home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 537 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Forberedelse på modstanderen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Forberedelse på modstanderen  (Læst 3285 gange)
jonasba10
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Forberedelse på modstanderen
« : 12 Maj 2017, 22:29 »

Hvad gør i for at forberede jer på den enkelte modstander? Kigger i eventuelt deres highlights igennem, eller er ser i bare spejder rapporten igennem? Hvad har i bedst erfaring med? Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Forberedelse på modstanderen
« Svar #1: 12 Maj 2017, 23:11 »

Kigger på deres kampprogram for at se hvor mange kampe de har spillet den sidste tid (1-2 uger tilbage), og se deres formkurve, hvis de har spillet mange kampe eller tabt mange på det seneste, kan det give fordele at spille hurtigt og presse dem ekstra hårdt syntes jeg - og det åbner for at lidt langsommere spillere kan få spilletid i 2. halvleg for mig, så det har indflydelse på den bænk jeg udtager.

Kigger også på deres profiler, ser hvem der er inde i en god stime, det er jo klassisk FM at en spiller der har haft en negativ formkurve, skal overpræstere mod spilleren, så dem er det godt at være obs på.

Tjekker om de har Anders due, for har de det, skal jeg hvert fald være foran 2-0 når der er gået 75 minutter, ellers udligner Due.

Møder jeg hold der er større end mit/bedre trup, tjekker jeg efter spillere med høj skadesfrekvens (tjek deres skadeshistorik, den afslører det ofte), og så går jeg ekstra hårdt på de spillere. Har intet problem med at sætte et svin på banen med det formål at brække et ben på modstanderens skadesplagede spillere for at sikre en fordel.

Og så tjekker jeg også op på om de har langsomme/hurtige folk på kanter/backs og prøver at tilpasse med mine egne folk, stiller nødigt en back med 10/10 acceleration/hurtighed mod en modstander med en kant med 15/15 eller højere.. så hellere en der er lidt dårligere teknisk, men med fart.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

jonasba10
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Forberedelse på modstanderen
« Svar #2: 15 Maj 2017, 19:02 »

Interessant især det med Anders Due  Grin Tak for svar Smiley
Logged

blybzzer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Forberedelse på modstanderen
« Svar #3: 07 Jun 2017, 13:33 »

Jeg tjekker primært op på, hvem der er favorit og om jeg spiller hjemme eller ude - og så laver jeg nogle tweeks ift. deres profiler - Fx FCM's Tårn paul Onuachu bliver jo vanvittig i løbet af et par sæsoner, så sætter jeg en mand til at være på ham under hele kampen. Ellers spiller jeg meget efter egen taktik, hvad der passer mit hold ude/hjemme.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010