home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 455 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Eccentrisk målmand
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Eccentrisk målmand  (Læst 2225 gange)
Bordeaux
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Eccentrisk målmand
« : 20 Feb 2017, 15:33 »

Så jeg har læst mig frem til at en målmand med for meget eccentrik kan være risikabel, da han vil lave mange dumme fejl.
Og mange anbefaler at den ikke er højere end 14.

Men mit spørgsmål er så, kan den være for lav? Jeg sidder pt. med en regen der har 1 i eccentrik, og tænker at det måske ville resultere i at han bliver for forudsigelig og aldrig laver de nødvendige klasse redninger. 
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eccentrisk målmand
« Svar #1: 22 Feb 2017, 13:33 »

Excentrisk handler om mange ting. Man kan sige hvis han er 20 laver han mange mærkelige udfald og gør ting underligt, såsom at tackle en spiller fremfor at samle bolden op, gå ud af feltet og forsøge at afdrible en modstander osv.

MEN, hvis målmanden samtidig har rigtig høj beslutningsevne, så vil han ikke tage så mange fuldstændig håbløse beslutninger. Hvis han excentricitet er lavere så giver det sig selv at målmanden bliver mere forudsigelig og sikker i de ting han foretager sig - han laver ikke mærkelige ting.

Jeg ser helst en keeper har lidt excentricitet hvis jeg skal bruge ham i målmands rollen - gerne fra 10 og ned til mindst en 5 stykker. Jeg har dog haft kvalitetets keepere der havde 1 i denne egenskab, som stod fremragende for mig. Jeg vil sige Reflekser, Rækkevidde, Placeringsevne, koncentration og springkraft afgør mere om han laver klasse redninger

Skal du derimod bruge en sweeper-keeper så skal han være mere excentrisk - Det betyder nemlig han hurtigere kommer ud af sit mål og det vil han gøre hvis han er mer eexcentrisk. Så det er ikke kun en dårlig egenskab, det afhænger af hvad man skal bruge sin målmand til.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010