home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 288 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2017
| | | | |-+  [SLUT] Rise of the Toffees
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: [SLUT] Rise of the Toffees  (Læst 17819 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [30] Rise of the Toffees
« Svar #45: 28 Apr 2017, 20:58 »



Everton tog en arbejdssejr mod Stoke


Arbejdshandskerne blev taget på, da Everton besejrede et godt kæmpende Stoke-mandskab.

Af: Frank Petersen │ 31/12-2016

Det var en kold og regnfuld dag på Bet365 Stadium, da Everton trak det længste strå i nytårskampen mod Stoke. Phil Jagielka og Romelu Lukaku kom på måltavlen for the Toffees.

Jagielka bragte Everton foran 0-1, da Everton-anføreren headede et hjørnespark fra Leighton Baines i mål kort før pausen. Umiddelbart efter pausen blev føringen udbygget, da Romelu Lukaku lidt heldigt kunne prikke en bold i mål efter et klumpspil næsten helt inde på stregen.

Derfra forsøgte Stoke at presse på, men Everton holdt stand – og især Mason Holgate og Ramiro Funes Mori i forsvaret gjorde en god figur mod de finurlige Stoke-profiler i offensiven.

Everton holder med sejren trit i den øverste del af Premier League, men de kan blive hægtet lidt af med et nederlag mod Manchester United om to dage.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [31] Rise of the Toffees
« Svar #46: 29 Apr 2017, 15:38 »



Officielt: Everton henter engelsk kantkomet


Everton har købt Ademola Lookman i Charlton – men han kommer formentlig ikke til at få en rolle på førsteholdet med det samme.

Af: Frank Petersen │ 01/01-2017

For nogle måneder siden skrev vi, at Everton jagtede den engelske kantspiller, Ademola Lookman, i Charlton, og nu er handlen blevet officiel.

Everton har netop bekræftet på sin hjemmeside, at de har hentet den 19-årige englænder i Charlton, som modtager omtrent 85 millioner kroner for Lookman.

Lookman regnes som et af største talenter i engelsk fodbold, men han kommer efter sigende ikke til at få en rolle på førsteholdet i Everton i indeværende sæson.

Ronald Koeman har set flere kampe med Lookman, men han har vurderet, at konkurrencen er for hård for Lookman i denne sæson, hvor Yannick Bolasie og Gerard Deulofeu skiftes til at spille på venstrekanten, som er Lookmans favoritposition.

Everton vil derfor forsøge at udleje Lookman til en klub i bunden af Premier League eller en topklub i the Championship, som vil give ham masser af spilletid i resten af sæsonen.

Lookman har underskrevet en fire og en halv årig kontrakt med Everton.

Desuden skal det nævnes, at Mason Holgate er blevet kåret til månedens spiller i december måned foran Philippe Coutinho og Saido Berahino.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [32] Rise of the Toffees
« Svar #47: 30 Apr 2017, 11:56 »



Manchester United var en tand bedre end Everton


Manchester Uniteds offensive esser slog til mod Everton i en kamp, der blev præget af to udmattede mandskaber.

Af: Frank Petersen │ 02/01-2017

Der gik mindre end 48 timer fra, at Manchester United og Everton var i aktion på nytårsaften til de to mandskaber mødtes på Old Trafford. Det var tydeligt at se på banen.

Ronald Koeman gav debut til Ademola Lookman, som ellers ikke var udset til at få en rolle på Everton-holdet i denne sæson. Men da Yannick Bolasie var ude med en virus, og Ross Barkley døjede med skadet ankel, var der blevet plads til nyindkøbet i startopstillingen.

Lookman kom også i fokus i anden halvleg, da han scorede sit første mål i Everton-trøjen efter en frispilning af Romelu Lukaku.
På det tidspunkt var Everton dog allerede bagud 2-0 på mål af Zlatan Ibrahimovic og Marcus Rashford. Ibrahimovic gjorde det til 1-0 efter 12 minutter, da han omsatte et straffespark, som Ramiro Funes Mori havde begået på Marcos Rojo.

Kort efter pausen øgede Marcus Rashford til 2-0, da han sendte et indlæg fra Luke Shaw ind bag Joel Robles, som igen har fået reel konkurrence i Everton-målet, efter Maarten Stekelenburg er tilbage efter sin skade.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [SLUT] Rise of the Toffees
« Svar #48: 30 Apr 2017, 11:59 »

Det var mit sidste indlæg til blogkonkurrencen i år. Jeg vil gerne sige tak til de brugere, der har givet lidt respons undervejs. Det har ikke været overvældende meget, men jeg har været taknemmelig. Jeg er dog ganske godt tilfreds med næsten at holde trit med Wester i forhold til antallet af gange min blog er blevet besøgt.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [SLUT] Rise of the Toffees
« Svar #49: 30 Apr 2017, 17:06 »

Hvordan endte sæsonen for dig (hvis du da er nået helt igennem)? Smiley levede holdet op til de forventninger du havde inden du gik igang med savet? Er der nogle ting du føler du mangler at få gjort i forhold til savet, ambitioner mv.? Smiley

Jeg har læst med fra starten og har følt mig rigtig indeholdt ved alle indlæg - fed indgangsvinkel og måde at gribe konkurrencen an på. Smiley Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [SLUT] Rise of the Toffees
« Svar #50: 02 Maj 2017, 18:40 »

Jeg har ikke spillet sæsonen færdig. I stedet startede jeg et nyt spil med Everton med vinteropdaterlingen . Og lad mig bare sige det sådan, at det er gået meget bedre. Mon ikke, der også kommer lidt på siden her om det inden for et par dage.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [SLUT] Rise of the Toffees
« Svar #51: 03 Maj 2017, 07:35 »

Jeg har ikke spillet sæsonen færdig. I stedet startede jeg et nyt spil med Everton med vinteropdaterlingen . Og lad mig bare sige det sådan, at det er gået meget bedre. Mon ikke, der også kommer lidt på siden her om det inden for et par dage.

Bare i orden - det vil jeg glæde mig til så! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010