home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 421 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2017
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder  Tour De France 2017
Aru
Chaves
Contador
Froome
Fuglsang
Nibali
Porte
Quintana
Andre

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2017  (Læst 19419 gange)
Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2017
« Svar #15: 06 Jul 2017, 11:23 »

ticked off Sagan ude af TdF det er jeg bestemt ikke tilfreds med set i lyset af at jeg har respekt for det at han kæmper sig igennem TdF og altid er et spændende bekendt skab - omvendt så stod ASO med en svær sag for billederne viser at Sagan er involveret i beskidt kørsel men det er sgu ikke ham alene der er skyld i styrtet Cavendish fejlbedømmer der er absolut ingen plads på indersiden.

IMO skulle ASO have frataget Sagan alle point men ladet ham blive i løbet Peace

Bjerg etapen igår var første udfordring for klassement rytterne, jeg elsker og respekterer det arbejde Aru leverer og at han formår at angribe ved første lejlighed, hans angreb fik jo Contador og Fuglsang til at ligne et plejehjem!

Froome og SKY så skræmmende særke ud allerede fra start og skal Aru, Porte eller Fuglsang kunne true Froome så bliver weekendens etaper tidspunktet hvor de skal angribe SKY og Aru ligner manden der kan sætte Froome hvorimod Quintana ligner en der igen møder op i dårlig form.

de næste 2 etaper ligner etaper hvor sprinterne skal dyste igen og jeg vil håbe at vi ser nogle af de nye sprintere give Kittel og Greipel værdig modstand... men damm jeg mangler Sagan

Vi skal dog lige huske på, at det ikke er ASO men UCI.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2017
« Svar #16: 06 Jul 2017, 13:00 »

Vi skal dog lige huske på, at det ikke er ASO men UCI.

Ja et er jo korrekt men stadig en fejl IMO - jeg har set billederne igen og igen og IMO så er der ikke en vej frem for Cavendish og der en en pude der stikker ud fra hegnet og den ville have revet ham ned uanset hvad.

Sket er sket men jeg håber vi nu får lov at se nogle gode spurt opgør uden al for megen utidig indblanding Peace
Logged

YNWA

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2017
« Svar #17: 06 Jul 2017, 16:38 »

Ja et er jo korrekt men stadig en fejl IMO - jeg har set billederne igen og igen og IMO så er der ikke en vej frem for Cavendish og der en en pude der stikker ud fra hegnet og den ville have revet ham ned uanset hvad.

Sket er sket men jeg håber vi nu får lov at se nogle gode spurt opgør uden al for megen utidig indblanding Peace

Jamen jeg er helt enig! Har også set dem igen og igen og fra forskellige vinkler  og i slow. Kæmpe fejl fra UCI's side og jeg føler måske de er bange for at tabe ansigt og derfor holdte fast i straffen, for de må da efterfølgende have set alle de videoer vi andre har set.

Ærgerligt for turen at to store karakterer er ude på det grundlag. (ved godt at Cav's skyldes skade)
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2017
« Svar #18: 06 Jul 2017, 17:41 »

Jamen jeg er helt enig! Har også set dem igen og igen og fra forskellige vinkler  og i slow. Kæmpe fejl fra UCI's side og jeg føler måske de er bange for at tabe ansigt og derfor holdte fast i straffen, for de må da efterfølgende have set alle de videoer vi andre har set.

Ærgerligt for turen at to store karakterer er ude på det grundlag. (ved godt at Cav's skyldes skade)

UCI har i følge teamet undladt at høre Sagan om situationen og det skulle være et brud på reglerne og de kræver nu Sagan tilbage i løbet - sker det har UCI virkelig "nosset" idet og hvad er konsekvensen af det så ikke hvis Sagan rent faktisk får lov  Shockeret

Det er ufatteligt at ASO og UCI ikke taler bedre sammen de kunne jo reelt havde ventet med at smide Sagan ud til næste dag hvis det var det de ville
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2017
« Svar #19: 09 Jul 2017, 18:30 »

 Opstemt dramatisk etape i dag, med voldsomme styrt og vilde angreb og ikke mindst et SKY hold der gik kold Thumbs Up

Astanas taktik med 2 kaptajner er fin - en Aru ville aldrig stille sig tilfreds med at være 2. mand efter Fuglsang.
Fuglsang ville højst sandsynlig miste motivationen hvis han skulle trække Aru igennem bjergene, istedet ser vi dem begge angribe Froome og det giver et tour de france der er sjov at se på Thumbs Up

Portes styrt var grimt og det er et tab for løbet at han er væk, jeg er forundret over at Dan martin formår at komme op igen og han er IMO en imponerende rytter og hvad ville han ikke blive til hvis han var på et hold som kunne give ham støtte i bjergene.

Arus angreb på Froome under hans defekt kan diskuteres - det var sgu ikke kønt og mon ikke der bliver pay back på et tidspunkt.

Froomes viste overskud idag, men han har ikke vundet endnu og hvor er det skønt at se Bardet og Astana angribe.

Quintana og Contador så slidte ud og dem tror jeg ikke vi ser mere i top 5.

Logged

YNWA

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2017
« Svar #20: 09 Jul 2017, 22:54 »

Synes nu at Arus angreb på Froome var fint - det kan ikke passe at der ikke må angribes når de har været så forrygende. Han sad jo alligevel med 3 holdkammerater.
Jeg synes dog at Aru & Fuglsang specielt på de sidste 10 km. kørte latterlig dårligt sammen med Uran. Froome burde være ham, som trak læsset ved at have en gule føretrøje, istedet havde Fuglsang og Aru en masse ligegyldige føringer ved at de alligevel ikke fik sat Froome som de aldrig prøvede på alligevel - katastrofalt ringe af de to. Aru angriber også på et latterligt tidspunkt i bjergene, hvor netop Fuglsang er kommet lidt væk, igen latterlig taktik.

Men ellers en fantastisk etape, der dog skulle have været afsluttet opad i stedet for det ligegyldige kørsel de sidste 5-6 km. på lige vej. Nedkørselsafslutnin g kunne have gået, meen....
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2017
« Svar #21: 22 Jul 2017, 18:05 »

Flot TdF  Opstemt Warren Barguil og hans kamp for bjergtrøjen har været et af mine højdepunkter i året TdF.

Roman Bardet og AG2R La mondiale holdet har været en fornøjelse at følge og har virkelig taget et step op på ranglisten.

Daniel Martin som er en af mine ynglings ryttere har kæmpet alene for et top 10 resultat og han har om nogen formået at angribe og tage chancen når muligheden opstod, hvor kunne det være godt at se ham på et hold som ville give ham opbakning i bjergene.

Contador er IMO færdig som top 3 rytter i de store Grand Tour - jeg håber at han tager en sæson mere og istedet går efter enkelt etaper eller løb.

Fuglsang, Aru og Astana der var lagt op til drama fra start og Aru fik vist at han ikke er verdens mest troværdige rytter og Astana kunne godt bruge en sportsdirektør med mere taktisk forståelse.

Fuglsang virkede ikke til at være 100% klar til start men han gjorde det godt indtil styrt og sygdom fik ham ned med nakken - jeg håber vi ser ham få en kaptajnrolle igen næste år.

Chris Anker Sørensen var en nydelse i årets tour IMO måtte han gerne erstatte Rolf Sørensen Peace

Froome og SKY var i en klasse for sig selv, omend Froome ikke var så suveræn som tidligere - men en klar sejr er på vej efter dagens enkelt start og næste år vil han have en mindre holdkamerat til at slide for sig og det håber jeg kan gøre løbet mere lige.

Bjerg Etaperne i årets TdF har skuffet mig noget - jeg håber ASO i 2018 vil give os flere afslutninger opad.

Holdløbet vil jeg også gerne se tilbage i TdF det giver altså noget ekstra IMO.

på gensyn i 2018 Thumbs Up
Logged

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2017
« Svar #22: 23 Jul 2017, 21:24 »

Holdløbet er det allerede afsløret du får tilbage næste år jo Peace
Men ja alt for mange kedelige bjerg etaper ingen tør noget pga det der kommer næste dag, og også for langt til mål fra sidste top.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010