home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Heath Rangers - Vi starter fra bunden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Heath Rangers - Vi starter fra bunden  (Læst 42805 gange)
stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« : 13 Maj 2017, 02:01 »

Heath Rangers



Jeg har startet et spil op med den flatterende engelske klub, Heath Rangers. Klubben er fra byen Lindfield og deler stadion med bysbørnene fra Sporting Lindfield. Heath Rangers befinder sig pt i Mid Sussex League Division Nine, hvilket er den 22. bedste række. Hjemmebanen hedder Barn Cottage og har plads til 750 tilskuere.


Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #1: 13 Maj 2017, 22:33 »

Heath Rangers


Udover deltagelsen i ligaen er Heath Rangers også med i 3 forskelllige pokalturneringer. Den ene pokalturnering, Mid Sussex Junior Cup, er der trukket lod til og det blev Hartfield, som spiller to rækker højere end os, som kom op af bowlen.

                        

 


Klubbens målsætning er at nå finalen i alle tre pokalturneringer og vinde ligaen, så der er pres på fra start, men vi er også favoritter til at vinde ligaen. Der er 11 hold i ligaen, man møder hinanden 2 gange og nr. 1 og 2 rykker op.

Det er ikke fordi der er så mange penge i kassen, men til gengæld er alle spillere og ansatte i klubben på amatør aftaler, så der er heller ikke brug for det helt store budget endnu.

Jeg har tilføjet spillere til de klubber som ikke havde nogle i forvejen, så derfor ser min førsteholds trup sådan her ud, to dage før turneringstart.

Målmænd:
Ben Bailey Max Loveland

Forsvar:
Terry Smith  Eddie Brockway
 Shaun Collins  Jamie Brady Emmanuel Adekunle  Gary Conway  Liam Gilbert  Engin Kilicaslan

Midtbane:
Marc Mitchell  Henry Bulman  Tony O'Brien  Dean Steele-Woodward  Jason Betteridge James Ward  Danny Daly  Andre Fraser

Angreb:
Gareth Lee  Adrian Stone  Ady Kibaki  Harry Osborne

Liam Gilbert og Adrian Stone er de eneste spillere jeg selv har hentet og de var begge uden klub. 

På trænerfronten er det lykkedes mig at tilknytte Terry McPhillips som assisterende manager. Indtil for et år siden havde han den samme rolle i Blackburn Rovers. Jeg håber ikke han smutter når han finder ud af at han skal fylde vand op en gang imellem og sørge for at vinke bolden ude, under kampene.
 
Jeg regner med at opdatere en til to måneder af gangen. Men hvor hurtigt det går med at opdatere her kommer til at variere meget. Og så er det første gang jeg forsøger mig med en blog, så hvis det bliver for rodet må i sige til Smiley
Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #2: 15 Maj 2017, 05:09 »

Heath Rangers


Juli og august 2016
I juli og august måned har vi fået spillet en del træningskampe mod hold som blandt andet tæller Speedy United og Windmill Wanderers og vi er nu klar til sæsonstarten, hjemme mod Ringmers tredjehold.



Hvis Ady Kibaki kan fortsætte sin målform (4 mål i træningskampene) og forsvaret og Ben Bailey i målet kan blive ved med at lukke lige så godt af som hidtil er jeg en meget fortrøstningsfuld manager.

       

Det blev en rigtig god start på sæsonen, hvor de 15 fremmødte tilskuere, fik set et Rangers hold som lagde ud som lyn og torden, hvor specielt kampens spiller Gareth Lee var i hopla. Gassen gik af ballonen efter scoringen til 4-1 og vi overlod initiativet til gæsterne, men overordnet set er manageren meget glad for spillet og resultatet. Det lover godt.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #3: 15 Maj 2017, 08:03 »

Spændende blog. Synes det er et fint layout Smiley
Der er langt til PL, men sejt hvis du gør det Smiley

Har lige et spørgsmål:
"Jeg har tilføjet spillere til de klubber som ikke havde nogle i forvejen, så derfor ser min førsteholds trup sådan her ud, to dage før turneringstart."
Er det dine modstandere der har fået spillere, eller hvordan skal den forstås?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #4: 15 Maj 2017, 20:33 »

Da jeg startede spillet om kunne jeg vælge at "tilføje spillere til spilbare hold, som ikke havde nogle rigtige spillere til at starte med. Så det er både mit hold og alle de andre hold  som har fået tilføjet spillere.
Altså de hold som normalt kun har "grå" spillere til at starte med har fået "hvide" spillere tilført.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #5: 16 Maj 2017, 08:06 »

Ahhhh..... Super Smiley Troede du havde lavet dine egne super spillere Smiley HEHE!

Good luck Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #6: 17 Maj 2017, 22:29 »

Mange tak b0nb0n
Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #7: 18 Maj 2017, 06:13 »

Heath Rangers


September 2016



Never change a winning team, som man siger. Hartfield blev savet midt over af et velspillende Rangers hold. Adekunle vred desværre om på anklen lige før pausen og er ude i cirka 3 uger. I næste runde venter så et hold med det fantastiske navn, Dynamo Chicken Kiev Maidenbower 2, fra rækken over os.



Sikke en kamp og sikke en kamp af Kibaki. Han er med i det hele i dag. Han kan blive svær at undvære.



Et bittert nederlag, men Fairwarp var en smule bedre end os i dag. Det er også det bedste hold vi har mødt indtil videre.



Efter en meget skidt 1. halveg, spiller vi os en smule op i 2. Efter Stones hovedstødsmål efter et hjørnespark ligner det at vi kører kampen sikkert hjem, indtil Bailey brager et langskud ind i det ene målhjørne. Rangers manageren er ikke tilfreds med dagens præstation.



Efter et par skuffende præstationer kom vi tilbage på sejrssporet selvom spillet stadig ikke er som det skal være. Jeg blev nødt til at sætte Kibaki ind for at få det vendt.







Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #8: 20 Maj 2017, 23:22 »

Heath Rangers


Oktober 2016



En rigtig flot sejr, hvor vi især i første halvleg spiller rigtigt godt. Smith sætter os i gang med et fremragende mål direkte på frispark, der går ind via underkanten af overliggeren.



Sikke noget møg. Selvom vi vinder skudstatistikken 5-14, er vi ikke i nærheden af at få point. Men vi må også bare tage hatten af for Odell Richards, som laver 3 fremragende mål.



Der skulle gå 30 minutter før vi fik vores første afslutning. Det var Kibaki som forsøgte sig med et febrilsk langskud, der gik langt forbi. I 2. halveg kommer vi meget bedre med og det ender målløst efter ordinær tid. I den forlængede spilletid havde vi to skud på overliggeren, men bolden ville ikke ind og vi måtte ud i straffesparkskonkur rence. Vi taber desværre i straffe og må lide et ærgeligt nederlag, selvom vi er det klart bedste hold i de sidste 60 minutter.



11-4 sagde skudstatistikken i vores favør, men når ingen af de 11 afslutninger rammer målet er det svært at score. West Hoathly ramte indenfor målet 2 gange og vandt så 2-0.



Vi kører en sikker sejr hjem og så er vi klar til kvartfinalen.



Jeg stillede med et meget reservespækket hold i dag, da der venter en vigtig kamp i ligaen om 3 dage. Spillerne gjorde det også fint. Men det er meget bittert at de scorer i 2 minutters overtid af den forlængede spilletid, specielt når dommeren kun havde lagt 1 minut til.








Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #9: 22 Maj 2017, 22:47 »

Heath Rangers


November 2016



En dejlig måde at starte november på. Alle mand leverede en fremragende præstation og vi indtager lige nu 2. pladsen, som giver oprykning.



Adekunle får sat panden på et hjørnespark fra Terr[/img]y Smith og score kampens eneste mål. En helt fortjent sejr, som også kunne have været større. Men alligevel blev det spændende til sidst da en Buxted spiller har en helt åben skudchance fra kanten af feltet. Men afslutningen ender langt over mål over vi kan sætte 3 point ind på kontoen.

Dean Steele-Woodward har valgt at forlade os til fordel for Forest Hill Park, som spiller i den 10. bedste række, hvor han er kommet på kontrakt, så tillykke til ham. I stedet har jeg hevet Jason Walker op i førsteholdstruppen, fra vores U/23 hold.



Jeg havde på forhånd frygtet denne kamp. Det var på udebane mod nr. 3 og vi havde kun et 2 point forspring ned til dem. Desuden havde vi ikke formået at vinde på udebane i ligaen inden dagens opgør og efter denne kamp venter der yderligere to udekampe lige i træk. Men vi dominerede kampen fra start til slut og vi har nu 4 point ned til 3. pladsen, som er blevet overtaget af Scaynes Hill.

Det har været en kanon november måned med 3 sejre i lige så mange kampe og en samlet målscore på 7-0.
Vi er halvvejs gennem ligaen og indtager en fin 2. plads.

« Seneste Redigering: 25 Maj 2017, 14:58 af stadio comunale » Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #10: 25 Maj 2017, 14:22 »

Heath Rangers


December 2016



Vi gik ind til kampen på Caburn Ground, som favoritter. Vi får også en god start på kampen, da Stone finder en helt fri Kibaki i feltet og Kibaki sparker bolden i kassen. Vi spiller en fin første halvveg og fører fortjent ved pausen. Men i 2. halvveg kommer Ringmer bedre og bedre med og vi ender med at være lidt heldige med at slippe derfra med alle 3 point.



Vi mangler en del i det offensive i dag, og vi skaber ikke rigtigt noget, som bliver farligt. Vi må bare op på hesten igen, da der venter en pokalkamp om 3 dage. Med 10 minutter igen må Terry Smith udgå med en skade og da vi havde brugt vores udskiftninger måtte vi spille med 10 mand til sidst. Skaden holder desværre Smith ude i 6 til 7 uger.



Vi stillede med en masse reserver i dag og jeg gav debut til Jason Walker. Han kvitterede så med et direkte rødt efter 33 min og så blev det svært derfra. Vi kommer ellers godt igen, men må desværre lide et nederlag i 2 minutters overtid.



Vi sluttede året af med en sikker sejr over Maresfield Village. Adekunle blev desværre skadet og er nok ude i 5-6 uger. Med sejren indtager vi nu førstepladsen. Dog har Fairwarp ll 1 kamp i baghånden. Men i vores næste kamp venter netop Fairwarp hjemme på Barn Cottage.

Selvom vi nu er slået ud af alle 3 pokalturneringer er det svært at klage når vi pt ligger nr. 1












« Seneste Redigering: 25 Maj 2017, 14:29 af stadio comunale » Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #11: 27 Maj 2017, 02:13 »

Heath Rangers


Januar - Februar 2017



Til dagens topkamp mod Fairwarp ll, måtte vi undvære begge vores normale midterforsvarer, da også Kilicaslan pådrog sig en skade til træning. Men kampen endte med at blive udsat 10 dage på grund af en oversvømmet bane og der var chance for at Kilicaslan kunne nå at blive klar. Men i stedet for at jeg skulle gå og bekymre mig om han blev klar eller ej, valgte Kilicaslan at skifte til Woking & Horsfall, som til dagligt slår deres folder helt oppe i den 12. bedste række.
Vores normale højre back, Terry Smith, når også lige at forlade os, til fordel for Tongham, hvor han kommer til at spille en række under Kilicaslan. Det var ikke ligefrem den bedste optakt til kampen.
Gæsterne starter også bedst, med et frisparksforsøg efter 2 minutter, som præller af på overliggeren. Heldigvis slår Danny Daly til med sit ligamål nummer 3 i sæsonen. Så er der godt et kvarter hvor der intet sker i kampen, indtil Brockway starter et kontra angreb, som til sidst havner hos Gareth Lee, der sender bolden i mål il slutresultatet 2-0. Det var en rigtig god sejr for os og vi har nu 5 point ned til 3. pladsen.



Det var ikke nogen prangende præstation i dag. Det var kun Fraser som kunne præstere en karakter over 7. Det var en lige kamp, så det uafgjorte resultat kan man ikke sige noget imod, selvom Kibaki brænder et straffe. Nu venter der en lang kamppause, på næsten en måned.



Vi spiller en god kamp i dag, som vi vinder fortjent, men 3-0 var nok lige i overkanten. Scaynes Hill kom flyvende ud il 2. halveg og satte os under pres de første 25 minutter, men Ben Bailey diskede op med flere redninger på afslutninger tæt under mål og vi får kørt sejren hjem.

Med 4 kampe tilbage har vi nu et 8 points forspring ned til West Hoathly og Fairwarp på hhv. 3. og 4. pladsen. Det dufter lidt af oprykning.



Logged

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #12: 01 Jun 2017, 22:06 »

Heath Rangers




Efter 11 min. afslutter Gareth Lee et fremragende angreb, med sit 11. ligamål i sæsonen. Godt 10 min. senere kommer han på tavlen igen, men denne gang er det vores egen keeper han får passeret. Andre Fraser scorer et forløsende mål 2 min. inde i overtiden og vi slipper lidt ufortjent fra Cherry Lane med alle 3 point.

Da Fairwarp, to dage senere kun fik 2-2 ude mod rækkens bundprop Buxted, kunne vi fejrer oprykningen, helt uden selv at spille. Nu har vi tre kampe til at sikre førstepladsen. Det kræver bare en enkelt sejr.

Jason Betteridge har valgt at søge nye græsgange og er skiftet til Woking & Horsell, hvor han er blevet genforenet med Engin Kilicaslan.



På grund af nogle andre resultater skulle vi nu bare bruge et point for at sikre førstepladsen, men West Hoathly var mere skarpe end os i dag. Vi spiller ellers en fin kamp, men bolden ville ikke ind over stregen. Det var desuden den første gang i denne sæson, at vi smed point hjemme på Barn Cottage.



Med en lidt ufortjent sejr sikrer vi os førstepladsen, foran 15 ellevilde fans. Nu skal vi lige have den sidste kamp i rækken overstået og så kan vi se frem i mod næste sæson, som bliver i Mid Sussex Football League Division Eight. 

Så har vi mistet endnu en spiller til en højere rangerende klub. Det er Adrian Stone, der har fået en kontrakt med Uxbridge, i den 8. bedste række. Det gør heller ikke så meget. Han var utilfreds med spilletiden og jeg brugte ham mest bare som indskifter.



Vi slutter af med en pligtsejr over den absolutte bundprop. Selvom vi kun vinder med en ekelt pind, bliver det aldrig rigtigt spændene til sidst, da Buxted ikke havde mere at komme med efter deres reducering.

                     

17 årige Francis Partridge, sørgede med sit eneste ligamål i sæsonen for at Scaynes Hill ll endte på den anden
oprykningsplads, da han scorede kampens enlige mål i den direkte oprykningsduel mod West Hothly ll

Gareth Lee endte som ligatopscorer med 13 kasser, efterfulgt af Kibaki der kom op på 12 scoringer.
Til gengæld havde Kibaki klart felst målgivende afleveringer med 12 stk. Andre Fraser kom på en delt andenplads med 6 af slagsen.
Ady Kibaki blev også spilleren med højeste gennemsnitsbedømmel se på 7,41, med sin angrebsmakker Gareth Lee lige i hælene med et snit på 7,33.

Min første sæson som manager i Heath Rangers går på hæld og spillerne kan holde en velfortjent pause, inden det går løs med Division Eight bold efter sommerferien.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #13: 02 Jun 2017, 07:43 »

Tillykke med oprykningen Smiley Et skridt tættere på PL Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

stadio comunale
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Heath Rangers - Vi starter fra bunden
« Svar #14: 03 Jun 2017, 10:17 »

Tillykke med oprykningen Smiley Et skridt tættere på PL Smiley

Ja, så er der kun 20 oprykninger tilbage  crazy
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010