2. sæson er nu færdigspillet og det blev en stor succes! I ligaen blev det til en 3. plads hvilket betød at klubben kom i Opryknings slutspillet med holdene fra top 4 hvor der spilles mod alle tre hold både på ude og hjemmebane. De 6 kampe blev klaret med 5 sejre og 1 uafgjort i den sidste også endte vi nummer 1 i Opryknings slutspillet og skal nu spille 2. division efter sommerferien
Det var også en succes for klubbens økonomi. Efter utallige forsøg på overtagelse hen over nytår blev klubben endelig overtaget den 13. januar 2017.
Der blev optaget lån på 2,8 mio for at lukke klubbens store gæld, men stadig med 260k i lønninger og et lønbudget på 225k.
Skyndte mig derfor at udnytte klubbens overskud til at starte på National B Licens som endnu ikke er afsluttet her ved 3. sæsons begyndelse.
Fik øget lønbudgettet til +20k og det kørte i plus sæsonen ud.
Titlen som Årets manager hentede jeg for 2. år i træk efter oprykningen så jeg var mere end klar til at rykke videre ud i verden.
Udskød kontraktforhandling
erne med klubben, men INGEN henvendelser i løbet af sommeren og den 30 juni 2017 da min kontrakt udløb valgte jeg at forlænge med 2 år efter klubben blev fuldtidsprofessione
l.
Status:Nuværende sæson: 2017/18
Nuværende klub: Rupel Boom FC
Tidligere klubber: Ingen
Dit omdømme: 1 af 5 stjerner
Nuværende løn: 30.000 kr om måneden
Nuværende licens: Ved at tage National B licens
Antal fyringer: 0