home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 415 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  Min digitale karriere - Spil
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Min digitale karriere - Spil  (Læst 24691 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Min digitale karriere - Spil
« : 09 Jun 2017, 22:22 »


Sommeren 2016


Så er det blevet tid til igen at følge udviklingen af 6 af FMFreaks mest talentfulde medlemmer !


Casper Broen




Casper Broen er 29 år gammel og er pt. træner for Queen's Park i Skotland, Broen har en stor faglig og taktisk forståelse, han er perfektionist. Queen's Park er en amatør klub og forventes at slutte på en 8. plads ud af 10.


Claus Clausen



Claus Clausen er en munter 35 årig, dansk mand, som arbejde som træner i FC United. Clausens forcer ligger specielt i træningen af unge spillere specielt angribere har hans fokus.
FC United spiller i Vanarama Conference North og bookmakerne rangere dem nummer 17 ud af 22.


Falken Berg




I det svenske finder vi den meget ambitiøse færing Falken Berg. Falken er i en alder af 33 år en mand der er klar til at vise verden at her kommer han ! Som træner i FK Karlskrona i den Svensk 2. Division Syd Gotaland er det vigtigt at holde tungen lige i munden.
for modsat resten de fleste andre ligaer, er han nemlig startet direkte midt i en sæson.


Placeringen pt. er skuffende da målsætningen er den klar 1. plads og oprykning.


Mr Fox



Endnu en træner finde vi i FC United, denne gang meget ambitiøse Mr Fox, som af mange betegnes som et taktisk geni, hvad den mand ikke ved om zoneforsvar og kontra-angreb er ikke værd at vide.
Med en alder der siger 41 år, er det snart på tide at Fox tager skridtet og selv blev manager.


Harry Owen



Harry Owen.. 30 år og blandt de bedste trænere i Wales, han er ambitiøs og lægger ikke skjul på at han en dag gerne selv vil stå ved roret. Bangor City har glæde af Owen og er forventet at kæmpe om 1. eller 2. pladsen.
Måske vejen til Europa blev kort for Owen


Sir Guy Saint-Croix



I Tysklands nedre rækker, finder vi det Franske royale medlem Sir Guy Saint-Croix, som pt. har en assistentmanager stilling i Tennis Borussia Berlin, en klub få kender, men som har fostret store spillere som Jerome Boateng og... ja, det er ikke til at holde styr på. Sir Guy er 40 år, og har tidligere meldt ud at han agter at overtage klubben skulle oprykningen slå fejl.

TeBe Berlin er forudset at tage en 2. plads ud af 16 i den Tyske Division Nordøst - Nord.


Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min digitale karriere - Spil
« Svar #1: 10 Jun 2017, 13:56 »

Spændende start.. lad os se hvad der sker... forhåbentlig bliver jeg ikke i samme klub forever, ligesom sidste gang.
Logged

Kolo Abib Touré

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Online Online


 
Sv: Min digitale karriere - Spil
« Svar #2: 10 Jun 2017, 23:02 »

Det bliver godt det her - som altid! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Min digitale karriere - Spil
« Svar #3: 11 Jun 2017, 17:12 »


Min digitale karriere

31. December 2016


Casper Broen


Casper Broen er som træner i Queen's Park under et stort pres for tiden, dagen inden nytår ligger Queen's Park på en 9. plads, og ser pt. ud til at være en af nedrykningskandidat erne. Efter 18 kampe, er det blot blevet til 5 sejre, 2 uafgjort og hele 11 nederlag. Selvom Queen's Park var forventet at slutte i bunden, er det ikke godkendt for klubben, de mangler 2 point for at ramme 8. pladsen.

Claus Clausen


I FC United har Claus fået en rigtig god start, ikke nok med at klubben ligger på en overraskende og flot 10. plads, har Clausen også på det personlige plan haft et godt forår - han har sågar haft tid til at tage sin nationale A-licens og står derfor stærkt i truppen af trænere der tæller blandt andet Mr Fox og Dave Brown.

Falken Berg


Falken og Karlskrona fik ikke det efterår de havde håbet på, en skuffende 3. plads blev resultatet og oprykningen udeblev.



Den kommende sæson er Karlskrona spået en 2. plads lige efter Prespa Birlik.
Personligt er Falken dog ved at tage en Kontinental C-licens, måske en tur til udlandet er om hjørnet?

Mr Fox


Mr Fox er i samme situation som Clausen, og den flotte 10. plads består af 22 kampe fordelt på 8 sejre, 5 uafgjort og 9 nederlag. Ligesom Clausen har Mr Fox taget en højere trænerlicens dog er det den kontinentale C-licens Fox har gennemført - FLOT !

Harry Owen


I Wales er spændingen stor...! Ikke mellem nummer 1 og 2, som forventet er TNS stukket af og har efter 19 kampe 13 point til 2. pladsen. Derimod er der blot 1 point mellem Bala på 2. og Owen's Bangor City på 3. pladsen. Sæsonen indtil nu har været flot med 11 sejre, 6 uafgjort og blot 2 nederlag.
Owen har taget den nationale A-licens.

Sir Guy Saint-Croix


I Tyskland er assisterende manager Saint-Croix også blevet færdig med sin nationale A-licens, og spændingen her er også på sit højeste. der er nemlig både 50 point at finde hos nummer 1 fra Altglienicke og 2 fra TeBe Berlin. Ikke nok med det, så har begge hold en målscore på plus 35. Foråret skal nu bruges til at skabe overtaget i divisionen !

Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Min digitale karriere - Spil
« Svar #4: 11 Jun 2017, 18:15 »


Min digitale karriere

30. Juni 2017


Casper Broen


Broen er blandt de bedste til at motivere og sætte spillerne op taktisk, dette hjalp desværre ikke Queen's Park til at yde det exceptionel ! Det blev således kun til en 9. plads sølle 1 point foran 10. pladsen.
Og over 2 kampe vandt de hhv. 2-2 og straffe over Forfar og siden samlet 3-2 over Cowdensbeath. I den kommende sæson skal Queen's park sigte efter en 7. plads for at ramme målsætningen.



Claus Clausen


Efter 239 dage i FC United fik Clausen muligheden for at realisere hans drøm som manager. Han forlod FC United på en 14. plads for at overtage Hemel Hempstead Town fra Vanarama Conference South der lå på en 15. plads. Det blev til 12 kampe, med 7 sejre og 5 nederlag og en sluttelig placering som nummer 11.



I næste sæson er Hemel Hempstead favoritter til at kæmpe med om oprykning !
Clausens nye løn ligger på 310.000 p/å

Falken Berg


Falken og Karslkrona kan ikke rigtig leve op til forventningerne omkring dem, efter 13 kampe ligger de blot på en 5. plads med 10 point til 1. pladsen. Der skal snart til at ske forandringer på banen hvis det nogensinde skal blive til en oprykning.

Mr Fox


Hvor Clausen forlod den synkende skude, er Fox blevet. Efter nytår faldt FC United til en skuffende 17. plads som godt nok var den plads de var spået, men ingen kan være tilfredse med at falde fra 10. pladsen til 17. pladsen.


I den nye sæson skal United forsøge at opnå en 16. plads

Harry Owen


Som den første i gruppen skal Owen i den nye sæson spille i Europa, da klubben kvalificerede sig til 1. kvalrunde af Europa League. Det blev til en 3. plads for Bangor City, á point med Bala og blot en målscore på +4 i forskel til fordel for Bala,


Bangor City er i den kommende sæson placeret som favorit til 2. pladsen.

Sir Guy Saint-Croix


Det hele glippede til sidst, det blev en skuffende 4. plads til TeBe Berlin. På trods af mange sejre og få nederlag var det ikke nok og derfor må TeBe Berlin tage endnu en tørn i Division Nordøst - Nord.



I den kommende sæson er 1. plads favoritterne TeBe Berlin



« Seneste Redigering: 11 Jun 2017, 18:48 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min digitale karriere - Spil
« Svar #5: 12 Jun 2017, 12:15 »

Lækkert at en allerede er kommet videre! Det tegner godt.
Logged

Kolo Abib Touré

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min digitale karriere - Spil
« Svar #6: 12 Jun 2017, 13:06 »

Haha! Hvor er det altså fedt Smiley

Spændende for mig med et job i Hemel Hempstead Town Smiley Jeg spår store ting for mig, hehe Smiley

Godt arbejde Nodiem.

Ps. Jeg er Claus Clausen
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Online Online


 
Sv: Min digitale karriere - Spil
« Svar #7: 12 Jun 2017, 15:44 »

Vigtigt ikke at rykke ned!! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Min digitale karriere - Spil
« Svar #8: 12 Jun 2017, 17:20 »


Min digitale karriere
31. december 2017



Casper Broen - Manager i AB (1. Division, Danmark) 125K p/å


Den evige trussel om nedrykning, har hærdet Broen, hvilket betød at den 20. november 2017 overtog danske AB, på en kontrakt der løber til sommeren 2019. AB ligger på en håbløs sidste plads med blot 15 point og Broen har i to kampe kun hentet 1 enkelt af disse. Der er pt. 7 point mellem AB og overlevelse i 1. division.

Claus Clausen - Manager i Hemel Hempstead (Vanarama South, England) 310K p/å


Clausen har nu været i Hemel i 310 dage, og dette er hans første fulde sæson som manager - og noget tyder på at han nok skal klare sig i den jobstilling. efter 25 spillerunder ligger Hemel på en flot 3. plads blot 3 point efter Brackley på 1. pladsen, men har 5 point ned til pladserne uden for oprykningsspillet.
På trods af at være bookmakernes favorit til 1. pladsen har skader plaget Clausens hold.
Udover ligaen har Hemel spillet sig til FA-pokalens 2. runde hvor Salford venter og i FA cuppen blev det til 4. kvalrunde.
Clausen har dog også udmærket sig ved at vinde "Månedens manager" for september !

Falken Berg - Manager i IFK Hässleholm (2. Division Syd Gotaland, Sverige) 285K p/å

Den 30/07-2017 meldte Berg ud at han stoppede i Karlskrona da han havde fået muligheden som manager for liga konkurrenterne fra Hässleholm. Da Berg overtog holdet lå de på 12. plads derfor en direkte nedrykningsplads. At bestyrelse i Hässleholm har set korrekt, er ikke til diskussion, på 8 kampe hentede Berg 15 point og blot 1 nederlag blev det til. Berg er nu ved at bygge truppen op som skal sikre den 6. plads alle forventer er et minimum.

Mr Fox - Træner i FC United (Vanarama North, England) 65K p/å


Akkurat som sidste sæson er FC United på en 10. plads inden nytåret, og måske er det i år de skal nå playoff pladserne da der kun er 8 point op til 5. pladsen. Ellers passer Fox sit arbejde, og nyder tilværelsen i klubben.

Harry Owen - Træner i Bangor City (Welsh Premier League, Wales) 65K


Efter 19 kampe ligger Bangor på en 3. plads og som forventet kæmper de pt. med Bala om 2. pladsen da TNS er stukket af. Owen har mellem den 30/6 og 5/8-2016 fungeret som midlertidig manager for Bangor. Dette betød dog et exit i 1. runde af Europa League 1. kvalrunde til Levski 0-4 H. Dette var den eneste kamp Owen fik af betydning. Derudover skiftede Owen formation fra 3-1-4-2 DM til 4-2-3-1 Bred.

Sir Guy Saint-Croix - Træner i TeBe Berlin (Division Nordøst-Nord, Tyskland) 95K p/å


TeBe Berlin ligger nok engang på 2. pladsen og kæmper om den længe ventede oprykning, Saint-Croix lever sit liv stille og roligt, og derfor ikke meget at melde fra det tyske.

« Seneste Redigering: 12 Jun 2017, 21:38 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min digitale karriere - Spil
« Svar #9: 12 Jun 2017, 17:34 »

Lækkert at blive manager allerede, og så 8 kampe og kun 1 nederlag, klasse!! Opstemt
Logged

Kolo Abib Touré

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min digitale karriere - Spil
« Svar #10: 12 Jun 2017, 19:14 »

0-4 i min første kamp som manager... det lover ikke godt Opstemt
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min digitale karriere - Spil
« Svar #11: 13 Jun 2017, 07:32 »

Kom så med den oprykning, det ser rigtig godt ud Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min digitale karriere - Spil
« Svar #12: 13 Jun 2017, 10:03 »

Kom nu videre, Mr. Fox! Du bliver ikke ligefrem yngre!!!!
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Min digitale karriere - Spil
« Svar #13: 13 Jun 2017, 13:20 »


Min digitale karriere

30. Juni 2018


Casper Broen - Manager i AB (1. Divison, Danmark)


AB var hårdt presset da Broen overtog klubben, men det så længe ud til at klubben ville overleve, med 4 spillerunder tilbage lå AB på en sikker 10. plads over Thisted FC og Fremad Amager med 6 point til nedrykningen. Men med fire nederlag på sammenlagt 0-9 overhalede både Thisted og Fremad Amager AB og Broen, som i den kommende sæson skal spille i 2. Division.


I den kommende sæson har AB stærke modstandere og traditionsklubber som B 93, Frem og Hvidovre - Broen er udset som en af de stærkeste kandidater i efteråret til at komme i oprykningsslutspill et.



Claus Clausen - Arbejdsløs


Højt at flyve dybt at falde.... Clausen havde gang i en drømmesæson som manager i Hemel, men efter 462 dage i klubben valgte Clausen at trække sig fra posten. En stor del af beslutningen, var præget at presset fra klubbens fans, der i foråret kunne se Hemel og Clausen smide en flot placering i toppen, med en skuffende 10. plads.

Nedturen startede efter 2-0 sejren over Salford i FA-pokalens 2. runde, derefter blev det til 6 nederlag, 6 uafgjorte og blot 2 sejre i sæsonens resterende liga kampe.

Clausen overvejer pt. om han i fremtiden skal være manager.

Falken Berg - Manager i IFK Hässleholm (2. Division Syd Gotaland, Sverige)


Falken og Hässleholm ligger efter 12 kampe på en acceptabel 9. plads blot 4 point fra 5. pladsen. Falken kan dog se sin tidligere klub Karlskrona lige på den 1. plads de aldrig fik mens han var i klubben.


Falken skal passe på ikke at sætte for mange point til, da nedrykningspladsern e blot er 4 point væk.


Mr Fox - Træner i FC United (Vanarama South, England)


FC United sluttede på en 12. plads hvilket er 4 placeringen højere end forventet ved sæsonstart !
Mr Fox nyder fortsat at arbejde for klubben.


Harry Owen - Træner i Bangor City (Welsh Premier League, Wales)


Igen i år blev TNS turneringsmestre, men Bangor gik forbi Bala og sluttede på en 2. plads ! Owen har dermed kunne fejre klubbens første sølv siden 11/12 sæsonen

Sir Guy Saint-Croix - Træner i TeBe Berlin (Division Nordøst-Nord, Tyskland)


Endnu skuffende sæson, hvor TeBe Berlin sluttede på en 2. plads á point med nummer et. Rathenow rykker dog op med en målscore på +58 mod TeBe Berlins +54. Saint-Croix har meldt at han tager ét år mere i den tyske klub.



Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Online Online


 
Sv: Min digitale karriere - Spil
« Svar #14: 13 Jun 2017, 13:28 »

Nedrykning.... ... Så er alt som det plejer i mine FM-saves! Peace Så kan det kun gå fremad fra nu af! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010