home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:38:13 Dorner Træningsbanen Hjælp til spilleroller
I dag kl. 08:39:59 Wester Blogs The Great Lion
I går kl. 22:05:34 Wester Klubsøgnin... FM17: Hvem skal jeg være?
I går kl. 22:02:47 Wester Træningsbanen Taktikker ?
I går kl. 17:01:48 Wester Træningsbanen FM 17 Støttepligter ?
I går kl. 14:43:10 pallestar Klubsøgnin... Crewe Alexandra F.C
I går kl. 10:20:22 Roberto_Baggio Klubsøgnin... Chelsea FC
Antal Registrerede Brugere: 20705
  4 Brugere, 157 Gæster Online.

Nyeste Bruger: math9538
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Heath Rangers - Vi starter fra bunden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Heath Rangers - Vi starter fra bunden  (Læst 3836 gange)
stadio comunale
Juniorspiller
**

Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #30: 14 Jul 2017, 14:44 »

Heath Rangers

2/1-19, Ifield Galaxy (8.) – Heath Rangers (1.)
Den første kamp i det nye år blev spillet i et par minus grader og snevejr. Om det var snevejret der gjorde det ved jeg ikke, men det lykkedes for mit hold af få en god start på kampen, hvilket ellers har været lidt af et problem for os, på det sidste. Vi kontrollerede også kampen hele vejen igennem og trak os sejrsrigt ud af opgøret.

15/1-19, Heath Rangers (D7) – Forest Row ll (D7)
En halv tam affære ender med 0-0 efter ordinær og forlænget spilletid. Det hele skulle afgøres fra 11 meter pletten! Efter Forest Row sikkert starter ud med at scorer går James Ward til bolden og sparker lige på målmanden. Forest Row gentager så succesen fra deres første spark og Kibaki vælger at gøre Ward kunsten efter. Efter gæsterne scorer på deres tredje lykkedes det Brockway at holde liv i konkurrencen. Det viser sig dog kun at være kortvarigt da et ellers skidt spark fra Forest Row spilleren ender med at gå i mål via Ben Bailey, som næsten reddede. Vi er dermed ude af alle tre pokalturneringer.

20/1-19. Heath Rangers (1.) – Burgess Hill Albion ll (2.)
McNulty var småskadet til dagens topkamp mod Burgess Hill. I stedet for McNulty fik Liam Gilbert chancen og efter godt 40 minutters spil, leverede han kampens eneste mål hvor Danny Daly fandt ham ved bagerste stolpe på et frispark og Gilbert satte panden på og blev matchvinder.  Vi er nu 10 point foran netop Burgess Hill, som indtager andenpladsen.

Mid Sussex Football League Division Seven

« Seneste Redigering: 14 Jul 2017, 14:58 af stadio comunale » Logged

stadio comunale
Juniorspiller
**

« Svar #31: 14 Jul 2017, 21:09 »

Heath Rangers

9/2-19, Handcross Village ll (8.) – Heath Rangers (1.)
Efter 3 minutter erobrer Bulman bolden fra Handcross venstre back, på kanten af deres felt. Han får prikket bolden videre til Harry Osborne som sender bolden ind foran mål, hvor en fremstormende Cliff Stanton sætter en fod på bolden og bringer os foran 1-0. Handcross kommer dog til tilbage og udligner på et straffe. Lidt senere gentager min frontduo deres gode samarbejde fra det første mål, dog med Osborne som afslutter denne gang. Danny Daly lukker kampen med knap et kvarter igen og vi er stadig ubesejret i ligaen.

16/2-19, Maresfield Village ll (2.) – Heath Rangers (1.)
I dagens udekamp i Maresfield, henter vi en smal men fortjent sejr. Henry Bulman bliver kampens eneste målscorer da han sparker et frispark på kanten af feltet direkte i kassen. Udover et rødt kort til hjemmeholdets Gareth Maclean var der ikke ret meget andet at berette om, så der var 3 point mere til samlingen.

26/2-19, på grund af resultatet i en anden kamp, er vi nu med 5 kampe tilbage at spille sikre på at rykke op for tredje gang i træk. Så i næste kamp går vi efter sejren så vi kan sikre os førstepladsen, hjemme på Barn Cottage.

stadio comunale
Juniorspiller
**

« Svar #32: 15 Jul 2017, 00:40 »

Heath Rangers

2/3-19, Heath Rangers (1.) – Forest Row ll (6.)
I en ikke særlig velspillet kamp, måtte vi tage til takke med en uafgjort, hvilket også var helt fair, da ingen af holdene havde fortjent at vinde. Nu kan vi dog sikre os førstepladsen med 1 point i den næste kamp mod Ardingly ll der kæmper for at redde livet i rækken.

16/3-19, Heath Rangers (1.) – Ardingly ll (7.)
Vi kommer skidt fra start og det udnytter gæsternes Dildick efter bare 6 min spil og bringer Ardingly foran. Efter målet kommer vi dog rigtigt godt med og sætter os nærmest fuldstændig på begivenhederne. 20 min efter vi kom bagud får vi også udbytte af vores overtag og Danny Daly bringer os tilbage i kampen med sin scoring til 1-1. I anden halveg fortsætter vi presset og har flere store chancer til at bringe os foran, hvor især Kibaki brillierer med nogle flotte frispilninger. Men chancerne bliver ikke udnyttet. Men da Ardingly får rødt med bare 2 min igen, tror vi at oprykningen er i hus. Men så glemmer vi at dække op og Frimpong kan sikkert score til 1-2 efter han havde helt frit løb fra midten af banen. Førstepladsen må desværre vente endnu en runde.

30/3-19, AFC Bolnore (2.) – Heath Rangers (1.)
Igen skulle vi bare bruge 1 point, for at sikre den forbandede førsteplads. Men igen kommer vi skidt fra start og Ricky Alabaster viser ingen nåede da han efter 4 min slipper alene igennem med Stephen Manning og smadrer bolden ind bag vores 17-årige keeper. Bolnore kommer også på 2-0 inden Ricky Alabaster slår til igen. Denne gang er det fra en lidt spids vinkel, men igen hamrer han dog bare til kuglen og Manning er igen chanceløs. Med små 25 min igen tager Simon Black sit andet gule kort i kampen og må marcherer i bad. Det får åbenbart vores hold til at vågne op og bare 2 min efter udvisningen sætter Mitchell panden på et indlæg fra Nathan Daly, 1-3. På trods af nogle hæderlige forsøg bliver det ikke til mere og vi må slukøret vende snuden hjem mod Lindfield.

Jeg er ved at være bange for at mine spillere er gået på tidlig sommerferie. Jeg håber dog selv vi kan lukke den i næste kamp og få det point, så det ikke ender med vi vinder, fordi Bolnore ikke gør det. Det er squ sjovest selv at afgøre det.

stadio comunale
Juniorspiller
**

« Svar #33: 15 Jul 2017, 20:54 »

Heath Rangers

13/4-17, Heath Rangers (1.) – East Grinstead Mavericks (7.)
Vores tredje nederlag i streg. Det eneste positive man kan sige, er at vi sikrede os ligatitlen da Bolnore ikke formåede at besejre Lindfield. I en kamp hvor vi ikke formår at skabe ret meget, heller ikke med en mand i overtal, er det fuldt fortjent at gæsterne løber med de 3 point.

28/4-19, Heath Rangers (1.) – Lindfield lll (9.)
Vi sluttede sæsonen af med et lokalopgør mod Lindfield lll. Det gamle makkerpar i front, Lee og Kibaki, fik chancen sammen fra start og man må sige de greb den. Med to mål af Kibaki og 1 mål og et oplæg af Gareth Lee, sørgede de for at Lindfield lll må en tur ned i Division Eight. Og efter tre kampe i træk uden point, var det dejligt at slutte af med en fortjent sejr i sidste spillerunde.

For tredje sæson i træk vinder vi vores række. Det bliver spændende at se hvor længe det kan forsætte. Til slut er der lige en oversigt over de bedste spillere i sæsonen i rækken.

Og nu er der sommerferie og der sker ikke mere de næste 3 uger.
« Seneste Redigering: 15 Jul 2017, 21:38 af stadio comunale » Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2014, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010