home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 384 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  Talentfabrikken
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Talentfabrikken  (Læst 3149 gange)
FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Talentfabrikken
« : 10 Mar 2017, 21:32 »

De fleste af os har prøvet det, at leve af sine ungdomsrækker og klare sig med egne talenter. Så nu vil jeg lave en tråd hvor folk kan poste deres fremgang  Peace
Som tidligere, skal det være i en klub der forventes at ligge i den nederste del af den nationale liga.
Prøver selv lykken med SønderJyskE  Rullende Øjne
I mit tilfælde vil jeg holde mig helt fra handler, og se hvor langt jeg kan komme derved. Kontrakter til nuværende spillere må forlænges så længe man kan.  Thumbs Up
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #1: 10 Mar 2017, 21:37 »

Fedt koncept! Jeg lavede et lignende i en tidligere version af FM med United Smiley Det er dog nok en væsentligt større challenge med Sønderjyske, da dit "youth-intake" vil være væsentligt dårligere, så god vind!

Det er et sjovt save, men for mig kriblede det for meget da der var nogle store talenter jeg kunne købe for en billig penge, og så røg konceptet jo lidt  Peace
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #2: 11 Mar 2017, 00:01 »

Ja, måske lidt sværere at "klare" den med Sønderjyske, men det er sådan rigtig i ManU-ånden at føre talenterne frem fra egne rækker, så bestemt et lige så fedt koncept.  Smiley
Som sagt lige startet, og prøvet at give "egne" talenter chancen(tænker her på Uhre, Simonsen, Hedegaard, da de er egen avl fra klub).
Ungdomsholdet har intet at byde på lige nu, så gav den eneste spiller der har 2½ stjernes potentiale muligheden for at være en del af 1.holdet.
Og han skuffer ikke!  Opstemt
Taler om Rasmus Vinderslev, der har udkonkurreret Mitrovic og er fast starter sammen med Uhre i angrebet.
Lige nu er han noteret for 5 kampe, 3 mål og 5 assist i ligaen  Opstemt
Giver en update når jeg får youth-intake  Peace
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Talentfabrikken
« Svar #3: 11 Mar 2017, 16:52 »

Bliver desværre ikke til den helt store update, da YI gav meget lidt.
Kan dog fortælle at jeg efter at have leget med nogle taktikker, befinder mig på en 2. plads efter 25 kampe (dvs. 1 kamp fra mesterskabsslutsspi llet starter).
Så nu er der ro på, så jeg kan give de 2 spillere mit YI gav mig chancen. Selvom de kun er vurderet til 2 stjerners potentiale.  Rullende Øjne
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010