen mens Marco Larsen, Frederik Bay, Pierre Kanstrup, Jeppe Andersen, Josh Harrop og Efe Ambrose kom på fri. Derudover 8 lejede spillere.

Jeg kvalificerede mig til CL og endte på 2. pladsen i puljen efter Celtic og foran Dortmund (bedre indbyrdes) og Spartak Moskva. I første knockout runde tabte jeg sammenlagt 5-2 til Real Madrid. I DK blev det til en suveræn The Double.

Transferbudgettet til sæson 3 hedder 78 mill og 12 mill til lønnen. Flere af de gratis spillere er blevet videresolgt så det gav 21 mill mere til indkøb. Af de store indkøb er kommer Marcondes til 8 mill, Rønnow til 1,45 mill (!?!?!) Abdou Diallo til 11, Martin Samuelsen til 6,5 og Michael Hector til 27. Samtidig er der lejet 4 spillere, bl.a. Rasmus Nissen som nu er i Napoli.

Jeg har igen kvalificeret mig til CL hvor jeg er i pulje med Arsenal (som slog mig 4-2 i første kamp) Sevilla og Inter. Efter 9 kampe i SL har jeg 9 sejre og forventer endnu et sikkert mesterskab og sikkert nye point og mål rekorder.

Total saldo september 2018 - 285 mill.

Dette viser tydeligt hvor vigtig den rette taktik er!
Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #1: 29 Jun 2017, 17:10 »

Jeg har også et spil med de rigtige gule kørende.

Jeg har dog ikke haft så stor success som du har, men jeg er da nået i mesterskabsgruppen.

Mikkel Jespersen har jeg haft på toppen siden jeg solgte Bjerregaard (jeg han er elendig IRL) og Kjartan.
Han har dog også sagt tak for tilliden med 22 kasser indtil videre i den her sæson
Logged

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #2: 30 Jun 2017, 08:55 »

3. sæson er slut og jeg skulle helt hen til runde 28 før mesterskabet blev sikret. Defensiven var helt fantastisk i efteråret og lukkede kun 5 mål ind men tog lidt løst på det i forårssæsonen så den samlede målscore endte på 101-14.

Stilling: https://gyazo.com/8cb2c861750a22ab1d18572e70b8ee85
Statistik: https://gyazo.com/b8ab429bb177990ecc84314019add57f
Transfer: https://gyazo.com/a11f4cf2bebfc293111892031615f3a7

I CL kom jeg i pulje med Arsenal, Inter og Sevilla og på trods af en 4-0 sejr over Inter endte jeg desværre på sidste pladsen. Uafgjort i den sidste ude mod Sevilla havde været nok til 3. pladsen, men det blev til et 1-0 nederlag. Pokalen blev også vundet så det nu er The Double 2 år i træk.

Edit: Hareide smed tøjlerne og de spurgte om jeg ville tage over. Det takkede jeg ja til og de 2 første kval kampe til EM blev til en 4-1 sejr hjemme over Serbien og en 2-1 sejr ude over Tjekkiet.
« Seneste Redigering: 30 Jun 2017, 08:58 af pallestar » Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #3: 01 Jul 2017, 00:45 »

Har ellers haft et par vanvittige saves med dem i år, men fedt at du holder fanen højt! Wink

Go Gule!
Logged

Skive 4-Ever
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #4: 12 Sep 2017, 22:58 »

Har i en god taktik med Horsens  jeg kan få lov at se😁
Logged

Brøndby IF - Real Madrid CF - Sunderland AFC <3

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #5: 26 Okt 2017, 11:54 »

Det sidste save i FM17 for mit vedkommende blev med de lokale gule helte - AC Horsens, og I skal selvfølgelig ikke snydes for en lille opdatering af dette save.

Jeg har valgt at stille op i den opstilling der har fungeret bedst for mig i 17 - 4-1-2-1-2 smal diamant med tre playmakere og en boldvindende på den centrale midt. Angrebene kommer primært over backs via indlæg.

Første sæson blev en godkendt 7. plads, hvor det lykkedes os at vinde kampen om EL kval, så ud i Europa efter første sæson. Jeppe Mehl viste sig som en overaskende god angriber og blev vores topscorer.

Bedste indkøb har været Mikkel Wohlgemuth fra HB Køge, som blev hentet for 280.000 kr. i første transfervindue, samt Frederik Holst på fri transfer. De har spillet helt fantastisk og er steget rigtig fint i værdi, og er nu meget eftertragtet efter anden sæson.

Inden anden sæson købte Celtic Sanneh for 13 mio. kr. som bestyrelsen accepterede! ØV!! Som erstatning hentede jeg Kristian Riis fra FCM, og han har gjort det fornuftigt. Anden sæsons topscorer blev Kjartan, som endelig begyndte at score mål - 31 kampe 25 mål er det blevet til inden slutspillet til EL kval, som vi igen er kommet i - denne gang fra en flot fjerdeplads i ligaen, hvor vi holdt FCN og FCM under os. Økonomien er som altid problematisk i Danmark, men vi nyder godt af præmiepenge og en lavtlønnet trup, så vi holder os på sorte tal på bunden - dog meget tæt på 0,-!

Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg forsøger mig med dem, og hvis jeg skal spille i Danmark, giver det god mening at det er holdet fra byen jeg bor i - jeg har ingen tilhørsforhold til andre klubber i DK - jeg synes i bund og grund det er spild af tid!.. Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #6: 26 Okt 2017, 16:16 »

En enkelt og let sejr over Esbjerg (4-1 Mehl hattrick og Jovonen på straffe! Peace) og vi er igen i Europa. Vi har midler til at købe stadion fri af kommunen, så det er sket! Opstemt Nye tider i fødebyen til ***-Salami! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

TobyFCK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #7: 26 Okt 2017, 16:35 »

En enkelt og let sejr over Esbjerg (4-1 Mehl hattrick og Jovonen på straffe! Peace) og vi er igen i Europa. Vi har midler til at købe stadion fri af kommunen, så det er sket! Opstemt Nye tider i fødebyen til ***-Salami! Opstemt

Klasse - Horsens skal sguda prøves af i 18!
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #8: 26 Okt 2017, 16:38 »

Det er ihvertfald også min tanke! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010