home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 02:24:28 Sunbao Omklædning... Spørgsmåltråden
I går kl. 20:21:35 Dennislauridsen Blogs Le Zebre.
I går kl. 10:21:22 Broen13 Journey fo... Ramiro Cambray Benitez
I går kl. 08:30:55 b0nb0n Blogs Heath Rangers - Vi sta...
25 Jun 2017, 21:42 Guldbrand Klubsøgnin... Borussia Dortmund
25 Jun 2017, 21:25 darkalf Fodbold Brighton Tråden
25 Jun 2017, 17:49 Highbury Spillersøg... FM17 Deal/No Deal
Antal Registrerede Brugere: 20687
  0 Brugere, 149 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Junker112
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Heath Rangers - Vi starter fra bunden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Heath Rangers - Vi starter fra bunden  (Læst 2295 gange)
stadio comunale
Juniorspiller
**

Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #15: 07 Jun 2017, 23:21 »

Heath Rangers

August 2017

Hos Heath Rangers er vi klar til at tage hul på den nye sæson i Division Eight. Vi satser stærkt på at vi kan blande os i oprykningskampen og vi er da også spået en fjerdeplads af medierne inden sæsonstart. På grund af at højere rangerende hold har det med at snuppe en spiller fra os i ny og næ har jeg rykket Austin Jarvis, Joe Wilson, Matt Sutton og Cliff Stanton op fra vores U18 hold. Alle fire er spillere som kom fra vores akademi i foråret. Hvis vi mister flere spillere i løbet af sæsonen satser jeg på at supplere med folk fra mit U23 og U18, ligesom jeg har gjort indtil videre.

Truppen ser derfor således ud til den nye sæson:

Målmænd: Ben Bailey, Max Loveland

Forsvar: Eddie Brockway, Austin Jarvis, Liam Gilbert, Emmanuel Adekunle, Joe Wilson, Jamie Brady, Shaun Collins, Gary Conway

Midtbane: Henry Bulman, Jason Walker,Danny Daly, James Ward, Tony O’Brien, Matt Sutton, Andre Fraser, Marc Mitchell

Angreb: Ady Kibaki, Gareth Lee, Harry Osborne, Cliff Stanton

I år er vi med i de samme pokalturneringer, som sidste sæson + Parsons Challenge Cup, så i alt fire pokalturneringer. Klubben har dog ikke så store forventninger i år til de forskellige turneringer som sidste år, hvilket heller ikke gør mig så meget. Indtil videre regner jeg med at lade reserverne spille de fleste pokalkampe og så satse fuldt ud på ligaen. Nr. 1 og 2 rykker op og nr. 8 0g 9 må en tur ned i Division Nine.

Brian Hall Challenge Cup: Vær Konkurrencedygtig
Tester Challenge Cup: Vær Konkurrencedygtig
Mid Sussex Junior Cup: Nå Anden Runde
Parsons Challenge Cup: Nå Anden Runde

Sidste år solgte klubben 5 sæsonkort, men i år det tal mere en firedoblet, da 23 Heath Rangers fans har investeret i sådan et. Så der skulle gerne dukke lidt flere tilskuere op i denne sæson.

Vi har også fået spillet lidt træningskampe inden sæsonstart, hvor det gik fin i de fire første, men så sluttede vi af med en skidt præstation og et fortjent nederlag til Eversley

Heath Rangers – Brighstone 4-2
Heath Rangers – Crawley United 4-1
Heath Rangers – Crowhurst 4-4
Heath Rangers – Farnborough North End 3-0
Heath Rangers – Eversley 2-3

Første kamp i ligaen bliver mod Handcross Village lll, der sluttede på en fjerdeplads i sidste sæson, så en kamp hvor vi skulle have en god chance for at hive point i land og gerne også tre af slagsen.
Vi får også en drømmestart på kampen, da Kibaki opfanger en løs bold, midt på gæsternes banehalvdel. Efter lidt kombinationsspil med Gareth Lee, kan Kibaki trille bolden ind i et nærmest tom Handcross Village mål og bringe os i front, foran hele 65 glade tilskuere. Handcross Village kommer dog stærkt tilbage og bringer sig også foran efter en halv times spil, inden Lee udligner kort før pausen, efter lidt klumpspil i gæsterne felt. Cirka 10 min efter pausen slår Lee til igen og bringer os foran, men da Handcross Village giver bolden op er vi tilsyneladende ikke færdige med at juble, for de render direkte ned og scorer til kampens resultat 3-3.

stadio comunale
Juniorspiller
**

« Svar #16: 09 Jun 2017, 21:38 »

Heath Rangers

September 2017

September startede med en pokalkamp mod Burgess Hill, der i ligasammenhæng, huserer to rækker over os. Jeg valgte at give chancen til mine reserver og de leverer også en udmærket 1. halveg. I 2. halveg er vi presset i bund det
meste af tiden og vi kommer også fortjent bagud 1-0. Efter målet formår vi ikke at skabe nogen som helst chancer og
vi er tidligt ude af Mid Sussex Junior Cup.

I sæsonens anden ligakamp skulle vi en tur til Hanbury Stadium og vores to medrejsende supporterer fik set et Rangers hold, som var tændte fra kampens start. Kibaki får chancen for at bringe os foran på et straffespark lige inden pausen, men desværre sparker han langt over mål. Han tager dog grueligt revanche i anden halveg og med Kibakis to mål kan vi tage alle tre point med hjem til Lindfield.

Den sidste kamp I september resulterede I et nederlag I Parsons Challenge Cuppen, til ligarivalerne Scaynes Hill ll. Mine reserver leverede ellers en fin indsats, men det virker bare til at de mangler skarpheden foran mål. Jeg er dog ved at blive lidt bekymret, over at det indtil videre kun er Lee og Kibaki, som kan sparke bolden i kassen. Det er ikke godt hvis vi
skal være så afhængige af to mand.

stadio comunale
Juniorspiller
**

« Svar #17: 14 Jun 2017, 21:38 »

Heath Rangers

Oktober 2017

Så skulle vi på besøg hos ligaens dukse. Gareth Lee var efter en småskade ikke blevet helt klar til at han kunne starte inde, så Cliff Stanton fik sin første ligastart i Heath Rangers trøjen. I det 19. minut fanger vi hjemmeholdet i en kontra og Fraser afslutter angrebet med sin første sæsontræffer. East Grinstead for efterfølgende laggt et godt pres på os, men Ben Bailey redder os et par gange. Men lige inden pausen går det galt da Gilbert går helt forkert af en kang bold og Courtney kommer alene igennem og udligner. I anden halveg får vi bedre styr på kampen og Henry Bulman får bragt os fortjent foran efter godt en times spil. Cirka 20 minutter efter spiller Ward, Ady Kibaki helt fri med East Grinstead keeperen og Kibaki øger vores føring til to mål. Courtney får dog reduceret to minutter før tid og trod et pres fra East Grinstead i overtiden lykkedes det at holde stand og vi kan igen tage tre point med hjem til Lindfield.

Vi kunne med bare en uafgjort i opgøret mod East Grinstead Mavericks spille os op på førstelpladsen i ligaen. Men sådan skulle det ikke gå. I stedet var det Mavericks, som lagde sig alene spidsen med en fortjent 2-0 sejr. Det eneste vi var bare lidt farlige på i dag, var dødbolde. Vi skabte nærmest ikke en chance i åbent spil.

Selvom Marc Mitchell bringer os foran efter 25 minutters spil, kan vi desværre ikke holde føringen længere end et minut ind i 2. halveg. Mere bliver der ikke scoret i den ordinære spilletid og det hele ender i en straffesparkskonkur rence. Her bliver vores egen Gareth Lee, den eneste som ikke scorer og nu er der kun en pokalturnering tilbage at tænke på og vi er stadig uden sejr på hjemmebane i denne sæson.

stadio comunale
Juniorspiller
**

« Svar #18: 15 Jun 2017, 22:04 »

Heath Rangers

November 2017

4/11
Vi starter miserabelt ud i vores første kamp i november. Men det var jo også en hjemmekamp, så hvad havde jeg dog regnet med. Bagud 2-0 ved pausen og spillet ud af banen, giver jeg mine spillere en opsang. Opsangen har dog ikke ligefrem den ønskede effekt og tre minutter inde i anden halveg bringer Crawley Panthers sig foran 3-0. Jeg skynder mig at flå tre mand ud og få nogle friske kræfter ind. Det hjælper tilsyneladende og efter reduceringer af Ady Kibaki og indskiftede Harry Osborne, sætter Danny Daly en meget ufortjent udligning i kassen, på vores tredje afslutning inden for rammen. På trods af en kæmpechance til begge hold i dommerens tillægstid, ender opgøret 3-3 og vi får sat et meget heldigt point ind på kontoen.

18/11-17
Så ventede der en udekamp mod nedrykkerne fra Hartfield. De har fået en hård start på sæsonen og indtog inden dagens opgør sidstepladsen. De lægger dog godt fra land i dagens kamp og bringer sig fortjent foran efter 17 minutter. Efter scoringen kommer vi dog bedre med i kampen og kan gå til pause med 1-1 og en mand i overtal. I anden halveg udnytter vi overtallet og kører sejren sikkert hjem, uden dog at imponere. Med sejren holder vi fast i topstriden og ligger os på en foreløbig tredjeplads.

25/11-17
Sidste kamp i november bød på pokalfodbold mod Barcombe fra Division Nine. Igen får mine reserver chancen og igen lykkedes det ikke at gå videre. Vi må lade livet efter straffesparkskonkur rence og vi er dermed røget ud af alle fire pokalturneringer i første forsøg. Ligesom mod Scaynes Hill i Brian Hall Challenge Cup, misser vi kun et spark, men modstanderen vælger at sparke alle fem i kassen, så nu har vi kun ligaen at fokusere på.

Nodiem
Challenge Mester 2015

« Svar #19: 15 Jun 2017, 22:32 »

Fin blog - Læser med Smiley

Men opstilling og hele den rubrik er meget rodet at se på i min optik - Smiley

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Det nye Ajax Amsterdam

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015

stadio comunale
Juniorspiller
**

« Svar #20: 16 Jun 2017, 15:18 »

Mange tak Nodiem.

Det med roddet må jeg lige tage op til overvejelse Smiley

stadio comunale
Juniorspiller
**

« Svar #21: 18 Jun 2017, 16:18 »

Heath Rangers

December 2017

2/12-17
I dagens kamp mod Furngate bliver vi reddet af en god præstation i målet af Ben Bailey, og så et rødt kort til hjemmeholdet med 20 min igen. Indtil det røde kort var det en lige fodboldkamp, men vi udnytter overtallet rigtigt flot og vi indtager nu anden pladsen i rækken.

13/12-17
Til aftenens kamp mod fjerdepladsen Scaynes Hill, måtte vi undvære vores venstrekant Andre Fraser, som var blevet syg. Vi kommer bedst fra start og får også udnyttet det med en scoring fra Gareth Lee efter knap 20 minutters spil. Vi fortsætter med at have overtaget, det meste af halvegen. Men lidt før pausen får gæsterne alligevel udlignet, sådan lidt ud af ingenting. I anden halveg er der ikke så meget at berette om og kampen mellem de to oprykkere ender med et point til hver.

Vi er nu halvvejs i gennem ligaen og selvom det blot blev til 1-1 mod Scaynes Hill, er vi faktisk nu på førstepladsen i Division Eight. Det har også været en fin start med kun et enkelt nederlag i otte kampe, dog er jeg begyndt at sukke efter en sejr på hjemmebane. Til gengæld vejrer de fire sejre på udebane i lige så mange kampe lidt op for den skidte statistik hjemme på Barn Cottage.

Stillingen

27/12-17
Vi sluttede året af med en tur til Handcross, hvor rækkens nr. 3 ventede. Efter 20 minutter kommer vi bagud da vi snorksover, mens modstanderen tager et hurtigt frispark. Efter to afleveringer ender bolden hos Spencer Coleman, der usvigeligt sikkert sparker hjemmeholdet i front. Vi kommer dog tilbage i kampen og knap 10 min senere viser Kibaki tænder, da han hamrer en afslutning fra kanten af feltet på overliggeren.
Lige før pausen er Kibaki på spil igen og denne gang svigter han ikke. Bulman finder ham med en lang bold i dybden og Kibaki udligner til 1-1 og det bliver stillingen ved pausen.
Det meste af anden halveeg ligner det en uafgjort, lige indtil Adekunle stiger til vejrs ved forreste stolpe efter et hjørnespark og header sejren hjem til Heath Rangers. Vi bevarer dermed førstepladsen som vi overtog i sidste runde. Nu går der lige en måned inden der er kamp igen.

« Seneste Redigering: 18 Jun 2017, 16:19 af stadio comunale » Logged

stadio comunale
Juniorspiller
**

« Svar #22: 25 Jun 2017, 01:19 »

Heath Rangers

Januar 2018

På grund af kamppausen på en måned, fik jeg lige smidt et par træningskampe ind i kalenderen, så spillerne ikke skulle komme helt ud af kampform. Den første var hjemme på Barn Cottage, mod Bosham. Den endte selvfølgelig med et klokkeklart nederlag på 0-3. Den sidste træningskamp var heldigvis på udebane, så der kunne vi hive en fortjent 4-3 sejr hjem, mod Crowhurst.

27/1-18, East Grindstead Mavericks (5.) – Heath Rangers (2.)

Vi lider et fortjent nederlag i dag. Mavericks er klart det bedste hold og vi bliver totalt udspillet i første halveg. I anden halveg kommer vi bedre med, men reduceringen kommer for sent og vi får ikke lagt det ønskede pres på modstanderen til sidst.

Februar 2018

6/2-18
19 årige Joe McNulty er pr dags dato ny spiller i Heath Rangers. Waliseren var i sidste sæson lånt ud til Tooting & Mitcham, i den 8. bedste række, fra Bristol City, hvor han var fast mand, men har været klubløs hele denne sæson.

10/2-18, Heath Rangers (3.) – Cuckfield Development (9.)
Vi dominerer totalt dagens kamp og kommer fuldt fortjent foran 2-0. Men så skal jeg da lige love for vi holder totalt op med at spille fodbold og bliver fuldstændig passive i alle spillets facetter. Vi får dog på en eller anden måde alle 3 point og får dermed også den første hjemmesejr i denne sæson.

25/2-17, Heath Rangers (2.) – East Grinstead Town lll (1.)
Så stod den på et vaskeægte topopgør på Barn Cottage. Det var ikke nogen køn kamp fra nogle af holdene, men vi trækker os sejrrigt ud af opgøret og McNulty fik sat et flot aftryk i sin startdebut. Vi fører nu rækken og vi har endda en kamp i hånd i forhold til resten af topholdene. Nu mangler vi at møde rækkens nr. 5, 6, 7 og 9, så oprykningen bør altså komme i hus i denne sæson.

« Seneste Redigering: 25 Jun 2017, 02:13 af stadio comunale » Logged

b0nb0n
Førsteholdsspiller

« Svar #23: I går kl. 08:30:55 »

Ser godt ud Smiley Kunne du ikke smide stillingen i ligaen ind i hver update Smiley

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2014, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010