home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 267 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Roma Roma Roma - [5] Nyt stadion på plads!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Roma Roma Roma - [5] Nyt stadion på plads!  (Læst 7489 gange)
warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Roma Roma Roma - [5] Nyt stadion på plads!
« : 30 Apr 2017, 22:16 »


[1] L’ombra è caduta su Roma


Man fornemmer det i de små sidegader, den trykkede stemning… Førhen var der livlig snak og optimisme, nu er den forvandlet til en gennemtrængende stilhed… AS Roma er en klub i krise, det fremstår tydeligt for alle fans, især de lokale fra byen der bor op og ned af træningsfaciliteter ne. Den kraftigt og stadigt voksende tilstedeværelse af James Palotta, Bruno Conti og Walter Sabatini dæmper bestemt ikke de florende rygter om en cheftræner, der er på kollisionskurs med ledelsen. Uenig om indkøbspolitik kombineret med Kongen af Rom, Francesco Totti, der åbenlyst har kritiseret Spalleti de seneste uger for hans evner til at omgås spillerne er i hvert fald brænde på bålet… En skygge er faldet over Rom…
« Seneste Redigering: 09 Maj 2017, 20:28 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Roma Roma Roma - [1] L'ombra è caduta su Roma
« Svar #1: 30 Apr 2017, 22:22 »

Desværre måtte jeg strække våben i årets blogkonkurrence. Lysten var der ikke, følte ikke der var tid... har læst en del med på sidelinjen, men ikke skrevet kommentarer... er gået hen og blevet en silent reader. Men hvor har der været høj kvalitet fra dem der har været med! En stor ros skal der lyde til jer alle! I har gjort det fremragende, og det har givet lidt af lysten igen. Derfor forsøger jeg igen med en blog, denne gang en lidt anden vinkel og opbygningsform end tidligere. Jeg håber i kan lide det...

Ellers er det sku ærgeligt Opstemt for jeg laver det ikke om Wink

Håber i er med hele vejen, det ville være for fedt, og ellers mange tak til dem der blot læser med! Det er fedt I er her!
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Roma Roma Roma - [1] L'ombra è caduta su Roma
« Svar #2: 30 Apr 2017, 22:23 »

I dette indlæg vil der figurerer trofæoversigt, update oversigt for hver sæson samt andre nyttige informationer der er relevant for bloggen. Hvis der er nogen der forslag, idéer eller på anden vis noget i vil bidrage er i meget velkomne til at byde ind. Jeg er åben og vil gerne lære Smiley

Databaseændringer:
Tilføjet Stadio della Roma med plads til 52.500 tilskuere. Pris: 2,24 mia indført som lån over 20 år med et afdrag på 13,35 mio om måneden!

Update-oversigt:
[1] L'ombra è caduta su Roma
[2] Drømmen
[3] AS Roma indkalder til pressemøde
[4] Rom, hjertet af Italien og mødet med en legende…
[5] Nyt stadion på plads!
« Seneste Redigering: 09 Maj 2017, 21:42 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Roma Roma Roma - [1] L'ombra è caduta su Roma
« Svar #3: 30 Apr 2017, 22:31 »

Fedt med et nyt Roma eventyr fra din side champ!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Roma Roma Roma - [1] L'ombra è caduta su Roma
« Svar #4: 30 Apr 2017, 22:47 »

Fedt med et nyt Roma eventyr fra din side champ!

Altid godt et eventyr i det italienske. Det er jo som et andet hjem for mig, hvilket bloggen her kommer til at afspejle Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Roma Roma Roma - [1] L'ombra è caduta su Roma
« Svar #5: 01 Maj 2017, 09:49 »


[2] Drømmen


Maj 2016: Som nyligt uddannet kiropraktor ved SDU har jeg netop fået opfyldt min største drøm! Med et speciale i idrætsskader, hvor jeg lagde fokus på fodbold, er jeg blevet tilknyttet AS Roma’s lægestab, hvor jeg skal være med til at behandle og forebygge skader. Særligt de mange knæskader er et kæmpeproblem, da man har haft intet mindre end fem over revne korsbånd. Det er ikke noget man kan undgå fuldstændig, da der kan ske uheld, men omvendt tror jeg på, man kan minimere risikoen for fremtidige skader med den rette træning. Efter den indledende kontakt under mit speciale med Helge Riepenhof og Damiano Stefanini, tilsendte jeg mit speciale til dem for at få respons og feedback.

En kontrakt underskrevet,
et eventyr venter forude

Jeg må indrømme, jeg har været utrolig heldig, og da der kom et tilbud ind om at blive tilknyttet lægestaben som kiropraktor, var jeg personligt ikke i tvivl. Jeg manglede dog mit turnus år og måtte fortælle dem, jeg først ville være i stand til at kunne komme til Rom i sommeren 2016. Til mit store held, var Helge og Damiano ikke afvisende, og bad mig holde kontakten…

I forbindelse med den sidste hjemmekamp mod Chievo tog jeg en uges ferie, og fløj til Rom, hvor jeg skulle mødes med Spalletti, Conti, Palotta, Riepenhof og Stefanini. Mødet var kort og kontrakten for et år blev underskrevet, med mulighed for at kunne forlænge kontrakten for yderligere to år! Så glad, så stolt! Efterfølgende fik jeg lov til at overvære en 3-0 sejr hvor AS Roma var storspillende. Hvilken måde at fejre det på. Jeg rejste hjem, der var jo rigeligt at se til inden flytningen til den italienske hovedstad.

Kæresten og jeg glædede os som små børn, jeg nok mest… Jeg mener, hvor mange får lejlighed til at komme helt ind i hjertet af deres favoritklub, at være med der hvor det sker? Jeg følte mig i hvert fald privilegeret…
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Roma Roma Roma - [2] Drømmen
« Svar #6: 01 Maj 2017, 11:11 »

Jeg er med - som altid når du blogger om Italien! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Roma Roma Roma - [2] Drømmen
« Svar #7: 01 Maj 2017, 11:33 »

Cool fyr, cool klub, cool blogs. Jeg er med Smiley
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Roma Roma Roma - [2] Drømmen
« Svar #8: 01 Maj 2017, 20:48 »

Jeg er med - som altid når du blogger om Italien! Peace
Det er - som altid - en fornøjelse at have dig med Smiley

Cool fyr, cool klub, cool blogs. Jeg er med Smiley
Et styks cool crew, en hyggelig fyr, en herlig stemning! Dejligt du er med!
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Roma Roma Roma - [2] Drømmen
« Svar #9: 01 Maj 2017, 21:06 »


[3] AS Roma indkalder til pressemøde



Er det mon de berygtede olie penge,
der er på vej til den italienske hovedstad?
17 Juni 2016: I forlængelse af rygterne der har kørt de sidste par uger, har AS Roma valgt at indkalde til et pressemøde, for at skabe klarhed om situationen i klubben.

Hele situationen, og isærdeleshed rygterne om manager Luciano Spalletti er stærkt utilfredsstillende, og vi vil gerne understrege, at Spalletti forsat er vores manager, og vi er meget tilfredse med hans arbejde og engagement. Der har været forøget aktivitet i vores sportslige ledelse, og vi forventer at have 100% klarhed, når vi åbner pressemødet om 3 dage… Vi kan på nuværende tidspunkt ikke komme nærmere ind på dette, da de sidste detaljer endnu mangler at være på plads, men går det som vi forventer, tror jeg, der vil komme fokus på helt andre ting end Spalletti.

Flere medier er allerede begyndt at spekulere i, om det er salg, eller en investor der forhandles om, måske endda et stort salg til en de pengestærke klubber?
« Seneste Redigering: 02 Maj 2017, 11:30 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Roma Roma Roma - [3] AS Roma indkalder til pressemøde
« Svar #10: 03 Maj 2017, 23:11 »


[4] Rom, hjertet af Italien og mødet med en legende…


3 Juni 2016: Vi ankom til Leonardo da Vinci, 30 km sydvest for Rom på en fredag med masser af solskin. Italien viste sig frem fra sin bedste side. Med taxa ind til centrum, hvor vi indlogerede os efter aftale på det lille hotel Suite Oriani, beliggende kun 3,4 km øst for Stadio Olympico, min nye arbejdsplads. Værtinden, Vicoria Bitca, var meget sød og forklarede os vidt og bredt om de lokale spisesteder, hvordan vi skulle bevæge os i Rom, nemmeste vej på gåben osv… Meget sød kvinde!

Vores skønne værtinde, Victoria,
sikrede os en fantastisk start på vores italienske eventyr

Weekenden gik med hygge, afslapning, og så ellers kigge på nogle lejligheder, hvor vi kunne være det første år, og som vi kunne forlænge vores ophold i, hvis jeg fik forlænget min kontrakt. Vi fandt ikke noget, hvor mavefornemmelsen var der… men vi var da optimistiske. Om mandagen havde jeg første arbejdsdag, mange møder, introduktioner, præsentationer… skruen uden ende følte jeg, og det forsatte bare de første dage…

Spillerne holdte jo stadig sommerferie, eller rettere, det var der nogen af dem, der gjorde. En del deltog i EM og andre var stadig i byen og trænede sammen for at holde formen nogenlunde ved lige. En af dem var Francesco Totti, Kejseren af Rom, større end Paven, hvis man spørger de mest hardcore af de romerske fans. Ja, selv dødsfjenderne fra SS Lazio havde respekt for ham. Manden der været kaptajn, leder for mit hold, ligeså længe som jeg havde fulgt dem.

En mand som er helt nede på jorden, og virkelig bruger meget tid på at være den lokale mand. Første dag man skulle mødes med truppen og lige sige hej, og vupti, så forsvandt han lige fra træningen, der var nogle små drenge, som havde sneget sig ind til træningen.

De ville vist egentlig bare se træningen og have nogle autografer, men Totti fortalte dem pænt, det gik bare ikke, stedet var privat og de fik ikke nogle autografer i dag, men i stedet var heldige der ikke blev ringet hjem til deres forældre… Ikke en skideballe, bare en reprimande… men man var ikke tvivl om drengene forstod ham! Og så fik de alligevel en af de autografer, de kom efter  Wink
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Roma Roma Roma - [4] Rom, hjertet af Italien og mødet med en legende…
« Svar #11: 09 Maj 2017, 20:27 »



[5] Nyt stadion på plads!


20 juni 2016: Efter længere tids spekulation offentliggjorde AS Roma planen for det nye stadion, som man har villet bygget de seneste sæsoner, men der har været store problemer med at få på plads pga. uoverensstemmelser med det lokale byråd.  James Pallotta udtaler:

”Efter længere tids forhandlinger er vi nået til enighed og kan annoncerer, hvis alt går efter planen, at AS Roma spiller første kamp på Stadio della Roma i sæonene 2019/2020. Der kan naturligvis komme forsinkelser, men vi håber og tror på, det bliver klar til tiden”

Den brølstærke forsvarsspiller Manolas afviser,
han var på vej til de spanske giganter Real Madrid,
men i stedet kun har øje for AS Roma

Med plads til 52.500 tilskuere og et design med inspiration hentet i Wembley, følger AS Roma Juventus i hælene i et forsøg på sikre sig en bedre økonomi på sigt. Pengene til stadionet er kommet i hus via fonde og sponsorater og begår sig i omegnen af ca. 2 mia. danske kr.

”Rent økonomisk er vi godt stillet, idet vi allerede har sikret finansieringen. Det betyder, vi ikke er tvunget til at skulle sælge spillere for at få vores økonomi til at hænge sammen. Som følge deraf kan vi offentliggøre forlængelser af Kostas Manolas’ og Alessandro Florenzi’s kontrakter. For begge spillere gælder vi har fået henhenvendelser fra flere af de pengestærke klubber, men vi har et ønske om selv at blive en af de største klubber i Europa. Både Manolas og Florenzi kan se perspektivet i vores visioner, og derfor var det naturligt at forlænge.”

Ydermere har klubben også ændret på det sportslige setup. Adskillige talentspejdere har fået en fyreseddel, mens også trænere og lægestaben har været under lup. Ind er kommet tre trænere, fire spejdere, to nye målmandstrænere og en ny assisterende manager.

”Spalletti har haft et ønske om optimering af setuppet uden for banen, et ønske som vi deler med ham. Særligt ønsket om at få Bruno Conti tilbage i rollen som leder af vores ungdomsudvilkling var vigtigt, og efter lange forhandlinger med Conti er han atter leder, nu ansat på en kontrakt der er gældende for de næste tre år. Samtidig vil Francesco Totti blive knyttet mere til trænerteamet i den kommende sæson”

Adskillige prominente navne med stor erfaring fra enten en flot karriere eller mange år i fodbold verdenen har meldt deres opbakning til projektet i den italienske hovedstad, her i blandt Dennis Bergkamp og John Steen Olsen.

Personale ind                         Personale ud

Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010