home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 221 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Heath Rangers - Vi starter fra bunden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Heath Rangers - Vi starter fra bunden  (Læst 42771 gange)
stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #30: 14 Jul 2017, 14:44 »

Heath Rangers


2/1-19, Ifield Galaxy (8.) – Heath Rangers (1.)
Den første kamp i det nye år blev spillet i et par minus grader og snevejr. Om det var snevejret der gjorde det ved jeg ikke, men det lykkedes for mit hold af få en god start på kampen, hvilket ellers har været lidt af et problem for os, på det sidste. Vi kontrollerede også kampen hele vejen igennem og trak os sejrsrigt ud af opgøret.



15/1-19, Heath Rangers (D7) – Forest Row ll (D7)
En halv tam affære ender med 0-0 efter ordinær og forlænget spilletid. Det hele skulle afgøres fra 11 meter pletten! Efter Forest Row sikkert starter ud med at scorer går James Ward til bolden og sparker lige på målmanden. Forest Row gentager så succesen fra deres første spark og Kibaki vælger at gøre Ward kunsten efter. Efter gæsterne scorer på deres tredje lykkedes det Brockway at holde liv i konkurrencen. Det viser sig dog kun at være kortvarigt da et ellers skidt spark fra Forest Row spilleren ender med at gå i mål via Ben Bailey, som næsten reddede. Vi er dermed ude af alle tre pokalturneringer.



20/1-19. Heath Rangers (1.) – Burgess Hill Albion ll (2.)
McNulty var småskadet til dagens topkamp mod Burgess Hill. I stedet for McNulty fik Liam Gilbert chancen og efter godt 40 minutters spil, leverede han kampens eneste mål hvor Danny Daly fandt ham ved bagerste stolpe på et frispark og Gilbert satte panden på og blev matchvinder.  Vi er nu 10 point foran netop Burgess Hill, som indtager andenpladsen.



Mid Sussex Football League Division Seven

« Seneste Redigering: 14 Jul 2017, 14:58 af stadio comunale » Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #31: 14 Jul 2017, 21:09 »

Heath Rangers


9/2-19, Handcross Village ll (8.) – Heath Rangers (1.)
Efter 3 minutter erobrer Bulman bolden fra Handcross venstre back, på kanten af deres felt. Han får prikket bolden videre til Harry Osborne som sender bolden ind foran mål, hvor en fremstormende Cliff Stanton sætter en fod på bolden og bringer os foran 1-0. Handcross kommer dog til tilbage og udligner på et straffe. Lidt senere gentager min frontduo deres gode samarbejde fra det første mål, dog med Osborne som afslutter denne gang. Danny Daly lukker kampen med knap et kvarter igen og vi er stadig ubesejret i ligaen.



16/2-19, Maresfield Village ll (2.) – Heath Rangers (1.)
I dagens udekamp i Maresfield, henter vi en smal men fortjent sejr. Henry Bulman bliver kampens eneste målscorer da han sparker et frispark på kanten af feltet direkte i kassen. Udover et rødt kort til hjemmeholdets Gareth Maclean var der ikke ret meget andet at berette om, så der var 3 point mere til samlingen.



26/2-19, på grund af resultatet i en anden kamp, er vi nu med 5 kampe tilbage at spille sikre på at rykke op for tredje gang i træk. Så i næste kamp går vi efter sejren så vi kan sikre os førstepladsen, hjemme på Barn Cottage.

Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #32: 15 Jul 2017, 00:40 »

Heath Rangers


2/3-19, Heath Rangers (1.) – Forest Row ll (6.)
I en ikke særlig velspillet kamp, måtte vi tage til takke med en uafgjort, hvilket også var helt fair, da ingen af holdene havde fortjent at vinde. Nu kan vi dog sikre os førstepladsen med 1 point i den næste kamp mod Ardingly ll der kæmper for at redde livet i rækken.



16/3-19, Heath Rangers (1.) – Ardingly ll (7.)
Vi kommer skidt fra start og det udnytter gæsternes Dildick efter bare 6 min spil og bringer Ardingly foran. Efter målet kommer vi dog rigtigt godt med og sætter os nærmest fuldstændig på begivenhederne. 20 min efter vi kom bagud får vi også udbytte af vores overtag og Danny Daly bringer os tilbage i kampen med sin scoring til 1-1. I anden halveg fortsætter vi presset og har flere store chancer til at bringe os foran, hvor især Kibaki brillierer med nogle flotte frispilninger. Men chancerne bliver ikke udnyttet. Men da Ardingly får rødt med bare 2 min igen, tror vi at oprykningen er i hus. Men så glemmer vi at dække op og Frimpong kan sikkert score til 1-2 efter han havde helt frit løb fra midten af banen. Førstepladsen må desværre vente endnu en runde.



30/3-19, AFC Bolnore (2.) – Heath Rangers (1.)
Igen skulle vi bare bruge 1 point, for at sikre den forbandede førsteplads. Men igen kommer vi skidt fra start og Ricky Alabaster viser ingen nåede da han efter 4 min slipper alene igennem med Stephen Manning og smadrer bolden ind bag vores 17-årige keeper. Bolnore kommer også på 2-0 inden Ricky Alabaster slår til igen. Denne gang er det fra en lidt spids vinkel, men igen hamrer han dog bare til kuglen og Manning er igen chanceløs. Med små 25 min igen tager Simon Black sit andet gule kort i kampen og må marcherer i bad. Det får åbenbart vores hold til at vågne op og bare 2 min efter udvisningen sætter Mitchell panden på et indlæg fra Nathan Daly, 1-3. På trods af nogle hæderlige forsøg bliver det ikke til mere og vi må slukøret vende snuden hjem mod Lindfield.



Mid Sussex Football League Division Seven


Jeg er ved at være bange for at mine spillere er gået på tidlig sommerferie. Jeg håber dog selv vi kan lukke den i næste kamp og få det point, så det ikke ender med vi vinder, fordi Bolnore ikke gør det. Det er squ sjovest selv at afgøre det.
Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #33: 15 Jul 2017, 20:54 »

Heath Rangers


13/4-17, Heath Rangers (1.) – East Grinstead Mavericks (7.)
Vores tredje nederlag i streg. Det eneste positive man kan sige, er at vi sikrede os ligatitlen da Bolnore ikke formåede at besejre Lindfield. I en kamp hvor vi ikke formår at skabe ret meget, heller ikke med en mand i overtal, er det fuldt fortjent at gæsterne løber med de 3 point.
 


28/4-19, Heath Rangers (1.) – Lindfield lll (9.)
Vi sluttede sæsonen af med et lokalopgør mod Lindfield lll. Det gamle makkerpar i front, Lee og Kibaki, fik chancen sammen fra start og man må sige de greb den. Med to mål af Kibaki og 1 mål og et oplæg af Gareth Lee, sørgede de for at Lindfield lll må en tur ned i Division Eight. Og efter tre kampe i træk uden point, var det dejligt at slutte af med en fortjent sejr i sidste spillerunde.



Mid Sussex Football League Division Seven



For tredje sæson i træk vinder vi vores række. Det bliver spændende at se hvor længe det kan forsætte. Til slut er der lige en oversigt over de bedste spillere i sæsonen i rækken.

Og nu er der sommerferie og der sker ikke mere de næste 3 uger.
« Seneste Redigering: 15 Jul 2017, 21:38 af stadio comunale » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #34: 24 Jul 2017, 09:38 »

Nice nice Smiley

Hvor langt er der til 6.bedste række?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #35: 06 Aug 2017, 05:37 »

Nice nice Smiley

Hvor langt er der til 6.bedste række?

Jeg er lige rykket op i den 19. bedste række, så der er rimeligt langt endnu
Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #36: 06 Aug 2017, 22:30 »

Heath Rangers


Juli & august 2019

I Heath Rangers er vi ved at være klar til endnu en sæson som oprykkere. Nu gælder det Mid Sussex Football League Division Six, hvilken er den 19. bedste række i den engelske fodbold pyramide. Ifølge medierne er vi favoritter til at vinde rækken og sætte os på den ene af to oprykningspladser. Bestyrelsen i klubben er også af samme mening og forventer at vi rykker op ved at vinde rækken. I pokalturneringerne er målsætningerne dog ikke så høje, da der i tre af dem forventes at vi når kvartfinalen og i Mid Sussex Junior Cup, er det endda nok at vi kommer i ottendedelsfinalen.


Mid Sussex Junior Cup: Nå Tredje Runde
Malins Challenge Cup: Nå Kvartfinalen
Parsons Challenge Cup: Nå Kvartfinalen
Stratford Challenge Cup: Nå Kvartfinalen


Der er sket et par ændringer i førsteholdstruppen henover sommeren. Douglas Carrol er ny mand i Heath Rangers trøjen og den 24-årige angriber har klart sine største forcer i luftspillet, hvilket han fik vist lidt af i træningskampen mod Jarvis Brooks ll, hvor han fik sat panden på et indlæg fra Marc Mitchell og lavede kampens eneste mål. Ady Kibaki og Gareth Lee er så gledet en tur ned på U/23 holdet. I forsvaret har vi til gængæld mistet Joe McNulty, som er skiftet til Eastbourne Borough, i den 6. bedste række. Som erstatning for McNulty, har jeg hevet den unge Gareth Lee op fra vores U/18 hold. Den 16-årige centerforsvar kommer dog nok primært til at spille pokalkampene.   

Truppen ser derfor således ud lige inden sæsonpremieren:


Målmænd: Stephen Manning, Ben Bailey
Backs: Eddie Brockway, Nathan Daly, Shaun Collins, Gary Conway
Midterforsvar: Gareth Lee, Emmanuel Adekunle, Joe Wilson, Liam Gilbert
Midtbane: James Ward, Matt Sutton, Danny Daly, Simon Black
Kanter: Jason Walker, Henry Bulman, Andre Fraser, Marc Mitchell
Angreb: Douglas Carrol, Tim Barker, Cliff Stanton, Harry Osborne


Opstart
Inden sæsonen for alvor gik i gang, fik vi spillet 6 træningskampe, alle mod højere rangerende hold. Jeg syntes vi slap meget godt fra det, med fem sejre ud af seks mulige, blandt andet en flot 4-1 sejr over lokalrivalerne fra Lindfield, som til dagligt gør sig i den 12. bedste række.


Heath Rangers – Sholing 2-0
Wallington Casuals – Heath Rangers 1-4
Ripley Village – Heath Rangers 2-1
Heath Rangers – Lindfield 4-1
Heath Rangers – Buxted ll 1-0
Heath Rangers – Jarvis Brooks 1-0


31/8-19, Burgess Hill Rhinos – Heath Rangers
Så blev det tid til den første ligakamp I sæsonen og vi startede på udebane på Clayton Green, hvor Burgess Hill Rhinos var modstanderen. Vi starter faktisk kampen bedst og både Henry Bulman og Adekunle var tæt på heade os foran i første halveg. Douglas Carrol fik også sin officielle debut i dag, men han måtte desværre udgå med en skade allerede i pausen. I anden halveg lykkedes det så at få bolden i kassen, da Tim Barker får scoret på en friløber og Danny Daly trykkede af lige uden for feltet. Det endte 2-1 til os og vi fik dermed en god start på sæsonen.



Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #37: 12 Aug 2017, 00:42 »

Heath Rangers


September 2019

7/9-19, Heath Rangers (D6) – Ifield Albion (D6), Malins Challenge Cup
Efter en halvkedelig første halveg mod ligarivalerne fra Ifield Albion, kom der gang I sagerne efter pausen, hvor vi gik totalt mål amok og endte med at vinde hele 6-0. Harry Osborne skal selvfølgelig fremhæves, da han stod for 4 af målene. Nu er vi klar til 2. runde af turneringen hvor vi får besøg af en anden ligarival, AFC Ringmer ll. Gareth Lee fik også sin debut i dag og i en alder af 16 år og 58 dage blev han den yngste spiller i klubbens historie.



14/9-19, Heath Rangers (1.) – Bolney Rovers (10.)
Efter to sejre i træk, kom vi ned på jorden efter en sløj indsats mod Bolney, som er spået til at ende på en 7. plads. Vi kommer godt nok foran 1-0, da Bulman finder Mitchell ved bagerste stolpe, men bare 5 min senere begår Shaun Collins straffe og resten af kampen er vi det dårligste hold. Det lykkedes dog alligevel for Tim Barker at udligne Bolneys føringsmål fra minuttet før og i de sidste 5 min af halvegen har vi dog også et par chancer til at bringe os foran. Efter pausen sidder Bolney så fuldstændig på kampen og havde deres spillere haft bare en smule skarphed havde vi også tabt med 3 eller 4 mål.



25/9-19, Polegate Town ll (1.) – Heath Rangers (4.)
Efter nederlaget til Bolney, skulle vi en tur til Polegate og møde et hold der var ubesejret efter de første to kampe. Cliff Stanton og Harry Osborne fik chancen fra start og det skulle vise sig at være en god ide. Efter bare 5 min fandt Stanton nemlig Osborne med en god aflevering og fra kanten af det lille felt svigtede Harry Osborne ikke og så stod der 1-0 til os. Anden halveg var kun 3 min gammel da Harry Osborne slog til igen og bragte os på 2-0. Og med godt 20 min igen lukkede Cliff Stanton definitivt opgøret med sin scoring til 3-0. Med sejren spillede vi os på førstepladsen, der er dog kun spillet tre kampe.



28/9-17, Heath Rangers (D6) – Jarvis Brook lll (D7), Parsons Challenge Cup
Reserverne fik som sædvanligt spilletid I dagens pokalkamp mod Jarvis Brook. De sørgede for at vi hev en sikker 3-1 sejr i land og kampen blev reelt afgjort i første minut af anden halveg, da Tim Barker med et brag af et hug, der gik i mål via underkanten af overliggeren, bragte os på 3-0. Douglas Carrol scorede i dag sit første officielle mål i Heath Rangers trøjen, da han åbnede scoringen efter kun 5 minutters spil.


Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #38: 12 Aug 2017, 22:11 »

Heath Rangers


Oktober 2019

9/10-19, AFC Bolnore (4.) – Heath Rangers (1.)
Oktober måned startede med en tur til Haywards Heath, hvor vores medoprykkere fra AFC Bolnore ventede. Da vi var forbi samme sted i sidste sæson blev vi sendt hjem med et 3-1 nederlag i bagagen, så nu var der i hvert fald mulighed for revanche. I forhold til sidste kamp, fik vi en fin start på kampen og vi kom også foran, da Okonkwo fik skovlet et indlæg fra Marc Mithcell ind bag sin egen keeper. Der stod dog 1-1 ved pausen da Bolnore fik udlignet 8 minutter efter vores føringsmål. Efter en times spil sendte jeg Tim Barker på banen og han kvitterede minuttet efter ved at bringe os på 2-1. Det var ingen køn kamp i dag, men spillerne havde fundet arbejdshandskeerne frem og det lykkedes at holde hjem, så vi fik vasket pletten fra sidste sæson væk.



12/10-19, Heath Rangers (D6) – Fletching (D5), Mid Sussex Junior Cup
Med sejren i dag, har vi nået bestyrelsens målsætning i denne turnering. Vi sidder fuldstændig på kampen i dag og specielt den første halve time var nærmest et stort pres mod gæsternes mål. I næste runde venter så Stones ll, som vi mødte i Division Nine i min første sæson ved roret. Der er Stones ll stadig at finde, men i denne pokalturnering har de ovarrasket og slået et Division Seven hold ud og i denne runde gik det udover vores kommende modstander i Division Six, Ansty Sports & Social ll.



23/10-19, Heath Rangers (1.) – Ansty Sports & Social ll (9.)
Inden dagens opgør havde gæsterne stadigvæk deres første ligasejr til gode. Derfor var de også at finde under nedrykningsstregen da dommeren fløjtede kampen i gang. Der lå de stadig da dommeren for sidste gang blæste i fløjten og gæsterne kunne forlade Barn Cottage, med et sviende nederlag på hele 4-0. Vi er inde i en rigtig god periode for øjeblikket og sejren i dag var den 5. på stribe i alle turneringer. Sejren kom i hus, selvom jeg ved en fejl kom til at starte med James Ward i angrebet, hvilket jeg først opdagede, da jeg startede anden halveg.



Mid Sussex Fooball League Division Six



Da dette var den sidste kamp i ligaen i denne måned, får i lige stillingen her over. Med 2 sejre ud af 2 mulige holder vi selvfølgelig fast i vores førsteplads, som vi erobrede i tredje spillerunde. Men inden oktober er forbi har vi lige 2 pokalkampe, som skal spilles mod henholdsvis Furngate og AFC Ringmer ll

26/10-19, Heath Rangers (D6) – Furngate (D7), Parsons Challenge Cup
Dagens eneste medrejsende Furngate supporter, fik hurtigt noget at juble over, da 17-årige Stratos Manias med to hurtige scoringer tog hul på en meget underholdene første halveg. Furngate lejren fik dog rimelig hurtig armene ned igen, da Tim Barker knap en halv time efter kunne bringe os foran 5-2. Som om det ikke var nok for Furngate, blev gæsternes Graham Brown sendt tidligt i bad, efter sit anden gule kort lige inden pausen. Så skete der ikke mere før i det 81. minut, da Douglas Carrol lukkede og slukkede forrestilingen med sin anden scoring i kampen.



30/10-19, Heath Rangers (D6) – AFC Ringmer ll (D6), Malins Challenge Cup
Vi spillede ikke nogen god kamp I dag. Ringmer trykkede os i bund fra kampens start og Stephen Manning måtte redde os et par gange, i nogle situationer hvor vores forsvar kom til at se rigtigt skidt ud. Med 5 min til pause fik vi dog et hjørnespark, som endte inde i feltet for fødderne af Osborne, der desværre ramte stolpen. Det havde også været meget ufortjent, hvis vi havde ført ved pausen. Vi kommer dog lidt bedre ud til 2. halveg og efter godt en times spil fik Harry Osborne bragt os i front fra 11 meter pletten. Han fik chancen igen et kvarter efter, men denne gang reddede gæsternes keeper forsøget. Minuttet senere lå bolden så i vores mål, da Marshall afsluttede et flot gennemspillet angreb. I resten af kampen virkede der til at være stillingskrig og det hele endte i straffe. Begge hold brændte deres første spark, men begge hold scorede så på de tre næste forsøg. Marc Mitchell skulle sparke vores femte spark og det gjorde han ved at sparke lige på en stillestående målmand. Robert Marshall, der scorede RIngmers mål i kampen var femte sparker for gæsterne. Han scorede sikkert og AFC Ringmer ll er dermed videre til næste runde.

« Seneste Redigering: 17 Aug 2017, 21:56 af stadio comunale » Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #39: 13 Aug 2017, 17:55 »

Heath Rangers


November 2019

2/11-19, Polegate Town ll (D6) – Heath Rangers (D6), Stratford Challenge Cup
Polegates Luke Hassan fik bragt sig selv lidt I centrum I dag. Først bragte han hjemmeholdet foran 1-0. Og efter Tim Barker havde udlignet bragte Hassan så os foran, da han kom forrest på et indlæg fra Walker. Med et kvarter igen lagde han så op til Polegates udlignende mål og i kampens overtid, kiksede han en tilbagelægning til sin egen keeper, men heldigt for Hassan og Polegate endte bolden kun i sidenettet. Efter 120 minutters fodbold stod vi igen i en straffekonkurrence. Marc Mitchell fik endnu en gang en uheldig hovedrolle da han var den eneste som brændte og vi er ude af endnu en pokalturnering.



9/11-19, Heath Rangers (1.) – Ditchling ll (4.)
Dagens kamp mod Ditchling vandt vi uden at vi på nogen måde imponerede. Dog vandt vi alligevel fortjent, selvom begge vores scoringer faldt på straffespark. Nu kan vi så se frem til et vaskeægte topopgør i næste runde, hvor 2. pladsen, Burgess Hill Athletic skal en tur til Barn Cottage. Henry Bulman brækkede desværre et ribben og er ude i op til 5 uger.



20/11-19, Heath Rangers (1.) – Burgess Hill Athletic (2.)
Det blev ikke nogen god kamp for vores side I dag. Da der var spillet en halv time af opgøret havde vi end ikke haft et skudforsøg endnu. Det havde gæsterne dog. Stephen Manning reddede os blandt andet da en Burgess Hill spiller slap alene igennem. Inden da havde gæsterne også haft et nærgående forsøg, som vores overligger tog sig pænt af. I 2. halveg troede jeg så at det gik galt, da bolden efter en god gammeldags gang klumpspil i vores felt, trillede lige så stille mod vores mål. Men i sidste øjeblik kom Liam Gilbert og fik reddet og i samarbejde med Stephen Manning fik de den ud af farezonen. Vi slap således fra topkampen med et enkelt point, som vi efter en meget ringe indsats kan være fuldt ud tilfredse med. Dermed holder vi vores 1. plads




Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #40: 14 Aug 2017, 03:39 »

Fed blog at læse..., havde selv sidste år en blog med Winchester, og spiller selv et save i denne sæson med Truro..., det der mangler mest i denne opsætning synes jeg er det aktuelle pokal system..., men sådan er det jo...

Men fed blog at følge.
Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #41: 17 Aug 2017, 21:39 »

Heath Rangers


December 2019

4/12-19, Heath Rangers (1.) – Ifield Albion (9.)
Første kamp i december måned bød på en sikker 3-0 til os over Ifield Albion, der befinder sig under nedrykningsstregen. Vi gik til pause med en 1-0 føring, men burde have ført med et mål eller to mere, da vi havde et skud på overliggeren og et på stolpen i slutminutterne af halvegen. I 1. halveg tillod et stærkt spillende Heath Rangers forsvar også kun 1 sølle afslutning fra gæsterne. I anden halveg fortsatte vi og Harry Osborne afgjorde kampen med knap ti minutter igen. Og for tredje kamp i træk lykkedes det os også at holde nullet.



7/12-19, Stones ll (D9) – Heath Rangers (D6), Mid Sussex Junior Cup
Efter vi havde holdt buret rent i tre kampe, tog det kun Stones 4 minutter at bringe sig foran og så lå der endnu en pokaloverraskelse og lurede for hjemmeholdet ude på Cherry Lanes bane 5. Men heldigvis tog mine spillere sig sammen efter pausen og sørgede med tre mål for at vi fik vendt kampen og nu er i kvartfinalen, hvor vi skal en tur til hassocks og møde vores ligarivaler Ditchling ll.



22/12-19, AFC Ringmer ll (2.) – Heath Rangers (1.)
Så var det tid til et topopgør, da vi skulle på besøg hos rækkens 2. plads, AFC Ringmer ll. Vi lagde fint ud og allerede efter 16 minutters spil kunne vores tre medrejsende tilskuere strække armene i vejret, efter Stanton sendte kuglen ind bag David Spence i Ringmer målet, som ikke så alt for god ud i situationen. Syv minutter senere bragte Shaun Collins os yderligere foran, da han tog chancen direkte på frispark. Skuddet var dog ikke ret godt, men efter en afretning i muren kunne Davis Spence for anden gang i kampen pille bolden ud af netmaskerne. Lige før pausen lykkedes det hjemmeholdet at få reduceret og da vores egen Gareth Lee, fik sit andet gule kort 11 minutter inde i anden halveg, blev jeg en smule nervøs. Men i de sidste godt 35 minutter skete der ikke ret meget og vi kan gå på juleferie på en solid 1. plads.
Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #42: 17 Aug 2017, 21:54 »

Heath Rangers


Januar 2020

1/1-20, Heath Rangers (1.) – Burgess Hill Rhinos (10.)
Så kom bundproppen en tur forbi Barn Cottage. Det blev ikke nogen køn affære og det var svært at se, det var en kamp mellem top og bund. Det lignede længe en nulløsning. Men 5 minutter før tid bragte James Leach højst overraskende gæsterne foran og nu lignede det pludseligt et pinligt nederlag. Men minuttet efter føringsmålet fik vi frispark på kanten af Rhinos felt og Tim Barkers forsøg ramte en mand i muren og snød fuldstændig Kevin Head i målet og vi kunne gå fra banen med et enkelt point.



4/1-20, Heath Rangers (D6) – Burgess Hill Albion ll (D7), Parsons Challenge Cup
Med en sikker sejr på 4-1 over 1. pladsen fra rækken under os, er vi nu klar til semifinalen i Parsons Challenge Cup. 16-årige Gareth Lee lavede sit første mål for klubben, da han gjorde det til 2-0 efter godt et kvarter. I semifinalen venter så endnu et Division Seven hold, Handcross Village ll, der indtager 2. pladsen i deres række. Denne pokalturnering består af holdene i Division Nine, Eight, Seven og Six. Da vi nu fører Division Six, må vi vel være en form for favoritter til at vinde den.



18/1-20, Bolney Rovers (7.) – Heath Rangers (1.)
De 76 tilskuere, der var mødt op på Batchelors Field, denne lørdag eftermiddag, fik en forrygende underholdende fodboldkamp at se. Det lykkedes os, lidt heldig, at få 1-1 med til pausen og i halvegen fik spillerne at vide, de ikke havde præsteret godt nok. Det var de heldigvis enige i og i halveg fik vi meget bedre styr på spillet og med to mål af Cliff Stanton førte vi 1-3 med 20 minutter igen. Bolney havde dog ikke givet op i endnu og fire minutter senere fik de reduceret. Vi var dog hurtige til at svare igen og bringe os på 2-4. Igen lykkedes det hjemmeholdet at bringe spænding i kampen med en scoring to minutter før tid. Mere blev det dog ikke til og vi er nu et lille skridt nærmere oprykning.



29/1-20, Heath Rangers (1.) – Polegate Town ll (6.)
Vi sluttede januar af med en 3-2 sejr hjemme over Polegate. Harry Osborne grundlagde sejren i første halveg da han på oplæg fra Cliff Stanton og Danny Daly sørgede for at vi gik til pause med en føring på 2-0. Micthell gjorde det til 3-1 efter at gæsterne ellers havde reduceret vores føring lige efter pausen. Mawson fik dog bragt lidt spænding i kampen til sidst med en straffesparkscoring . Men det blev ikke til mere og vi holder dermed godt fast i vores rimelige solide forspring i ligaen.



Mid Sussex Fooball League Division Six


Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #43: 23 Aug 2017, 22:25 »

Heath Rangers


Februar 2020

12/2-20, Ditchling ll (D6) – Heath Rangers (D6), Mid Sussex Junior Cup

Vi spiller en lige første halveg, hvor begge hold at tilløb til chancer, men det bliver ikke til det helt store. Vi starter anden halveg med at få et rødt kort, da Matt Sutton bliver sendt i bad efter sit andet gule kort. Derfra får vi faktisk rimelig fat i kampen, men alligevel kommer vi bagud 20 min før tid. Det lykkedes dog Barker at udligne til allersidst og det ender i forlænget spilletid. Her virker mit hold dog mest træt og lige enden første halveg af forlænget er slut slår Ditchling til og bringer sig på 2-1. Derfra har vi bare ikke mere at komme med og kvartfinalen blev endestationen i denne omgang.



16/2-20, Ansty Sports & Social ll (8.) – Heath Rangers (1.)
Vi starter med at komme bagud efter bare 1 minuts spil da Eddie Brockway flot header et indlæg en bag egen keeper. Vi spiller helt elendigt og vi bliver kun noteret for en enkelt afslutning i første halveg. Efter pausen går det meget bedre og James Ward udligner fortjent Anstys tidlige føring. Med fem minutter tilbage troede vi også vi skulle hive alle 3 point i land, da indskiftede Henry Bulman sætter sidste fod på et rigtigt flot angreb og bringer os i front. Jack Rudd ville det dog anderledes og han får udlignet på en flot afslutning fra kanten af feltet. Lidt bittert.



Mid Sussex Football League Division Six



Med kun 1 ligakamp i denne måned, for vores vedkommende er der ikke sket det store i stillingen. Vi ligger fortsat på en sikker førsteplads. Og med 9 point ned til tredjepladsen med 5 kampe igen bør oprykningen ikke kunne glippe. Men vi skal dog spille bedre end vi har gjort i de sidste 2 kampe, for ellers får vi ikke sat mange point ind på kontoen.
« Seneste Redigering: 26 Aug 2017, 22:42 af stadio comunale » Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #44: 23 Aug 2017, 22:28 »

Fed blog at læse..., havde selv sidste år en blog med Winchester, og spiller selv et save i denne sæson med Truro..., det der mangler mest i denne opsætning synes jeg er det aktuelle pokal system..., men sådan er det jo...

Men fed blog at følge.


Jeg har fået læst din blog og sikke da nogle imponerende resultater.
Hvordan går det så med Truro?
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010