home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 253 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2017
| | | | |-+  Vi vil have 92 tilbage
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Vi vil have 92 tilbage  (Læst 40098 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #15: 04 Apr 2017, 10:13 »

Du snakker om problemer på backs, og jeg er til dels enig - men så kunne jeg godt tænke mig at høre hvad dine tanker er om en mulig udtagelse af Jonas Knudsen, der ihvertfald BLIVER en ganske habil back, der også har den glimrende egenskab af lange præcise indkast, som kunne bruges på Corner og Nicolai Jørgensen? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #16: 04 Apr 2017, 16:25 »

Fedt at høre så meget taktik snak og god start, glæder mig til at se Danmark løfte VM trofæet snart Wink
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #17: 04 Apr 2017, 21:14 »

Du snakker om problemer på backs, og jeg er til dels enig - men så kunne jeg godt tænke mig at høre hvad dine tanker er om en mulig udtagelse af Jonas Knudsen, der ihvertfald BLIVER en ganske habil back, der også har den glimrende egenskab af lange præcise indkast, som kunne bruges på Corner og Nicolai Jørgensen? Smiley
Jonas Knudsen er i første omgang blevet siet fra. Du har ret i at han er ganske habil og på mange områder også på niveau med de andre, men jeg har dog valgt at satse på andre spillere..

Først og fremmest, så er Durmisi valgt pga. hans hurtighed og teknik. Det giver mig både nogle offensive fordele, men han er også hurtig nok til at kunne følge med offensive fløje hos modstanderne.

Derudover står Bjelland også foran Knudsen. Han mangler noget fart, men er tilgengæld stærkere defensivt og mentalt.
Der er også Kristian Pedersen fra Union Berlin, som jeg har lidt et godt øje til. Stærk defensivt, fysisk stærk, god udholdenhed og stærk mentalt. Mangler dog lidt i acceleration, men ikke så det er kritisk. Der går nok ikke længe for Kristian Pedersen overtager pladsen som førstevalg på venstre back - Det ville dog være godt, hvis han skiftede til et højere niveau på klubplan.

Som et ungt talent er der Mads Pedersen fra FC Nordsjælland. 21 år, med fine stats på alle de vigtige områder. Han skal bare udvikle sig noget mere og skifte til en større klub og så tror jeg at jeg har mig en god back for fremtiden.

Fedt at høre så meget taktik snak og god start, glæder mig til at se Danmark løfte VM trofæet snart Wink

Jeg er altid åben for en taktisk diskussion. Det er der desværre alt for lidt af her på siden.. Så endelig stil spørgsmål vedr. taktiske emner..   Thumbs Up

VM trofæet er måske er måske ikke lige rundt om hjørnet, men forhåbentlig kommer vi med til VM og gør en god indsats...   Peace
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #18: 04 Apr 2017, 21:19 »

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #19: 04 Apr 2017, 22:24 »

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #20: 04 Apr 2017, 22:48 »

Der kommer lige en lille stime af updates i de kommende dage.. Det skyldes ganske enkelt, at jeg gerne vil have at I indhenter mig ifht. hvor jeg er i spillet... Så de seneste par dage har jeg brugt på at skrive updates i stedet for at få spillet. (og er stadig igang)

Så snart I har indhentet mig (Har lige afsluttet kval'en), så vil updatesene komme i et lidt mere moderat tempo...   Peace
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #21: 04 Apr 2017, 22:57 »

Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #22: 05 Apr 2017, 23:06 »

Der er en vildt god start du har fået må man sige både resultatmæssigt og kampfaktamæssigt(flot ord). Du virker til at dominerer kampen rimelig meget, er der noget specielt du fokuserer på siden du får skabt så mange chancer og samtidig lukker godt ned for modstanderne? Og er der forskellig taktik på udebane? Spændende og dårlig start både Rumænien og Polen har fået! Wink
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #23: 06 Apr 2017, 12:29 »

Imponerende start med hvad der tidligere var et ret middelmådigt landshold! Landshold har altid været specielt fordi man ikke har spillerne så meget til at få sine taktiske ideer indarbejdet. Betragt dette som cadeau til træneren fra min side!

Og vigtigt at de andre konkurrenter - med Polen i spidsen - præsterer så dårligt! Der er muligheder for at du kan hvad de tidligere danske landstrænere ikke har formået - kvalificere holdet til slutrunder! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #24: 06 Apr 2017, 17:52 »

Der er en vildt god start du har fået må man sige både resultatmæssigt og kampfaktamæssigt(flot ord). Du virker til at dominerer kampen rimelig meget, er der noget specielt du fokuserer på siden du får skabt så mange chancer og samtidig lukker godt ned for modstanderne? Og er der forskellig taktik på udebane? Spændende og dårlig start både Rumænien og Polen har fået! Wink

Det er som sådan ikke fordi jeg har for mål at være dominerende i kampene. Tanken bag taktikken, er at få nogle spidskompetencer ind på holdet og udnytte det. Her tænker jeg primært på min offensiv, hvor jeg med Cornelius har en meget stærk angriber, som kan gøre det godt imod de fleste hold. Den fysisk han har, vil tiltrække en del opmærksomhed, som de to offensive midtbanespillere så kan udnytte.. Så målet med taktikken, er primært at gøre holdet bedre, end jeg egentlig vurdere dem til - Nemlig ved at skabe og udnytte nogle spidskompetencer på holdet og satse på det.

Min midtbane er f.eks. ret defensiv anlagt, for at skabe noget overvægt ifht. at støtte defensiven. Så det handler primært om at få bolde op på min targetman, og så lade de tre forreste om at skabe chancer og scorer mål, mens midtbanen mere skal erobre bolde og få startede nye angreb op.

Indtil nu har jeg brugt samme taktik, uanset modstander og uanset om det er på hjemmebane eller udebane. Jeg kan finde på at justere lidt på den defensive linje, men det afhænger af modstanderens taktik og ikke kvaliteten af modstanderen. - Men uden at røbe for meget, så kan jeg godt afsløre at jeg kommer ind i et mindre udebanekompleks, som jeg går og grubler lidt over.. Rent kampfaktamæssigt, som du så flot udtrykker det, der ser det godt ud, men jeg får ikke de resultater jeg gerne vil have på udebane.. Så jeg skal overveje om det er taktikken, eller om det er min teamtalk som det er galt med...


Imponerende start med hvad der tidligere var et ret middelmådigt landshold! Landshold har altid været specielt fordi man ikke har spillerne så meget til at få sine taktiske ideer indarbejdet. Betragt dette som cadeau til træneren fra min side!

Og vigtigt at de andre konkurrenter - med Polen i spidsen - præsterer så dårligt! Der er muligheder for at du kan hvad de tidligere danske landstrænere ikke har formået - kvalificere holdet til slutrunder! Smiley

Jeg var også selv meget nervøs for, hvor langt tid det ville tage at få taktikken indarbejdet i holdet. Men det har vist sig at være overraskende let. Så jeg er naturligvis meget begejstret for den gode start, men som nævnt ovenover, så kommer jeg desværre ind i nogle problemer med at få skabt resultater på udebane.. Men mere om de i de kommende updates..   Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #25: 06 Apr 2017, 17:54 »

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #26: 06 Apr 2017, 17:54 »

Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #27: 07 Apr 2017, 08:33 »

Det går bare super godt, og sjov læsning Smiley spændende med de taktiske "problemer". Håber du får dem løst.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #28: 07 Apr 2017, 10:15 »

Hvor er Dolle ! Opstemt

Super fin blog du har gang i
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi vil have 92 tilbage
« Svar #29: 07 Apr 2017, 16:41 »

Det går bare super godt, og sjov læsning Smiley spændende med de taktiske "problemer". Håber du får dem løst.

Taktiske udfordringer kan både være spændende, men det kan også være irriterende.. I mit tilfælde er jeg lidt irriteret over det, da jeg føler at holdet spiller godt. Jeg får bare ikke resultaterne. - Så er det marginaler, selvtillid eller er det en taktisk ændring der skal til.. ?  Ja jeg har ikke løsningen endnu..

Hvor er Dolle ! Opstemt

Super fin blog du har gang i

Kasper Dolberg har ikke været en del af mine planer i begyndelsen.. Men han begynder så småt at komme i betragtning. Men det kommer der faktisk mere af i nogle af de kommende updates..

og tak for rosen..   Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010