home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 285 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  Min digitale karriere - Spil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Min digitale karriere - Spil  (Læst 24685 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Min digitale karriere - Spil
« Svar #60: 16 Jun 2017, 23:39 »


Min digitale karriere

30. Juni 2024

Casper Broen - Manager i Viborg FF (1. Division, Danmark)

Broen er et fænomen i Dansk fodbold, ikke nok at have opbygget AB til en udfordre til oprykningspladserne har han også formået at få Viborg med i kampen om oprykning.


Viborg skal i kraft af deres 3. plads møde HB køge over to kampe.
1. Kamp på hjemme sluttede 0-0 i en kamp hvor hvor Viborg var på hælene og altid 2 skridt bagud.
2. Kamp var mere af samme skuffe, Viborg kommer dog bedste fra start ved Babajide David til 0-1 efter 9 minutter, et kvarter senere sker det der ikke må ske, Flemming Køhler hiver et direkte rødt i 26. minut for en hovedløs 2 fodstackling på modstanderens banehalvdel. Derfra er det svært for Viborg at følge med og kun en stor kamp af målmand Nicolaj Jørgensen holde drømmen i live.

Viborg for lidt luft i det 63. minut, da HB Køge også bliver reduceret til 10 mand, da Kasper Nielsen hiver sit 2. gule kort. På lægterne har 87 Viborg Fans taget turen til Køge og de larmer mere end de 2.900 Køge fans. Indtil det 78. minut hvor Timothe Cognat splitter Viborg forsvaret til atomer og sparker bolden sikkert i mål. De næste 25 minutter er et rent stormløb mod Viborg målet.

I det 89. minut smutter Cognat fra Anders Kirk i forsvaret og hamre bolden i netmaskerne !!! Jublen bryder ud i jubel 2-1 til HB Køge, Viborg spillerne tager sig til hovedet... Dommeren kigger sig over skulderen... og FLØJTER.... OFFSIDE !! Målet er annulleret - HB Køge spilleren er rasende, og nærmest overfalde linjevogter og dommer .. Situationen er kaotisk og slowmotion billederne vises nu på stadion og dommerene har lavet en kæmpe brøler !!! Målet er ikke offside, HB Køge modtager 5 gule kort og da de giver bolden op fløjter D. Mogensen kampen af !! Viborg FF er tilbage i superligaen !!



Falken Berg - Pension


Mr Fox - Manager i Chester (Vanarama Conference North, England)

Foråret sprang for alvor ud da Fox tog skeen i den anden hånd, og løftede Chester til 3. pladsen som gav adgang til playoff pladserne !

De første to kampe vandt Chester sikkert over Macclesfields som tog 4. pladsen i ligaen.
Dette betød at Kettering ventede i finalen, som blev spillet på Deva Stadium i Chester.
Kampen kom hurtigt i gang, blot 3 minutter skuller Sean Gilroy bruge for at sende Chester foran 1-0, lykken var dog kort da Kettering kom på 1-1 i deres første angreb efter bolden var sat i spil igen.

Kampen var præget af nervøsitet og grimt spil, antallet af kort fortælle samme historie med 7 gule kort i alt, og 3 af disse inden for de først 10 minutter. Det var klart at Kettering kom bedst igennem kampen og jo længere ind i kampen vi kom, des bedre så det ud for Kettering. Mr Fox begik en stor fejl i hans taktiske overvejelser, da uret rammer 65 og Ketttering har brugt sin sidste indskifter, trækker Fox sine udskiftninger til det 84. minut hvor alle tre benyttes, fejlen var at skifte 2 forsvarsspillere og en defensiv midt for 3 offensive spillere med en hjørnespark mod sig. Bolden sættes i gang og sendes ind til 2 meter høje Lewis Malton som piller bolden ned. Den lander foran Jamie Barjonas som triller bolden imod fjerneste hjørne... 1-2!!!! Kettering er på oprykningskurs. Kampen slutter 1-2. Fox melder efter kampen at han trækker sig som manager i klubben.


Sæsonen er godkendt men Fox kan ikke se sig selv forsøge igen og 10 dage senere trækker han sig fra professionel fodbold.



Harry Owen - Pension


Sir Guy Saint-Croix - Manager i GF 38 (Ligue 2, Frankrig)


Målet var overlevelse i Ligue 2, desværre manglede der 5 point og GF 38 skal en tur i CFA.
Croix har ikke fået forlænget sin kontrakt og vil efter sommeren stå uden job.


Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Min digitale karriere - Spil
« Svar #61: 16 Jun 2017, 23:43 »


Min digitale karriere

31. December 2024

Casper Broen - Manager i Viborg FF (1. Division, Danmark)

Broen er endelig blevet manager for et 1. divisions hold, efteråret er godkendt, med en 13. plads til følge med et rimeligt udgangspunkt for at overleve i Superligaen.



I pokalen blev Kalundborg en for stor mundfuld.


Sir Guy Saint-Croix - Afdød

Hængte sig efter den brutale sæson i GF 38 - Æret være hans minde

Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Min digitale karriere - Spil
« Svar #62: 16 Jun 2017, 23:53 »

Okay, så jeg er simpelthen eneste overlevende i den grusomme fodboldverden.. .. Barsk nok alligevel.. .. RIP..
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Min digitale karriere - Spil
« Svar #63: 17 Jun 2017, 00:02 »

Okay, så jeg er simpelthen eneste overlevende i den grusomme fodboldverden.. .. Barsk nok alligevel.. .. RIP..

Man må sige du blev den store vinder Opstemt selvom  Croix lavede flere penge Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Min digitale karriere - Spil
« Svar #64: 17 Jun 2017, 00:05 »

Jeg vælger nu at mene at liv over rigdom er vejen frem! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010